טיפ היום #38 – הקפידו לשמור על נראות מיתוגית אחידה בכל שלבי המכירה (כן, כולל עמוד הסליקה)

בעלי עסקים יקרים,

בתחום הדיגיטלי, המסע שאליו הלקוח שלכם יוצא מהרגע שהוא נוחת בדף הנחיתה שלכם ועד לרגע שהוא מחליט לבצע רכישה הוא מכריע.

דף נחיתה מעוצב בצורה מקצועית מדבר רבות על המסירות והמקצועיות שלכם.

עם זאת, הרושם הזה לא אמור לעצור בדף הנחיתה. המעבר לדף התשלום שלכם הוא קריטי באותה מידה, אם לא יותר.

פער בין העיצוב המקצועי של דף הנחיתה שלכם לבין דף תשלום לא מקצועי יכול להיות צורם.

זה שולח אותות מעורבים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, ומטיל ספק בלגיטימיות ובמקצועיות של העסק שלכם.

חוסר עקביות זה יכול להוביל להיסוס, להפחית את האמון, ובסופו של דבר להשפיע לרעה על שיעורי ההמרה שלכם.

אני נתקל בעיקר פה בארץ בבעלי עסקים שהשקיעו רבות בעמודי הנחיתה שלהם אם זה בכסף ואם זה בזמן רב, כדי ליצור רושם מקצועי עבור השירות והמוצר שלהם.

העמוד נחיתה ניראה מיליון דולר ועושה חשק להתקדם לרכישה אבל אז ברגע שמגיעים לעמוד הסליקה, ניראה שבעלי עסקים רבים החליטו לעצור שם ולוותר על המקצועיות ועל השפה העיצובית שלהם ופשוט להציג סתם עמוד סליקה גנרי שמנותק לגמרי מהחוויה שעמוד הנחיתה העביר ללקוח.

להלן נקודות מפתח להבטחת עקביות המותג:

1. שפת עיצוב אחידה:

האלמנטים החזותיים של המותג שלכם – לוגו, צבעים, טיפוגרפיה – צריכים להיות עקביים בכל הדפים, כולל עמוד הסליקה.

2. חווית משתמש חלקה:

כל שלב במסע הלקוח, במיוחד המעבר מדף נחיתה לדף תשלום, צריך להרגיש עקבי, מה שעוזר לחזק את זהות המותג ולבנות אמון.

3. מותאם להמרה:

ודאו שדף התשלום מעוצב בקפידה כמו דף הנחיתה, תוך התמקדות בנוחות שימוש ואבטחה.

זכרו, כל נקודת מגע עם הלקוח שלכם היא הזדמנות לחזק את המקצועיות והאמינות של המותג שלכם.
העקביות בעיצוב ובחוויה בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם אינה קשורה רק לאסתטיקה, זוהי גישה אסטרטגית לבניית קשרי לקוחות מתמשכים והנעת המרות.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד