לאחרונה אני שם לב לדפי נחיתה עם טופס לידים בו תיבת הסימון שבו הלקוח מאשר לקבל דיוור שהיא כבר מסומנת מראש ואני מבין את הרצון לחסוך ללקוח שלב ולוודא שהוא נרשם לדיוור אבל חשוב להבין שברמה המשפטית הלקוח צריך לסמן את התיבה בעצמו אחרת הוא יכול לתבוע אתכם ולטעון שלא שם לב שנרשם לדיוור ושזה היה מסומן מראש ושהוא לא הסכים לזה בעצמו.
טיפ נוסף באותו הקשר, במידה ואתם מתכננים לשלוח ללקוח הודעות בווטסאפ ובמסרונים בנוסף לדיוור במייל, יש לציין את זה בתיבת הסימון.
ודבר אחרון, הקפידו לשמור את תיעוד ההסכמה לכל לקוח שנרשם לרשימת התפוצה שלכם.
תודה רבה לעורך דין עדן פינטו על הטיפים המעולים והחשובים.