שימוש בכלי של Google Analytics חיוני לדפי נחיתה ואתרי מסחר אלקטרוני (כולל אתרי קורסים דיגיטליים).
כלי זה מספק תובנות שיכולות להביא לשיפורים משמעותיים בחוויית המשתמש ובשיעורי ההמרה.
להלן חמישה שימושים חכמים ב-Google Analytics למטרות אלה:
1. דיווח תנועה:
ההבנה מהיכן מגיעים המבקרים שלכם היא קריטית. Google Analytics מאפשר לכם לראות אילו ערוצים מביאים את התנועה הגדולה ביותר לאתר או לדף הנחיתה שלכם, מה שמאפשר לכם למקד את מאמצי השיווק והתקציב שלכם בערוצים היעילים ביותר.
2. מעקב אחר מסחר אלקטרוני:
תכונה זו מעניקה לך תצוגה מפורטת של התנהגות הלקוחות באתר האיקומרס שלכם, כולל עסקאות, הכנסות וביצועי מוצרים.
זה עוזר לזהות אילו מוצרים הם הפופולריים ביותר ואילו מהם עשויים לדרוש מאמצי קידום כדי לשפר את המכירות.
3. אופטימיזציה של דפי נחיתה:
ע״י ניתוח הביצועים של דפי נחיתה שונים, תוכלו לזהות אילו אלמנטים מובילים לאחוזי המרה גבוהים יותר.
זה כולל בחינת מדדים כמו שיעורי נטישה (Bounce Rate), זמן שהייה (Session Duration) ושיעורי השלמת יעדים כדי לדייק את תוכן הדף ועיצובו.
4. תובנות חיפוש באתר:
הבנה מה המבקרים מחפשים באתר שלכם תאפשר לכם לבצע אופטימיזציה של התוכן, הניווט והמוצרים כדי לענות טוב יותר על צורכי המשתמש ולשפר את החוויה הכוללת שלהם.
5. מעקב המרות:
הגדירו יעדים ב-Google Analytics כדי לעקוב אחר פעולות משתמש ספציפיות, כגון הרשמה לניוזלטר, השלמת רכישה או יצירת קשר עם טופס יצירת קשר.
מידע זה חיוני למדידת האפקטיביות של האתר או דף הנחיתה שלכם בהשגת היעדים העסקיים שלכם.
ע״י מינוף התכונות הללו, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמשים, לבצע אופטימיזציה של האתר ודפי הנחיתה שלהם לביצועים טובים יותר, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.
הוספת Google Analytics לאתר שלכם היא פשוטה:
1. צרו חשבון בחינם באתר של Google Analytics:
https://tagmanager.google.com/
2. הוסיפו את הקוד שאתם מקבלים לאתר שלכם באמצעות המדריך הבא:
https://schoolyland.co.il/Analytics