יצירת קורסים דיגיטליים סוחפים בשנת 2024

בנוף ההולך ומתפתח של הקורסים הדיגיטליים, 2024 בולטת כשנה של חדשנות יוצאת דופן.
כיוצרים, אנחנו כבר לא רק מעצבים קורסים בסיסיים; אנחנו יוצרים חוויות למידה סוחפות, אינטראקטיביות וחכמות.

אחת הבעיות עם קורסים דיגיטלים הנמצאים במערכות קורסים בסיסיות ומיושנות היא אחוזי השלמת קורסים נמוכה במיוחד וחוסר שביעות רצון של הלקוחות ששילמו על הקורס במיטב כספם. על פי מחקרים, 85-90% מהלומדים לא מסיימים את הקורס ואף 15% מהלומדים לא מסיימים אפילו את השיעור הראשון של הקורס.

פוסט זה מעמיק במערכות שמגדירות מחדש את תחום הלמידה הדיגיטלית. בין אם אתה יוצר קורס ותיק או רק בתחילת הדרך, מדריך זה יאיר את הדרך ליצירת קורסים שלא רק מלמדים אלא גם מעוררים מוטיבציה, מעוררים השראה, מובילים לאחוזי סיום גבוהים ולשביעות רצון גבוהה של הלקוחות שלכם שסביר להניח שימליצו על הקורס שלכם באהבה.

מהריגוש שבהישגים ועד לפיתוי של קבלת הטבות, מתוכן מונע בינה מלאכותית ועד לשטחי פרסום וקידום להגדלת המכירות, הגבולות של מה שאפשרי התרחבו.
גלו עכשיו את עתיד הלמידה הדיגיטלית.



מערכת הישגים

מערכת ההישגים היא כלי רב עוצמה שיכול לשפר משמעותית את חווית הלמידה עבור התלמידים שלך.
המערכת נועדה להוסיף אלמנט של גמיפיקציה (בעברית מִשְׂחוּק או משחקיות) לקורסים שלך,

מה שהופך את תהליך הלמידה למעניין ומתגמל יותר עבור הלומדים שלך.

המערכת מאפשרת לך להעניק תגים ונקודות ללומדים שלך על סמך ההתקדמות והמאמץ שלהם בקורסים שלך.

ניתן להעניק פרס ללומדים שלך כאשר הם מבצעים כל אחת מהפעולות הבאות בקורס:

  • הרשמה לקורס או קבוצה
  • השלמת קורס, שיעור או תת שיעור
  • לעבור או להיכשל בשאלון
  • השלמת שאלון
  • העלאת משימה
  • משימה מאושרת
  • קבלת ציון לשאלות פתוחות

כאשר הלומדים שלך ישלימו בהצלחה את הפעולה, התג והניקוד שהרוויחו יוצגו עבורם על המסך.
משוב מיידי זה יכול להניע את הלומדים להמשיך ולהתקדם ולחתור להישגים נוספים.

כך ניראה פופאפ עבור הישג הלומד
באזור האישי כל לומד יוכל לראות את ההישגים שלו

אבל הגימיפיקציה לא נעצרת ברמת הקורס. אתה יכול גם להעניק פרס ללומדים שלך עבור פעילויות שאינן קורסים, כגון:

  • רישום משתמש לאתר
  • התחברות משתמש לאתר
  • הוספת תגובה
  • ביקור בפוסט או עמוד ספציפי
  • רכישת מוצר
  • לחיצה על כפתור שניתן להוסיף לאתר או לקורסים

תכונה זו מאפשרת לך להרחיב את חווית הלמידה מעבר לחומר הקורס, ולעודד את הלומדים לעסוק בתחומים אחרים באתר שלך.

מערכת ההישגים מגיע עם Leaderboard (לוח הישגים) המספק אלמנט תחרותי לקורסים המקוונים שלך.

זהו כלי רב עוצמה להגברת המעורבות והמוטיבציה של הלומדים, והוא יכול לתרום באופן משמעותי לסביבת למידה דינמית ואינטראקטיבית יותר.

על ידי שימוש במערכת ההישגים, ניתן ליצור חווית למידה מרתקת ומתגמלת יותר עבור התלמידים שלך, מה שיכול להוביל לשיעורי סיום קורס גבוהים יותר ולשביעות רצון של כלל הלומדים.


מערכת ניקוד

מערכת הניקוד היא תכונה חזקה שנועדה לשפר את חווית הלמידה, יוצרת סביבת למידה מרתקת ומותאמת אישית.
המערכת משמשת כלי רב עוצמה להערכת הידע, הכישורים וההתקדמות של כל לומד בצורה אובייקטיבית ומדויקת.
ניתן לתגמל לומדים עם ניקוד מסוים בתכנים אקסלוסיביים, גישה לקורס במתנה או כתנאי רישום לקורס המשך.

השגת נקודות במערכת הניקוד קשורה ישירות להשתתפות ולביצועים של התלמיד בפעילויות הקורס, לדוגמא:

חידונים:
אחת הדרכים העיקריות שבהן תוכל להקצות נקודות היא באמצעות חידונים.
עבור כל חידון, החליטו על מספר מוגדר של נקודות שניתן לצבור. ניתן לתת נקודות עבור כל תשובה נכונה או עבור ביצועים כלליים בחידון.

משימות:
ניתן להגדיר ערך נקודה ספציפי לכל משימה על סמך מורכבותה וחשיבותה בקורס.

השתתפות בקורס:
ניתן לתגמל תלמידים פעילים בקורס. זה יכול לכלול פרסום הערות בשרשורי דיון, השלמת שיעורים בזמן, או אפילו פעילויות קבוצתיות.

נקודות בונוס:
ללומדים שעושים מעל ומעבר, שקול להציע נקודות בונוס. זה יכול להיות עבור עבודה יוצאת דופן, השלמת פעילויות אופציונליות, או הצגת שיפור ניכר לאורך זמן.

כך ניראה הניקוד של הלומד באזור האישי שלו
דוגמא לקורס המצריך כמות נקודות ספציפית לגישה

מערכת זו יכולה להניע את הלומדים, לספק תחושה ברורה של התקדמות ולעזור ליצור סביבת למידה דינמית, מרתקת ומתגמלת.
מומלץ להציג את שיטת הניקוד בצורה ברורה ללומדים שלך בתחילת הקורס, כדי שהם יבינו כיצד המאמצים שלהם יתורגמו לנקודות.


רוצים פרטים נוספים על השירות של סקולילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מערכת תגמולים

מי לא יעריך הטבות ומתנות מותאמים אישית, במיוחד כשהם קשורים לפעילויות הישירות של הלומד?
מערכת התגמולים תאפשר לך לשמח ולהפתיע את הלומדים שלך עם מגוון הטבות ומתנות אישיות.
מה שלא רק יניע אותם לסיים את הקורס אלא גם יגביר את שביעות הרצון שלהם מהשירותים שלך.
חוויה חיובית כזו בהחלט יכולה לעודד רכישות חוזרות והשארת ביקורות זוהרות על השירותים שלך.

מעבר לתגמול על ניקוד והישגים של הלומד, ישנם דרכים נוספות לתגמל אותו.

מזל טוב יוסי!

שמחים לראות שאתה משתתף פעיל בקורס שלנו ורצינו לפרגן לך בקורס בונוס במתנה! תוכל למצוא אותו באזור האישי שלך. תהנה (:

את ההטבה ניתן להציג ללקוח כפופאפ ברחבי האתר
(כולל מערכת הקורסים) או במייל האישי שלו

טריגרים לדוגמאתגמולים לדוגמא
– התחלה / סיום של קורס ספציפי
– השלמת שיעור / תת שיעור ספציפי
– צפייה של אחוז מסוים מסרטון ספציפי
– הגשת משימה ספציפית
– הגשת שאלון ספציפי
– קבלת ציון מסוים לשאלון ספציפי
– כתיבת תגובה בשיעור ספציפי
– צפייה בעמוד ספציפי באתר
– לחיצה על כפתור ספציפי באתר או במייל
– מילוי פרטים בטופס ספציפי באתר
– רכישה של מוצר / שירות ספציפי
– קורס / מוצר במתנה
– גישה לקורס / מועדון ל X זמן
– גישה לתוכן אקסקלוסיבי
– קופון הנחה אישי מוגבל בזמן
– גישה לקבוצת ווטסאפ / פייסבוק
– שיחת ייעוץ בטלפון או ב ZOOM
– סדרת מיילים סודית
– הגדלת עמלת השותפים שלך ללקוח
באופן זמני או קבוע
– הטבות לשירותי צד שלישי
(מתאים למשווקי שותפים)

מערכת שאלונים / חידונים

מערכת השאלונים / חידונים היא כלי רב עוצמה לבעלי קורסים דיגיטליים, המציע מגוון יתרונות.
הנה כיצד הם משפרים את האפקטיביות של הקורס ואת מעורבות הלומדים.

מקל על הערכה של התקדמות הלומד
שאלונים/חידונים עוזרים לבעלי קורסים דיגיטליים לאמוד את ההבנה וההתקדמות של הלומד בקורס.
הערכה זו מאפשרת למדריכים להתאים את תוכן הקורס במידת הצורך, תוך אופטימיזציה של חוויות הלמידה.

מגביר את מעורבות הלומדים
שאלונים/חידונים הם כלי מצוין להגברת מעורבות הלומדים.
הם מכניסים תחושה של תחרות וכיף ללמידה, מה שיכול לשמור על מוטיבציה של התלמידים ועל סיכוי גבוה יותר לסיים את הקורס.

משפר את שימור הידע
שימוש תדיר בשאלונים/חידונים יכולות לעזור לשפר את שימור הידע.
זה מאפשר ללומדים לזכור וליישם מידע, ולחזק את הידע בצורה בטוחה יותר מאשר למידה פסיבית בלבד.

מספק משוב מיידי
שאלונים/חידונים נותנים ללומדים משוב מיידי על הביצועים שלהם, מה שמסייע בלמידה.
הלומדים יכולים להבין את התחומים החלשים שלהם, לבצע את אותם שאלונים/חידונים מחדש ולתפוס את תוכן הקורס בצורה יעילה יותר.

מקדם למידה אינטראקטיבית
עם שאלונים/חידונים, ניתן ליצור חידונים אינטראקטיביים הדורשים השתתפות פעילה מהלומד.
אינטראקטיביות זו עוזרת לשמור על מעורבות הלומדים ומשפרת את חווית הלמידה הכוללת.

תומך בנתיבי למידה מותאמים אישית
באמצעות תוצאות שאלונים/חידונים, בעלי קורסים דיגיטליים יכולים ליצור מסלולי למידה מותאמים אישית עבור לומדים בודדים.
גישה זו מתאימה את הלמידה לצרכים הספציפיים של התלמיד, ומשפרת את התוצאות.
ניתן בין היתר לאפשר גישה לקורסים מתקדמים לתלמידים שקיבלו ציון מסויים בשאלון/חידון ספציפי או מבחן מסכם.

עוזר לאמת את יעילות הקורס
אם הלומדים מתפקדים בצורה עקבית בשאלונים/חידונים, זה מצביע על כך שתוכן הקורס שלך יעיל.
ציונים נמוכים עשויים להצביע על תחומים שבהם יש צורך לשפר או להבהיר את חומר הקורס.

הנה כמה דוגמאות לסוגי השאלונים/חידונים
שיש במערכת הקורסים בסקולילנד


מיון אלמנטים

שימוש: אלה כוללים מיון פריטים לקטגוריות שונות במטריצה. הם מתאימים לבדיקת ידע על סיווג או מיון.
יתרון: שאלות מיון אלמנטים עוזרות להעריך את יכולתם של הלומדים לזהות, לסווג ולהבין קשרים בין מושגים.


למלא את החסר

השתמש: הלומדים משלימים משפטים על ידי מילוי מילים חסרות. אלה משמשים בדרך כלל להזכרת עובדות או מינוחים ספציפיים.
יתרון: מילוי השאלות הריקות יכול להעריך את הידע המדויק של הלומד בנושא, תוך חיזוק מונחי מפתח או עובדות.


בחירת סדר

שימוש: שאלות אלו דורשות מהלומדים לסדר פריטים בסדר מסוים, כגון תהליך או רצף.
יתרון: שאלות בחירת סדר מצוינות להערכת ההבנה של הלומד לגבי תהליכים, רצפים או תעדוף.


בחירה חופשית

שימוש: המכונה גם שאלות לתשובות קצרות, אלו מאפשרות ללומדים לספק תשובה קצרה ופתוחה. הם משמשים לעתים קרובות לשאלות זיכרון או הבנה.
יתרון: שאלות בחירה חופשית מאפשרות תגובות יצירתיות או אנליטיות יותר, החושפות את עומק ההבנה של הלומד ואת יכולתו לבטא אותה.


בחירת אפשרות יחידה

שימוש: שאלה מסוג זה מציגה בפני הלומדים מספר אפשרויות, אך רק תשובה אחת נכונה. הוא משמש בדרך כלל למידע עובדתי או סופי.
יתרון: שאלות בחירה יחידה הן פשוטות לציון ומספקות הבנה ברורה האם הלומד תפס מושג.


בחירת אפשרויות מרובות

שימוש: בדומה לשאלות לבחירה יחידה, אלו מציעות מספר אפשרויות, אך ייתכן שכמה מהן עשויות להיות נכונות.
הן אידיאליים לנושאים מורכבים שבהם חלה יותר מתשובה אחת.
יתרון: שאלות עם אפשרויות מרובות יכולות להעריך הבנה ניואנסית והן דרך טובה לבחון את הידע של הלומדים במגוון רחב של תוכן.


רוצים פרטים נוספים על השירות של סקולילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מערכת התראות דינמית

מערכת ההתראות הדינמית היא כלי רב עוצמה שיכול לשפר משמעותית את חווית המשתמש בקורסים המקוונים שלך.
על ידי שליחת התראות רלוונטיות, מותאמות אישית ובזמן הנכון, תוכל לשמור על מעורבות התלמידים שלך, לספק משוב בעל ערך ולהדריך אותם במסע הלמידה שלהם.

אחד היתרונות העיקריים של מערכת ההתראות היא שברגע שתגדיר את ההתראות שלך, הן נשלחות באופן אוטומטי לחלוטין על סמך הטריגרים והתנאים שאתה מגדיר. זה אומר שאתה יכול להגדיר אסטרטגיית תקשורת מקיפה עבור הקורס שלך, ואז לתת למערכת לטפל בכל השאר, לחסוך לך זמן ולהבטיח תקשורת עקבית עם התלמידים שלך.

הנה כמה אסטרטגיות ודוגמאות כיצד תוכל להשתמש במערכת זו כדי ליצור חווית למידה יעילה ומהנה יותר עבור התלמידים שלך.

  1. מייל ברוכים הבאים:
    כאשר משתמש נרשם לקורס, שלח אימייל ברוכים הבאים עם מידע על הקורס, למה הוא יכול לצפות וכיצד הוא יכול להפיק את המרב מחוויית הלמידה שלו. זה יכול לעזור להגדיר ציפיות ולגרום לתלמיד להתרגש מהקורס. טריגר לדוגמה: “משתמש נרשם לקורס”
  2. עדכוני התקדמות:
    שלח הודעות כאשר משתמש משלים שיעור או קורס. זה יכול לספק תחושת הישג ולהניע את המשתמש להמשיך בלמידה שלו. טריגר לדוגמה: “משתמש משלים שיעור” או “משתמש משלים קורס”
דוגמא למייל ברוכים הבאים
  1. משוב על שאלון/חידון:
    לאחר שמשתמש משלים שאלון/חידון, שלח הודעה עם הציון שלו וכל משוב על הביצועים שלו. אם הם עברו, ברכו אותם ועודדו אותם להמשיך לשיעור הבא. אם הם נכשלו, ספק עידוד והצע להם לעיין בחומר לפני שייגשו שוב לשאלון/חידון. טריגרים לדוגמה: “המשתמש עובר שאלון/חידון” או “המשתמש נכשל בשאלון/חידון”
  2. הודעות משימות:
    כאשר משתמש מגיש משימה, שלח הודעה כדי ליידע אותו שהיא התקבלה. לאחר מתן ציון למשימה, שלח הודעה נוספת עם הציון שלו וכל משוב. טריגרים לדוגמה: “משימה הועלתה” או “משימה אושרה”
דוגמא למייל תזכורת לחוסר פעילות
  1. תזכורות חוסר פעילות:
    אם משתמש לא התחבר במשך מספר מסוים של ימים, שלח תזכורת המעודדת אותו להמשיך בקורס שלו. זה יכול לעזור לשמור על מעורבות התלמידים ולהפחית את הנשירה. טריגר לדוגמה: “המשתמש לא התחבר במשך “X” ימים”
  2. אזהרות תפוגה של קורס:
    אם קורס אמור לפוג בעוד מספר ימים מסוים, שלח אזהרה למשתמש כדי ליידע אותו. זה יכול לעודד אותם להשלים את הקורס לפני שהוא יפוג. טריגר לדוגמה: “X” ימים לפני תום הקורס”
  3. התאמה אישית:
    השתמש בקודים הקצרים הזמינים כדי להתאים אישית את תוכן האימייל שלך. לדוגמה, כלול את שמו הפרטי של המשתמש, או ציינו את כותרת הקורס שאליו הוא נרשם.

זכור, המפתח לחוויית משתמש טובה הוא תקשורת רלוונטית, בזמן ובהתאמה אישית.
השתמש במערכת ההתראות הדינמית כדי לעדכן את התלמידים שלך, לגרום להם להיות מעורבים ועם מוטיבציה לאורך מסע הלמידה שלהם.


תעודות דינמיות

ניתן להנפיק תעודות ללומדים עם סיום קורס או שאלון/חידון.
ניתן להתאים אישית תעודות אלו ולהפיק אותן באופן אוטומטי, מה שמספק תגמול מוחשי ללומדים ודרך לאמת את הישגיהם.

כך תעודות יכולות לשפר את חווית הלמידה:

  1. מוטיבציה ומעורבות:
    תעודות יכולות לשמש כלי מוטיבציה ללומדים. הסיכוי לזכות בתעודה יכול לעודד את הלומדים להשלים קורס ולעסוק באופן מלא בחומר. זה יכול להוביל לשיפור תוצאות הלמידה.
  2. הכרה בהישגים:
    תעודות מספקות דרך מוחשית להכיר ולאמת את ההישג של הלומד. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור קורסי הכשרה מקצועיים, שבהם תעודה יכולה לשמש הוכחה לכשירות בתחום מסוים.
  3. התאמה אישית:
    ניתן להתאים אישית את התעודות שלך באופן מלא. אתה יכול להוסיף מיתוג משלך, לשנות את העיצוב ולכלול מידע ספציפי כגון שם הלומד, שם הקורס ותאריך הסיום.
    זה מאפשר לך ליצור תעודות שמתאימות לקורס או לזהות המותג שלך.
דוגמא לתעודה דינמית
  1. אוטומציה:
    ניתן להנפיק תעודות אוטומטית עם סיום קורס או שאלון/חידון. משמעות הדבר היא שאינך צריך לעקוב ולהנפיק תעודות באופן ידני, דבר חוסך לך זמן ומבטיח שהלומדים יקבלו את התעודות שלהם באופן מיידי.
  2. יכולות שיתוף:
    הלומדים יכולים לשתף את התעודות שלהם בקלות במדיה החברתית או להוסיף אותם לפרופילי הלינקדאין שלהם. זה יכול לעזור לקדם את הקורס שלך ולמשוך לומדים חדשים.

תעודות יכולות לשפר מאוד את חווית הלמידה על ידי מתן מוטיבציה, הכרה בהישגים ותחושת הישג.
הם קלים להקמה וניתן להתאים אותם באופן מלא לצרכים שלך.


מערכת תגובות לדיונים

בקורסים דיגיטלים, היכולת ליצור אינטראקציה ולעסוק בתכני הקורס היא חיונית לחוויית למידה מקיפה. תכונה אינטראקטיבית אחת כזו היא היכולת להגיב על שיעורים.

דוגמא לדיון במערכת התגובות מתוך שיעור

ניתן להשתמש בתכונה זו כדי לשפר את חווית הלמידה בכמה דרכים:

  1. אינטראקציה קלה:
    מדור התגובות יכול להיות מקום לתלמידים לאינטראקציה זה עם זה ועם המדריך.
    הם יכולים לשאול שאלות, לחלוק תובנות ולדון בתוכן השיעור. זה יכול ליצור סביבת למידה מרתקת ואינטראקטיבית יותר.
  2. להבהיר ספקות:
    אם תלמיד מבולבל לגבי חלק מהשיעור, הוא יכול לשאול שאלה באזור התגובות של אותו שיעור.
    לאחר מכן המדריך או תלמידים אחרים יכולים לספק מענה, שיסייעו להבטיח שכולם יבינו את החומר.
  1. מנגנון משוב:
    תגובות יכולות לשמש גם כדרך לתלמידים לספק משוב על השיעור.
    הם יכולים להצביע על תחומים שהיו מועילים במיוחד, או להציע שיפורים לשיעורים עתידיים.
  2. בניית קהילה:
    על ידי מתן אפשרות לתלמידים לתקשר ולעזור זה לזה בתגובות, ניתן לטפח תחושת קהילה בתוך הקורס שלך.
    זה יכול להפוך את חווית הלמידה למהנה יותר ומעוררת מוטיבציה עבור התלמידים.
  3. למידה משלימה:
    דיונים התגובות יכולים להוביל להבנה וחקירה מעמיקה יותר של נושאי השיעור.
    התלמידים יכולים לשתף משאבים נוספים, יישומים מהעולם האמיתי וחוויות אישיות הקשורות לשיעור.

את מערכת התגובות ניתן להפעיל בצורה גלובלית לכל שיעורי הקורסים או רק עבור שיעורים נבחרים.
ניתן להגדיר אישור אוטומטי של התגובות לכולם, לתלמידים ספציפיים או באישור ידני.

זכור, כיוצר הקורס או מדריך, חשוב לעקוב אחר התגובות כדי להבטיח שהן יישארו מכבדות ובונות.
ייתכן שתצטרך גם להשתתף באופן פעיל בדיונים כדי לענות על שאלות ולהנחות את השיחה לכיוון פרודוקטיבי.
בסך הכל, מערכת התגובות יכולה להיות כלי רב עוצמה לשיפור חווית הלמידה, קידום אינטראקציה ובניית קהילה לומדת.


בניית קורס עם בינה מלאכותית (AI)

בונה מתווה הקורס (סילבוס) הוא פיצ׳ר מובנה במערכת הקורסים שבאתר שמציג שילוב בינה מלאכותית באמצעות OpenAI.
כלי זה נועד לסייע ליוצרים של קורסים דיגיטליים לייעל את תהליך יצירת הקורס, מציע יתרונות משמעותיים במונחים של חיסכון בזמן ורלוונטיות.

הנה איך זה עובד וכיצד זה יכול להועיל ליוצרי קורסים:

  1. חיסכון בזמן:
    אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של בונה מתווה הקורסים הוא כמות הזמן שהוא חוסך. באופן מסורתי, יוצרי קורסים יצטרכו לעשות סיעור מוחות באופן ידני ולהזין כל כותרת של שיעור, מה שיכול להיות תהליך שלוקח זמן, במיוחד עבור קורסים נרחבים.
    עם בונה מתווה הקורסים, תהליך זה מתבצע אוטומטית, ומפנה זמן יקר ליוצרי הקורס להתמקד בהיבטים אחרים של הקורס שלהם, כגון יצירת תוכן ושיווק.
  2. רלוונטיות:
    בונה מתווה הקורסים משתמש בבינה מלאכותית ליצירת כותרות שיעור, מה שיכול להוות יתרון משמעותי ליוצרי הקורס.
    ה-AI יכול לנתח את תיאור הקורס ופרטים אחרים שסופקו כדי ליצור כותרות רלוונטיות ומרתקות לשיעורים. זה לא רק מבטיח שכותרות השיעור יתאימו לתוכן הקורס, אלא גם עוזר למשוך את התלמידים בכך שהוא מספק להם סקירה ברורה ומפתה של מה שהם ילמדו.
יצירת מתווה קורס בלחיצת כפתור
בעזרת בינה מלאכותית (AI)
  1. קלות שימוש:
    לאחר חיבור מפתח OpenAI משלך (יסופק מדריך), בונה מתווה הקורסים מאפשר לך ליצור מתאר קורסים תוך מספר שלבים. אתה פשוט מזין כמה פרטים בסיסיים, והמתווה מייצר אוטומטית קורס עם כותרות שיעור.
    ניתן לעשות זאת הן עבור קורסים חדשים והן עבור קורסים קיימים.
  2. התאמה אישית:
    אתה יכול להתאים אישית את כותרת הקורס, מספר השיעורים ולתאר את הקורס המותאם אישית שלך.
    לאחר הזנת פרטים אלה, בונה מתווה הקורסים יפיק את השיעורים בצורה אוטומטית.
  3. חסכוני:
    אמנם ישנה עלות קטנה הקשורה לשימוש בפיצ׳ר בונה מתווה הקורסים, אך היא די מינימלית. לדוגמה, יצירת 10 קורסים עם 10 שיעורים כל אחד חויבה ב-$0.0038.

לסיכום, בונה מתווה הקורסים הוא כלי רב עוצמה שיכול לייעל משמעותית את תהליך יצירת הקורס.
על ידי אוטומציה של יצירת כותרות השיעורים, זה חוסך זמן ומבטיח את הרלוונטיות של מבנה הקורס, ומאפשר ליוצרי הקורס להתמקד בהעברת תוכן באיכות גבוהה.

שים לב שבעוד בונה מתווה הקורסים מייצר כותרות שיעור, הוא אינו מייצר את תוכן השיעורים.
במידה ותרצו שגם תוכן השיעורים יווצר ע״י בינה מלאכותית, ניתן להיעזר בשירות של ChatGPT או לבצע חיבור שלו לאתר באמצעות המדריך למטה.

הדרכות בנושא:
יצירת מתווה קורס (סילבוס) עם בינה מלאכותית
יצירה של קורסים דיגיטליים ושיעורים עם בינה מלאכותית (למתקדמים)


רוצים פרטים נוספים על השירות של סקולילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שטחי פרסום וקידום

במערכת הקורסים ישנם 4 אזורי פרסום בהם תוכלו להטמיע תוכן, פרסום או קידום מכירות ישירות בקורס ספציפי ובשיעורים ספציפיים.
התוכן יכול להופיע לפני ואחרי סרגל הצד, לפני כותרת השיעור ואחרי תוכן השיעור.

זה יכול לכלול הצעות לעקוב ברשתות חברתיות, הצטרפות לקבוצת WhatsApp, רכישת מוצר/שירות/מועדון/קורסים קשורים, עדכונים לאירועים אחרונים או עתידיים, אפשרות לקבל תמיכה, ספירה לאחור לאירוע או הנחה ובעצם כל מה שתרצו שהתלמידים שלכם יראו בצורה גלובלית בכל הקורסים/שיעורים או רק בקורסים/שיעורים ספציפיים.

הנה כמה דוגמאות:

4 אזורי פרסום במערכת הקורסים
לחצו על התמונה להגדלה
ניתן גם לפרסם באזור האישי של התלמיד
לחצו על התמונה להגדלה
  • חבילות קורסים:
    אם אתה מציע מספר קורסים, תוכל ליצור חבילות קורסים ולקדם אותם בכל קורס.
    לדוגמה, אם סטודנט לומד קורס למתחילים, תוכל לקדם חבילת קורסים בינוניים או מתקדמים.
  • עודד שדרוגים:
    אתה יכול לעודד תלמידים בקורסים בחינם או בתשלום סימלי לשדרג לקורסים בתשלום.
    אתה יכול להדגיש את ההטבות הנוספות, המשאבים והזדמנויות הלמידה הזמינות בקורס בתשלום.
  • אירועים קרובים:
    ניתן לעדכן את התלמידים לגבי אירועים קרובים כגון פגישות זום, וובינרים, כנסים או סדנאות.
    זה יכול להגביר את המעורבות ולהגדיל את כמות האנשים שיגיעו לאותם אירועים.
  • רישום מועדון חברים:
    ניתן לקדם מועדון חברים המעניק גישה לקורסים נוספים ולתכנים בלעדיים.
    זו יכולה להיות דרך יעילה להגדיל הכנסות ולבנות קהילה סביב הקורסים שלך.

תכנים אקסקלוסיבים

במערכת הקורסים ניתן להגדיר קטע מותנה לפי תגים שהוקצו למשתמשים מתוך מערכת ה-CRM שבאתר. פיצ׳ר זה מאפשר להציג בכל שיעור תכנים אך ורק למי שנמצא תחת תגית ספציפית.

כך תוכלו להשתמש בקטע המותנה כדי לספק חווית למידה טובה יותר:

  1. תוכן אקסלוסיבי:
    ניתן ליצור בתוך שיעורי הקורס מדורים מותנים עם תוכן בלעדי שזמין רק לקבוצות מסוימות של משתמשים.
    לדוגמה, ייתכן שיהיה לך תג “חברי מועדון” עבור משתמשים שהצטרפו לתוכנית החברות שלך.
    ניתן להשתמש בתג זה כדי להציג שיעורים מיוחדים, חומרי בונוס או תוכן קורס מובחר אך ורק לחברים אלה.
    אסטרטגיה זו יכולה לעזור לטפח תחושה של קהילה ובלעדיות, ולגרום למשתמשים שלך להרגיש מוערכים.

    גישת תוכן בלעדית זו אינה מוגבלת רק לתוכניות חברות. זה יכול להיות מיושם גם על משתמשים שבחרו מסלולים או חבילות פרימיום. לדוגמה, למשתמשים עם תג “מנוי פרימיום” עשויה להיות גישה לשיעורים מתקדמים או מודולים מיוחדים שאינם זמינים למנויים רגילים. שימוש זה בקטעים מותנים יכול להוסיף שכבת ערך למנויי הפרימיום שלך, לתמרץ משתמשים נוספים לשדרג.
  2. התאמה אישית:
    ניתן ליצור מדור מותנה בשיעור המופיע רק למשתמשים עם תג ספציפי, כגון “מתחילים”.
    חלק זה עשוי לכלול משאבים נוספים או הסברים שתלמידים מתחילים עשויים למצוא בהם שימוש.
דוגמא לשיעור עם תוכן אקסלוסיבי למשתמש ללא תגית רלוונטית
דוגמא לשיעור עם תוכן אקסלוסיבי למשתמש עם תגית רלוונטית
  1. התקדמות הקורס:
    ניתן גם להשתמש בקטעים מותנים לניהול התקדמות הקורס.
    לדוגמה, קטע של קורס יכול להיות מוסתר עד שמשתמש משיג תג מסוים כגון “מודול 1 הושלם”.
    בדרך זו, אתה מבטיח שהתלמידים שלך מתקדמים בחומר לפי הסדר המיועד.
  2. משוב ואינטראקציה:
    ניתן ליצור קטעים מותנים שיהפכו לגלויים למשתמשים לאחר שהם קיימו אינטראקציה עם הקורס שלך בצורה מסוימת.
    לדוגמה, ניתן להציג קטע תוכן בונוס למשתמשים שתויגו עם “מבחן הושלם”.

תכונות אלו מאפשרות להעשיר מאוד את חווית הלמידה עבור המשתמשים שלך, ומציעות להם תוכן מותאם ובלעדי העונה על הצרכים ותחומי עניין הספציפיים שלהם. בדרך זו, קטעים מותנים יכולים לעזור לך לא רק לשפר את המעורבות והלמידה של המשתמשים שלך אלא גם לפתח אסטרטגיות מונטיזציה יעילות יותר עבור הקורסים שלך.


הערות אישיות

במערכת הקורסים קיים פיצ׳ר הערות אישיות שמטרתו לשפר את חווית הלמידה בקורסים מקוונים.
פיצ׳ר זה מספק מערכת לרישום הערות שיכולה לשפר משמעותית את מעורבות הלומדים ושימור הידע.

להלן כמה מהתכונות והיתרונות העיקריים של פיצ׳ר זה:

כך ניראה ממשק ההערות בכל שיעור
  1. רישום הערות בכל שיעור:
    תכונה זו מאפשרת ללומדים לרשום נקודות חשובות בכל אחד משיעורי הקורס, ועוזרת להם לשמור טוב יותר על הידע ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם.
  2. ממשק ידידותי למשתמש:
    ממשק ההערות מופיע בתחתית כל שיעור ומאפשר בקלות לכל לומד לרשום את הערות שלו.
    אין צורך לכתוב את שם השיעור והקורס מאחר וזה מתועד בצורה אוטומטית בכל הערה.
    את ההערות הלומד יוכל לראות בצורה מסודרת באזור האישי שלנו באתר שלכם.
  3. הערות הניתנות להורדה והדפסה:
    הלומדים יכולים להוריד את ההערות שלהם למסמכי Microsoft Word או להדפיס אותם בלחיצת כפתור.
    תכונה זו מאפשרת ללומדים לקחת איתם את ההערות שלהם, מה שמקל עליהם לעבור על ההערות שלכם גם מחוץ לאתר.
  1. סקירת הערות:
    אם רוצים, מחנכים יכולים לעיין בהערות התלמידים, וללמוד מאותן הערות.
    תכונה זו יכולה לספק תובנות חשובות לגבי תהליך הלמידה, ולעזור למחנכים לשפר את הקורסים שלהם.
  2. עיצוב הניתן להתאמה אישית:
    ניתן להתאים אישית את הצבעים של פיצ׳ר ההערות כדי להבטיח שהוא מתאים למיתוג שלך, לספק מראה ותחושה עקביים ומקצועיים.
כך ניראה ממשק ההערות באזור האישי של הלומד

לסיכום, פיצ׳ר ההערות יכול לשפר משמעותית את חווית הלמידה בקורסים מקוונים.
על ידי אספקת מערכת לרישום הערות באתר, היא יכולה לשפר את מעורבות ושימור הלומדים, ולהפוך את הקורסים ליעילים ומוצלחים יותר.


רוצים פרטים נוספים על השירות של סקולילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מערכת תמיכה אישית

פיצ׳ר זה מאפשר תקשורת אישית בין הלומד ליוצר הקורס בצורה נוחה ומרוכזת ישירות מהאתר ויכול לשפר ולייעל משמעותית את חווית הלמידה,התקשורת עם המדריך ואף לשפר את השיווק והמכירות של המותג.

מערכת תמיכה אישית נמצאת באזור האישי של כל משתמש בו הוא יוכל לראות ולהגיב בצורה נוחה לכל השיחות שלו

הנה כמה מהיתרונות של פיצ׳ר זה:

  1. סביבה מאובטחת:
    פיצ׳ר זה מספק פלטפורמה מאובטחת ופרטית לתקשורת בין התלמיד למדריך.
    זה מבטיח שניתן לדון במידע רגיש, כגון נתונים אישיים או קשיי למידה ספציפיים, ללא חשש מחשיפה לצדדים שלישיים.
  2. משוב מותאם אישית:
    פיצ׳ר זה מאפשר למדריכים לספק משוב מותאם אישית ישירות לכל תלמיד.
    זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור יוצרי קורסים דיגיטליים מכיוון שהוא מאפשר להם לתת מענה ישיר לצרכים, לשאלות ולדאגות של תלמיד בודד, ובכך לשפר את חווית הלמידה.
  1. מעורבות מוגברת:
    תקשורת ישירה בין תלמידים למדריכים יכולה להוביל למעורבות מוגברת בקורס.
    תלמידים עשויים להרגיש מעורבים ומוערכים יותר כאשר הם יכולים לתקשר אחד על אחד עם המדריכים שלהם, מה שיכול להוביל לשיעורי סיום קורס גבוהים יותר.
  2. בניית אמון:
    תקשורת פרטית יכולה לסייע בבניית אמון בין תלמידים ומדריכים. כאשר תלמידים מרגישים שהם יכולים לתקשר בגלוי את המחשבות, הספקות והרעיונות שלהם, זה מטפח תחושת אמון וכבוד, שיכולים לשפר מאוד את חווית הלמידה.
  3. תוכן קורס משופר:
    משוב מהסטודנטים יכול לספק תובנות חשובות ליוצרי הקורס. הם יכולים להשתמש במשוב זה כדי לשפר את התוכן ושיטות ההוראה שלהם, ובכך לשפר את איכות הקורסים שלהם.
  1. תקשורת מרוכזת:
    התנהלות התקשורת ישירות באתר פירושה שכל הדיונים הקשורים ללומד מרוכזים במקום אחד.
    זה מבטל את הצורך של תלמידים לעבור בין פלטפורמות שונות (כמו אפליקציות דואר אלקטרוני או הודעות), מה שעלול להסיח את הדעת ולגזול זמן. זה גם מבטיח שכל התקשורת הקשורה לקורס תהיה נגישה ומאורגנת בקלות במקום אחד.
  2. סביבה מבוקרת:
    מכיוון שהתקשורת מתרחשת ישירות באתר הקורס, ליוצרי הקורס יש יותר שליטה על מה שהתלמיד רואה.
    זה יכול לעזור ביצירת סביבת למידה ממוקדת יותר, נקייה מהסחות דעת חיצוניות או מידע לא רלוונטי.
בכל יצירה או תגובה לשיחה ישלח מייל עדכון למשתמש או למעביר הקורס עם קישור ישיר לשיחה בתוך האתר
  1. חשיפה לשירותים נוספים:
    כאשר תלמידים מתקשרים ישירות באתר, יש סיכוי גבוה יותר שהם ייחשפו לקורסים, שירותים או משאבים נוספים שהמדריך או המוסד מציעים. זה יכול להוביל להגדלת ההרשמה לקורסים אחרים, שימוש בשירותים נוספים ומעורבות כוללת של הסטודנטים.
  2. הזדמנויות קידום:
    אתר הקורסים מהווה פלטפורמה אידיאלית לקידום מכירות, הנחות או מבצעים מיוחדים. כאשר תלמידים מתקשרים ישירות באתר, יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו את המבצעים הללו וינצלו אותם. זה יכול להוביל להגדלת ההכנסה עבור יוצרי הקורס.
  3. עקביות מותג:
    תקשורת ישירות מהאתר מאפשרת עקביות טובה יותר של המותג. כל התקשורת יכולה להיות בקנה אחד עם המיתוג של הקורס או המוסד, מה שיכול להעצים את התדמית המקצועית והאמינות של הקורס.

לסיכום, מערכת התמיכה האישית לא רק משפרת את חווית הלמידה אלא גם מספקת יתרונות אסטרטגיים ליוצרי הקורס במונחים של שיווק, מכירות ועקביות המותג.


קורס במתנה

פיצ׳ר קורס במתנה הוא כלי רב עוצמה שנועד לשפר את מכירות הקורסים שלך ולאפשר לרכוש אותם עבור מישהו אחר כמתנה.

בעמוד התשלום ניתן לסמן ״ לרכוש כמתנה?״
מה שיאפשר רכישה של הקורס עבור מישהו אחר

הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של קורס במתנה:

  1. הגבר את מכירות הקורסים:
    בכך שאתה מאפשר ללקוחות שלך לרכוש קורסים כמתנה, אתה בעצם מרחיב את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלך.
    לא רק אנשים יכולים לרכוש קורסים ללמידה שלהם, אלא שהם יכולים גם לקנות אותם כמתנות לאחרים. זה פותח ערוץ מכירה חדש ויכול להגדיל משמעותית את מכירות הקורסים שלך.
  1. מאפשר לכתוב הודעה אישית:
    פיצ׳ר זה מאפשר לרוכשי מתנות לשלוח הודעה אישית יחד עם הקורס.
    זה מוסיף נגיעה אישית למתנה ומשפר את חווית מקבל המתנה.
  2. יצירת חשבון אוטומטית:
    אם למקבל המתנה אין כבר חשבון, המערכת תיצור עבורו אחד אוטומטית. זה מסיר מחסום פוטנציאלי עבור מקבל המתנה להתחיל את הקורס, מה שהופך את התהליך לחלק וידידותי יותר למשתמש.
  3. המרות מוגברות:
    פיצ׳ר קורס במתנה יכול לעזור להגדיל את ההמרות. סימון הקורס כמתנה פשוט ובקליק אחד, היכולת לשלוח הודעות מותאמות אישית ויצירת החשבון האוטומטית למקבלי מתנות תורמים כולם לחוויית משתמש חלקה, שיכולה להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר.

