טיפ היום #39 – הוסיפו טיימר לדיוור שלכם להגדלת המעורבות ושיעורי ההמרה

הוספת טיימר (ספירה לאחור) במייל ממנפת את העיקרון הפסיכולוגי של מחסור, ומשפיעה באופן משמעותי על התנהגות הלקוחות בכמה דרכים מועילות.

היתרונות של הוספת טיימר-

1. מגדיל את שיעורי ההקלקות:

תחושת הדחיפות שנוצרת על ידי טיימרים לספירה לאחור יכולה להוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר, מכיוון שללקוחות נוצר מוטיבציה לפעול לפני שנגמר הזמן.

2. מגביר את שיעורי ההמרה:

ע״י הדגשת הזמן המוגבל שנשאר, טיימרים לספירה לאחור יכולים לשפר את שיעורי ההמרה הכוללים, לדחוף את הלקוחות לנקוט בפעולה מיידית.

3. מושך תשומת לב חזותית:

האופי הדינמי של טיימר הספירה לאחור מושך תשומת לב ויזואלית לאימייל, מה שגורם להודעה לבלוט בתיבת הדואר.

4. מעורר סקרנות:

ספירה לאחור מוסיפה אלמנט של סקרנות, ומעודדת את הלקוחות לגלות מה קורה כשהטיימר נגמר.

5. מדגיש בלעדיות:

טיימרים מדגישים את הבלעדיות של הצעה, מה שגורם לה להרגיש בעלת ערך ורצויה יותר.

——

תרחישים אידיאליים להוספת טיימר ספירה לאחור-

מבצעים וקידום מכירות:

כדי להדגיש את סופה של תקופת מבצעים או הנחה מיוחדת, עידוד פעולה מהירה כדי לנצל את המבצע.

תזכורות לאירועים:

עבור אירועים קרובים או סמינרים מקוונים, ספירה לאחור יכולה להזכיר ללקוחות את מועד ההרשמה או שעת ההתחלה של האירוע.

השקות מוצר:

כדי לבנות ציפייה ודחיפות סביב השקת מוצר חדש, להתריע מתי המוצר יהיה זמין.

קמפיינים לחגים:

כדי להדגיש את חלון הזמן עבור מבצעים ספציפיים לחגים או רעיונות למתנות ברגע האחרון לפני חג.

הצעות לזמן מוגבל:

כאשר מציעים בונוס לזמן מוגבל ביחד עם הרכישה, כגון מתנה חינם או הנחה נוספת, כדי לעודד רכישות מיידיות.

לסיכום, הטמעת טיימרים לספירה לאחור במיילים שלכם יכולה להשפיע אסטרטגית על התנהגות הלקוחות, להגביר את ההשפעה של מסעות הפרסום שלכם בשיווק בדוא”ל ולהגדיל את שיעור ההמרות של לקוחות שלכם.

——

הסבר איך ניתן ליצור טיימר ולהוסיף אותו לדיוור שלכם בחינם לגמרי:
1. כנסו לאתר הבא ותגללו למטה: https://www.sendtric.com/countdown-clocks/
2. הכניסו את הפרטים שהם מבקשים (המייל שלכם, אזור זמן: Asia/Jerusalem (UTC +02:00), תאריך ושעה לסיום הטיימר, שפה: Hebrew).
3. יש לבחור כעת צבע רקע לטיימר, למספרים ולתווית, לאשר את תנאי השירות וללחוץ על הכפתור ״GENERATE״.
4. מעתיקים את קוד ה HTML שמופיע.
5. בעת יצירת המייל במערכת הדיוור שלכם יש להוסיף בלוק שנקרא HTML בו תוכלו להדביק את הקוד שהעתקתם.

חשוב לציין שהטיימר מתעדכן כמובן בלייב ומציג את הזמן האמיתי שנישאר למבצע בהתאם לזמן שהלקוח פתח את המייל.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד