הידעתם ששימוש בשם לקוח בדף נחיתה יכול לשפר משמעותית את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלכם?
הנה כמה יתרונות מרכזיים:
1. מעורבות מוגברת:
התאמה אישית, כמו שימוש בשם של לקוח, גורמת למשתמש להרגיש שאתם פונים ישירות אליו, מה שמגביר את המעורבות שלו וקליטת המסר שלכם.
2. חווית לקוח משופרת:
פנייה ללקוחות עם שמם הפרטי בדף נחיתה יוצרת תחושה של היכרות ומגע אישי, מה שמוביל לחוויית משתמש חיובית יותר.
3. נאמנות לקוחות משופרת:
התאמה אישית, לרבות שימוש בשמות, יכולה לטפח תחושת חיבור והערכה, מה שיכול להגביר את נאמנות ושביעות הרצון של הלקוחות.
4. שיעורי המרות גבוהים יותר:
תוכן מותאם אישית, כגון שילוב שם של לקוח, יכול להפוך את דפי הנחיתה ליעילים יותר, מה שמוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ככל שהתוכן מהדהד יותר עם המשתמש.
לסיכום, התאמה אישית של דפי נחיתה באמצעות שמות לקוחות יכולה לשפר משמעותית את מעורבות המשתמש, את שביעות רצון הלקוחות ואת שיעורי ההמרה הכוללים.
——
אז איך עושים את זה אתם שואלים? האמת שזה דיי פשוט, דואגים ששם הלקוח יופיע בכתובת של עמוד הנחיתה ככה שיהיה ניתן לשתול בצורה אוטומטית את שם הלקוח ישירות בעמוד בכל מקום שתרצו וכמה שתרצו.
מוזמנים להתנסות בעצמכם, הכנסו לקישור הבא ושנו את השם שמופיע בסופו (אורי) לכל שם שתבחרו, לחצו על enter בשורת הכתובות ותראו איך השם של הלקוח משתנה בצורה אוטומטית:
https://schoolyland.co.il/lp/?fname=אורי
ועכשיו נשאלת השאלה, באיזה תרחישים אפשר לשתול את שם הלקוח בעמוד נחיתה?
– דיוור במייל: במערכת הדיוור שלכם קיים השם של הלקוח, פשוט צריך לדאוג שבסוף הלינק השם שלו יופיע בצורה אוטומטית.
– שיווק ישיר: במידה ואתם שולחים למישהו קישור בווטסאפ או בתגובות בפוסט של פייסבוק, הקפידו להכניס את השם של כל לקוח ללינק שלו.
– לקוחות שמחוברים לאתר שלכם: במידה ויש לכם באתר אזור למנויים רשומים, ניתן להגדיר קישורים לעמודי הנחיתה שלכם הכוללים את השם של המשתמש המחובר.
– עמוד תודה: לא תמיד יהיה ניתן להשתמש בשם הלקוח בעמוד הנחיתה אבל בהחלט ניתן להשתמש בו בעמוד תודה אחרי שהלקוח שולח טופס עם הפרטים שלו (ניתן לראות בקישור לדוגמא שפרסמתי).