לסיכום, פיצ׳ר קורס במתנה יכול לעזור לשפר את מכירות הקורס, לשפר את חווית הלקוח, להפוך יצירת חשבון למקבלי מתנות לאוטומטי, לספק הזדמנויות שיווקיות נוספות ולהגדיל את שיעורי ההמרה. זוהי תוספת חשובה למערכת הקורסים שבאתר.


הגשת משימות

במערת הקורסים תוכלו לאפשר העלאת משימות. פיצ׳ר זה יכול לשפר משמעותית את חווית הלמידה בדרכים שונות.
הוא מקדם למידה פעילה, מאפשר משוב מותאם אישית, מטפח אחריות ומקל על פיתוח מיומנויות שונות.

כך פועל פיצ׳ר העלאת המשימות וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לספק חווית למידה טובה יותר:

  1. יצירת משימות:
    כמדריך, אתה יכול ליצור משימות עבור הקורסים שלך.
    ניתן לשייך משימות אלו לשיעורים או לתתי שיעור ספציפיים. ניתן לציין את ההנחיות למשימה ולקבוע תאריך יעד.
  2. הגשת משימות:
    הלומדים יכולים להעלות את המשימות שהושלמו ישירות בתוך ממשק הקורס. המערכת תומכת בסוגי קבצים שונים להגשת משימות, כולל מסמכי Word, קובצי PDF ותמונות. זה מקל על התלמידים להגיש את עבודתם בפורמט הנוח להם ביותר.
ניתן להגדיר את סוגי הקבצים המורשים, משקל וכמות לכל משימה
  1. ציון ומשוב:
    לאחר שתלמיד העלה משימה, תוכל לעיין בה, לתת ציון ולספק משוב. משוב זה יכול להיות בעל ערך רב עבור התלמידים, לעזור להם להבין מה הם עשו טוב והיכן הם יכולים להשתפר.
  2. מעקב התקדמות:
    פיצ׳ר הגשת המשימות קשור גם ליכולת מעקב ההתקדמות בקורס. אתה יכול להגדיר את זה כך שהתלמידים חייבים להגיש משימה לפני שהם יכולים לעבור לשיעור או לתת שיעור הבא. זה מבטיח שהתלמידים מבינים היטב את החומר ומעורבים בו לפני שהם ממשיכים.
  3. שילוב עם תכונות אחרות:
    ניתן לשלב את פיצ׳ר העלאת המשימות עם תכונות אחרות של מערכת הקורסים, כגון חידונים ותעודות.
    לדוגמה, אתה יכול לדרוש מהתלמידים לעבור חידון ולהגיש משימה לפני שהם מקבלים תעודת סיום.

במונחים של שיפור חווית הלמידה, פיצ׳ר העלאת משימות יכולה:

  • לקדם למידה פעילה:
    על ידי יצירת משימות, אתה מעודד את התלמידים לעסוק באופן פעיל בחומר, במקום לצרוך אותו באופן פסיבי.
    זה יכול להוביל להבנה עמוקה יותר ולשמירה טובה יותר של המידע.
  • לספק משוב מותאם אישית:
    היכולת לספק משוב על משימות מאפשרת הדרכה מותאמת אישית, שיכולה להיות יעילה יותר מגישה מתאימה לכולם
  • להקל על פיתוח מיומנויות:
    ניתן לעצב משימות כדי לעזור לתלמידים לפתח ולהפגין מיומנויות שונות, כגון חשיבה ביקורתית, מחקר, כתיבה ועוד.

לסיכום, פיצ׳ר העלאות משימות הוא כלי רב עוצמה לשיפור חווית הלמידה.
הוא מאפשר למידה פעילה, משוב מותאם אישית, אחריות ופיתוח מיומנויות, כל אלו יכולים לתרום לקורס מקוון יעיל ומרתק יותר.


לסיכום

בעידן הדיגיטלי של היום, הדגש על קורסים אינטראקטיביים, סוחפים ומעודדי מעורבות הוא בעל חשיבות עליונה.
כל תכונה ואסטרטגיה חדשנית שנדונו בפוסט זה, שנועדו לשדרג משמעותית את חווית הלמידה, משולבות בצורה חלקה באתר הקורסים המתקדם של סקולילנד.

עם סקולילנד, אתה לא רק מאמץ פלטפורמה שמותאמת לטכנולוגיה עכשווית, אלא דוגל בדור הבא של חוויות למידה מתוקשבת.
אל תיתן לקורסים שלך להישאר בעבר, השקיעו עכשיו באתר קורסים פרטי ומתקדם מבית סקולילנד והגדירו מחדש את הדרך שבה הקהל שלכם לומד.

רוצים פרטים נוספים על השירות של סקולילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

אהבתם? מוזמנים לשתף:

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אולי יעניין אותך?

תוכנית שותפים מנצחת עם סקולילנד

תוכניות שיווק שותפים הפכו לאחת האסטרטגיות הפופולריות והיעילות ביותר עבור עסקים להגדלת הנוכחות המקוונת שלהם, לייצר לידים ולהגביר את הכנסותיהם. בפוסט זה נדון ביתרונות שלו.

קרא עוד

הסיפור של סקולילנד

סקולילנד התחילה כחברה לבניית אתרי וורדפרס רגילים (תחת שם אחר) עד שבתחילת שנת 2020 קיבלנו פנייה מלקוח שהתעניין באפשרות שניצור עבורו אתר עם מערכת קורסים

קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד
אורי מסקולילנד

אורי מסקולילנד

בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

שעות הפעילות שלנו הם 12:00-20:00 ימי ראשון עד חמישי (לא כולל חגים)

אורי מסקולילנד
היי 👋
איך אני יכול לעזור?
WhatsApp איך נוכל לעזור?