טיפ היום #4 – מילוי פרטי הלקוח אוטומטית בעמוד תשלום

בתחום המסחר האלקטרוני, אופטימיזציה של תהליך התשלום חיונית להגדלת ההמרות ולשיפור שביעות רצון הלקוחות שלכם.
אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא באמצעות שימוש בשדות מילוי מראש באמצעות פרמטרי כתובת URL.


הנה כמה סיבות שהפיצ’ר הזה הוא Game Changer עבור החנות המקוונת שלך:

1. חווית קופה יעילה:
מילוי מוקדם של שדות קופה מפחית את הזמן והמאמץ הנדרשים מלקוחות להשלמת רכישה.
הפישוט הזה יכול להוביל לחוויה חלקה וידידותית יותר למשתמש, ולהגדיל את הסבירות להמרה.

2. נטישת עגלות מופחתת:
אתגר מרכזי במסחר האלקטרוני הוא נטישת עגלת הקניות.
על ידי צמצום הצורך בהזנת נתונים ידנית, שדות שמולאו מראש יכולים להפחית את הסיכוי שלקוחות יעזבו את העגלות שלהם עקב תהליך ארוך של תשלום.

3. התאמה אישית משופרת:
תכונה זו מאפשרת חווית קנייה מותאמת אישית. עבור לקוחות חוזרים, מילוי מראש של המידע שלהם יכול לגרום להם להרגיש מוערכים ומוכרים, לטפח נאמנות.

4. שגיאות ממוזערות:
הזנת נתונים ידנית מועדת לשגיאות. מילוי מוקדם של שדות התשלום יכול להפחית טעויות, ולהוביל לעיבוד הזמנות מדויק יותר ולשביעות רצון הלקוחות.

5. שיעורי המרות מוגברים:
לפישוט תהליך התשלום הוכח שיש השפעה ישירה על שיעורי ההמרה.
בעוד שסטטיסטיקות ספציפיות משתנות, מחקרים רבים מצביעים על כך שקופה יעילה יכולה לשפר משמעותית את המכירות.

6. יתרון תחרותי:
בשוק מקוון צפוף, תהליך קופה יעיל יותר יכולה להבדיל את החנות שלך מהמתחרים שלא משתמשים בתכונה זו, מה שעלול להוביל להגדלת נתח השוק.

שילוב שדות מילוי מראש באמצעות פרמטרי כתובת URL הוא מהלך אסטרטגי לשיפור פעולות המסחר האלקטרוני שלך.
על ידי אי מינוף תכונה זו, אתה עלול לפספס שיעורי המרה גבוהים יותר, נטישה מופחתת של עגלה וחוויית לקוח משופרת, שהם גורמים קריטיים להצלחת חנות מקוונת.


אז איך עושים את זה? האמת שזה דיי פשוט, כל מה שנדרש לעשות זה להוסיף לכתובת URL של עמוד התשלום את פרטי הלקוח ככה שברגע שיגיע לעמוד התשלום, כל הפרטים שלו כבר יופיעו שם וכל מה שהוא יצטרך לעשות זה ישר לקפוץ לשלב התשלום.

מתי ניתן להשתמש בשדות שמולאו מראש בעמוד תשלום?
– אחרי מילוי טופס בעמוד נחיתה וניתוב אוטומטי לעמוד תשלום:
את הפרטים שהלקוח הזין בטופס ניתן להטמיע בקישור של עמוד התשלום.
– בדיוור ישיר ללקוח:
במערכת הדיוור יש לנו כבר את כל הפרטים של הלקוח ככה שהכי קל פשוט להטמיע אותם בקישור לעמוד תשלום.
– בשליחה של ווטסאפ או אסמס (עדיף עם מקצרי לינקים):
גם פה, מדובר במידע שכבר יש לנו על הלקוח ככה שאפשר להטמיע אותו ישירות בקישור רכישה.

לחצו כאן למדריך עם הסבר מפורט איך לבנות קישורים עם שדות שמולאו מראש בעמוד תשלום>

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד