עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

לא מצליח לעלות קבצים / להוסיף תוספים לאתר, מה עושים?

לכל אתר בשרת של סקולילנד מוקצה שטח אחסון של 2 ג’יגה בשנה הראשונה ללא עלות.
במידה וחורגים משטח האחסון, לא יהיה ניתן לעלות קבצים חדשים לאתר וחלק מהפעולות באתר עשויות גם להיכשל כתוצאה מחוסר יכולת לעדכן את מסד הנתונים.
במידה ותנסו לעלות קובץ חדש כאשר עברתם את שטח האחסון המוקצה לכם, אתם תקבלו את השגיאה הזאת: “לא ניתן לכתוב את הקובץ לכונן הקשיח”.

אנחנו ממליצים לנסות למחוק קבצים כבדים כמו סרטונים, מסמכים ותמונות במשקל גבוהה כדי לפנות שטח אחסון.
ניתן לאתר אותם בספריית המדיה באתר שלכם ולמחוק אותם.
במידה ומותקן לכם תוסף לגיבוי מומלץ למחוק גיבויים לא רצויים (בשרת של סקולילנד יש גיבוי יומי, אין צורך בתוסף גיבויים).

אפשרות נוספת לצמצום שימוש בשטח האחסון הוא להפחית במשך הזמן המוגדר לשמירת מיילים היוצאים מהאתר שלכם.
ככל שמוגדר לכם משך זמן רב יותר של שמירת נתונים זה יכול להשפיע על משקל מסד הנתונים של האתר שלכם.

כדי לשנות את משך הזמן לשמירת המיילים יש לגשת בלוח הבקרה שבאתר שלכם להגדרות> Fluent SMTP > הגדרות ותחת Delete Logs לבחור משך זמן קצר יותר ולשמור.

אפשרות נוספת היא לשדרג את שטח האחסון שמוקצה באתר שלכם מ-2 ג’יגה ל-4 ג’יגה.

במידה ואתם בשנה הראשונה בסקולילנד, תוכלו לשדרג בעלות של 30 ש”ח בלבד בחודש מכאן:
https://schoolyland.co.il/hosting-upgrade/

במידה ועברה שנה מאז הקמנו את האתר שלכם, ניתן לשדרג לשטח אחסון רצוי מכאן:
https://schoolyland.co.il/hosting/

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד