עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

איך להוסיף פיקסל של פייסבוק לאתר וורדפרס / סקולילנד

השימוש ב-Facebook Pixel באתר וורדפרס מספק יתרונות רבים, במיוחד בתחומי הניתוח, השיווק והבנת הלקוחות.
הנה כמה מהיתרונות העיקריים:

מעקב המרות:
Facebook Pixel עוזר לך לעקוב אחר הפעולות שמשתמשים מבצעים באתר שלך לאחר שהגיעו ממודעת הפייסבוק שלך.
זה יכול לעזור לך להבין טוב יותר את היעילות של המודעות שלך ואילו מהן מובילות להמרות.

מיקוד מחדש (Retargeting):
עם ה-Facebook Pixel, אתה יכול לפרסם מודעות למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלך.
תוכל להגדיר מודעות ספציפיות להצגה למשתמשים שביצעו פעולות ספציפיות באתר שלך, כמו רישום בטופס לידים, צפייה בעמוד או מוצר מסוים, הוספת מוצר לעגלה, רכישה ועוד.

הפיקסל של פייסבוק מספק נתונים יקרי ערך להבנה ואופטימיזציה של האתר שלך כדי למקסם ולייעל את השיווק שלך.
הם כלים חיוניים לכל עסק עם נוכחות דיגיטלית.

הדרכה ללקוחות סקולילנד

בעמוד הראשי באתר שלכם יש ללחוץ בפס הניהול השחור למעלה על “התאמה אישית” ואז בתפריט שנפתח ללחוץ למטה על “סקריפטים מותאמים אישית”:

בחלק של ״הוסף סקריפטים לכותרת שלך״ ניתן להזין את הסקריפט שקיבלתם מפייסבוק וללחוץ על פרסום:

בסקולילנד אנחנו עובדים עם תבנית הוורדפרס של Kadence Theme Pro אשר מאפשרת הוספת סקריפטים מותאמים אישית ישירות מאזור ההתאמה האישית באתר.

במידה ואתם לא לקוחות סקולילנד, ישנם תבניות וורדפרס נוספות אשר מאפשרות הוספת סקריפטים מותאמים אישית ישירות מאזור ההתאמה האישית באתר, שווה לבדוק תחילה אם זה קיים באתר שלכם.

במידה ולא, ניתן להתקין באתר שלכם את אחד התוספים הבאים:
Insert Headers and Footers Code – HT Script
Insert Script In Headers And Footers
PixelYourSite

הפיקסל של פייסבוק הוא קטע קוד אותו מטמיעים באתר שלך כדי לעקוב אחר המרות, לבצע אופטימיזציה של יעדי מודעות וליצור קהלים מותאמים אישית עבור המודעות שלך בפייסבוק.

ה-Facebook Pixel פועל ע״י מעקב אחר פעילויות באתר האינטרנט שלך ושליחת נתונים אלה בחזרה לפייסבוק.
זה מאפשר לך למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך ולקבל החלטות מושכלות כיצד לשפר אותם.

כדי להתקין את ה-Facebook Pixel באתר האינטרנט שלך, עליך ליצור פיקסל בחשבון Facebook Ads Manager שלך ולאחר מכן להוסיף את קוד ה-Pixel לקטע הכותרת הראשי של ה-HTML של האתר שלך (כפי שמוסבר לעיל).

כמה יתרונות של השימוש ב-Facebook Pixel כוללים מעקב אחר המרות, אופטימיזציה של יעדי מודעות, מיקוד מחדש של מבקרים באתר ויצירת קהלים דומים על סמך הלקוחות הקיימים שלך.

כן, השימוש ב-Facebook Pixel הוא בחינם. אתה צריך רק חשבון Facebook Ads כדי ליצור ולנהל את ה-Pixel שלך.

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד