טיפ היום #15 – יצירת מודעות ריטרגטינג לאתר שלכם

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר מסוים, יוצאים ממנו ומאותו רגע אתם רואים פרסומים שלו בכל מקום? זה נקרא מודעות ריטרגטינג.

במודעות ריטרגטינג תוכלו להגיע לאנשים שכבר היו באתר שלכם ועשו פעולות מסוימות כמו צפייה בעמוד נחיתה, הוספת מוצר לסל ללא רכישה ואפילו אחרי רכישה לצורך קידום מוצר משלים.

היתרון בריטרגטינג שאנחנו לא פונים לקהל חדש וקר אלה לאותם לקוחות שכבר היו באתר שלכם, מכירים אתכם ואת המוצר שלכם ומסיבה מסוימת לא התקדמו לרכישה ואותם מודעות מטרתם להזכיר ללקוח שאתם קיימים ולהחזיר אותו לאתר כדי לבצע רכישה.

הנה כמה סיבות טובות למה אתם צריכים ליצור מודעות ריטרגטינג לאתר שלכם וכמה שיותר מהר-

1. מתזכר את הלקוח שלך:

ריטרגטינג שומר על המותג שלך במוחו של הלקוח, דוחף אותו בעדינות לחזור ולהשלים את הרכישה.

2. שיעורי המרות גבוהים יותר:

לקוחות שרואים מודעות ריטרגטינג נוטים יותר לבצע רכישה. זה כמו להיתקל בחבר ותיק שמזכיר לך משהו חשוב שכמעט שכחת.

3. גישה מותאמת אישית:

ריטרגטינג הוא כמו לומר, “היי, שמנו לב שאהבת את זה, תסתכל שוב!” זה יוצר התאמה אישית לחווית הקנייה, גורם ללקוחות להרגיש מיוחדים.

4. בונה נאמנות למותג:

חשיפה קבועה באמצעות ריטרגטינג יכולה להפוך מתעניינים ללקוחות נאמנים ע״י חשיפה ממושכת למוצר שלכם.

5. תובנות מבוססות-נתונים:

ריטרגטינג מציע תובנות לגבי העדפות והתנהגות לקוחות, ועוזר לכם להתאים את ההצעות שלכם אפילו טוב יותר. ידע הוא כוח!

זכרו, כל מבקר באתר שלכם הוא לקוח פוטנציאלי. בואו נגרום להזדמנויות השניות האלה להפוך לרכישות!

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד