הוספת אזור של שאלות נפוצות לדף התשלום יכול להגדיל את שיעור ההמרה מכמה סיבות:
1. מפחית היסוס בשלב הרכישה:
אזור שאלות נפוצות יכול לתת מענה לחששות ושאלות נפוצות הקשורות לתשלומים, מידע על מוצר, מדיניות החזרים כספיים ואבטחה.
על ידי הסרת החששות הללו, סביר יותר שלקוחות ימשיכו עם הרכישה מבלי לעזוב את הדף כדי לחפש תשובות במקום אחר.
2. משפר את אמון הלקוחות:
שקיפות היא המפתח לבניית אמון באינטרנט. אזור שאלות נפוצות שדן בגלוי בחששות יכול להרגיע את הלקוחות ולגרום להם להרגיש בטוחים יותר בעסקה שלהם.
3. משפר את חווית המשתמש:
מתן תשובות לשאלות פוטנציאליות בדף התשלום מייעל את חווית הקנייה, מה שהופך אותה לחלקה וידידותית יותר למשתמש.
נוחות זו יכולה לעודד לקוחות להשלים את הרכישה שלהם, ובכך להגדיל את שיעור ההמרה.
4. מפחית את נטישת העגלה:
ע״י הוספת אזור שאלות נפוצות בדף התשלום, אתרים המוכרים קורסים, שירותים או מוצרים יכולים להפחית את שיעורי נטישת העגלה שלהם.
קונים נוטים פחות לעזוב את העגלה שלהם אם החששות המיידיים שלהם ייפתרו באופן מיידי.