הסיפור של סקולילנד

סקולילנד התחילה כחברה לבניית אתרי וורדפרס רגילים (תחת שם אחר) עד שבתחילת שנת 2020 קיבלנו פנייה מלקוח שהתעניין באפשרות שניצור עבורו אתר עם מערכת קורסים מובנית.
אותו לקוח שיתף אותנו שהוא כבר הרבה זמן מחפש מערכת קורסים ראויה לקורס שלו שתאפשר לו לעשות דברים ספציפים שהיו חשובים לו ושתאפשר לו לעשות כל מני התאמות אישיות לפי הצרכים של העסק שלו.
מהר מאוד הוא גילה שכל מה שנמצא בשוק מאוד מוגבל, שחסרים הרבה פיצ’רים חשובים, שאין כמעט יכולת לעשות התאמות אישיות שחשובות לעסק שלו ושמדובר בשירותים מאוד יקרים שכל הזמן נדרש לשלם עבורם.
כאשר הוא שאל אותנו האם במערכת הקורסים המובנית באתר שנבנה לו הוא יוכל לעשות את כל מה שהוא צריך אמרנו לו שחד משמעית כן ומאחר ומדובר במערכת פתוחה של וורדפרס, אין כמעט דבר שהוא לא יכול לעשות.
באותו שלב הלקוח הבין שזה בדיוק מה שהוא צריך, מערכת קורסים משלו שתתן לו גמישות רבה לעשות את כל מה שהיה חשוב לו שיהיה בקורס שלו.
בנוסף שימח אותו העובדה שבדובר בתשלום חד פעמי משתלם במיוחד עבור הקמת אתר הכוללת את מערכת הקורסים שהיא 100% בבעלותו מה שיחסוף לו המון כסף בשותף.

מיד אחרי שהקמנו ללקוח את אתר הקורסים שלו לשביעות רצונו, בדקנו את התחום של יוצרי הקורסים בארץ לעומק וגילינו שכמות גדולה של אנשים פשוט מתפשרים על המערכות המוגבלות והסגרות שיש בשוק ושהם פשוט נאלצים להתפשר על הרבה פיצ’רים חשובים שהם היו צריכים, על חוסר יכולת להתאים את המערכת לעסק שלהם ובנוסף לשלם המון כסף מדי חודש ושנה עבור אותם שירותים.
לאחר שראינו את הצורך הבוער הזה בתעשייה של הקורסים שרק הולך וגדל עם הזמן עבור מערכות קורסים משוכללת יותר, גמישה יותר ומותאמת אישית לצרכים שלהם, החלטנו להקים את סקולילנד.

אחרי כמה חודשים של הבנת הצרכים בשוק וליטוש המוצר, מכרנו את אתר הקורסים הראשון שלנו תחת המותג סקולילנד לכמה לקוחות ששמעו על הפעילות שלנו וישר החליטו שהם מעוניינים.
התחלנו לקבל המון פידבקים טובים והצעות לשיפור שאימצנו כמובן באופן מיידי. ככל שהזמן עבר והביקוש גדל שיפרנו ושדרגנו את אתר סקולילנד לרמות גבוהות ביותר ככה שמאתר שהתמקד בעיקר במערכת הקורסים
הוספנו יכולות רבות לאתר כדי לספק מעטפת שלמה ומקצועית לכל מה שיעזור ללקוחות שלנו למכור כמה שיותר קורסים ובמקביל לחסוך בהוצאות רבות לשירותים חיצוניים כמו מערכת דיוור ואוטמציות.

היום, אחרי יותר מ-350 לקוחות שזכו בנכס דיגיטלי מתקדם משלהם מבית סקולילנד, אנחנו גאים במהמפכה שיצרנו בעולם הקורסים ובכלל בתחום הדיגיטל, ברמה הגבוהה שהצבנו לשוק הישראלי,
ביכולות המתקדמות שמכניסות ללקוחות שלנו הרבה יותר כסף, בגמישות ובהתאמות האישיות שכל עסק צריך ובחסכון האדיר גם בעלות ההקמה של אתר סקולילנד וגם בעלויות השוטפות.

מזמינים אתכם להצטרף למהפכה וליהנות מכנס דיגיטלי מתקדם מבית סקולילנד.

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אולי יעניין אותך?

יצירת קורסים דיגיטליים סוחפים בשנת 2024

בנוף ההולך ומתפתח של הקורסים הדיגיטליים, 2024 בולטת כשנה של חדשנות יוצאת דופן.כיוצרים, אנחנו כבר לא רק מעצבים קורסים בסיסיים; אנחנו יוצרים חוויות למידה סוחפות,

קרא עוד

תוכנית שותפים מנצחת עם סקולילנד

תוכניות שיווק שותפים הפכו לאחת האסטרטגיות הפופולריות והיעילות ביותר עבור עסקים להגדלת הנוכחות המקוונת שלהם, לייצר לידים ולהגביר את הכנסותיהם. בפוסט זה נדון ביתרונות שלו.

קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד
אורי מסקולילנד

אורי מסקולילנד

בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

שעות הפעילות שלנו הם 12:00-20:00 ימי ראשון עד חמישי (לא כולל חגים)

אורי מסקולילנד
היי 👋
איך אני יכול לעזור?
WhatsApp איך נוכל לעזור?