ישנם יתרונות רבים למכירת מועדון חברים בתשלום מתחדש (חודשי/שנתי) באתר שלכם, הן לעסק והן ללקוחות שלכם-
1. תזרים מזומנים יציב:
מועדון חברים מייצר הכנסה חוזרת ומספק הכנסה יציבה מכיוון שחברים משלמים באופן קבוע כדי לשמור על גישה לאתר, לתכנים ולהטבות שלהם.
2. בניית קהילה:
מועדון חברים מייצר תחושת קהילה בקרב המנויים, מגביר מעורבות ונאמנות כלפי המותג שלכם.
3. אמצעי שיווק ומכירת אפסלים:
מועדון חברים מייצר קהל שמוכן לשיווק מוצרים נוספים שלכם ולשדרוגים, מה שצפוי להגדיל אף יותר את ההכנסה הכוללת מכל לקוח.
4. רווחיות גבוהה:
מוצרים דיגיטליים כמו קורסים או מועדון חברים בתשלום חודשי ניתנים למכירה שוב ושוב ללא הוצאות ייצור נוספות, מה שמוביל לשולי רווח גבוהים.
מודל זה מגדיל משמעותית את שולי הרווח מכיוון שהוא מאפשר מכירות בלתי מוגבלות ממאמץ יחיד של יצירת מוצר, מה שהופך מוצרים דיגיטליים לבחירה יעילה מבחינה כלכלית עבור עסקים מקוונים.
—
אסטרטגיות להגדלת מספר המנויים במועדון חברים-
1. הציעו תקופת ניסיון בהנחה:
הצעת תקופת ניסיון בהנחה היא אסטרטגיה יעילה להגדלת מספר המנויים.
זה מקטין את מחסום הכניסה הראשוני, ומאפשר לחברים פוטנציאליים לחוות את המועדון שלכם בעלות נמוכה יותר.
גישה זו בונה אמון, משפרת את שיעורי ההמרה לחברות בתשלום מלא, ומעודדת קידום מפה לאוזן.
תקופת ניסיון בהנחה מאפשרת להראות את הערך של מועדון החברים שלכם, ומפתות את המשתמשים להתחייב לטווח ארוך.
2. צרו תוכן בלעדי:
צרו תוכן איכותי ואקסלוסיבי לחברי מועדון בלבד, המספק ערך מעבר למה שזמין לשאר הלקוחות.
3. מחירי מועדון מיוחדים:
תוכלו לייצר לכל אחד מהמוצרים או הקורסים שבאתר שלכם מחיר מועדון מיוחד למנויים בלבד מה שיעודד השתייכות למועדון.
4. השתמשו בהוכחה חברתית:
הציגו עדויות וסיפורי הצלחה של חברי מועדון קיימים כדי לבנות אמון ואמינות.
5. הציעו תוכנית הפניות (שיווק שותפים):
עודדו חברי מועדון קיימים להפנות חברים או עמיתים בתמורה לתגמולים, והרחבת בסיס המנויים שלכם באופן אורגני.
ע״י התמקדות ביתרונות אלו ויישום האסטרטגיות שהוזכרו, אתרים הכוללים מועדון חברים יכולים לא רק לשפר את הערך המוצע ללקוחות שלהם אלא גם להוביל לעלייה משמעותית במספר המנויים.
—
הנה מה שתצטרכו כדי שתוכלו למכור מועדון חברים באתר שלכם:
1. תמיכה של חברת הסליקה שלכם בתשלום מתחדש דרך תוסף הסליקה שלהם (לדוגמא סאמיט ומורנינג תומכים).
2. להשתמש בתוסף מנויים כמו Paid Memberships Pro (קיים באתרי סקולילנד).
3. לא חובה אבל מומלץ: לרכוש ולהתקין את התוסף Woo Subscriptions אשר יאפשר לנהל את חידושי המנוי ישירות מהאתר (גם עבורכם וגם עבור הלקוחות שלכם).
תוסף זה מאפשר ליצור אוטומציות לביטול גישה אוטומטי בתרחישים כמו ביטול מנוי או כאשר מתקבל סירוב בעת חידוש תשלום.