הידעתם שבמערכת הדיוור FluentCRM הקיימת באתרי סקולילנד ניתן לבצע שליחה חוזרת של אותו קמפיין ששלחתם אבל רק לאותם אנשי קשר שלא פתחו את המייל בפעם הראשונה?
משווקים במייל, את הטיפ הבא אתם חייבים להכיר:
כששולחים קמפיין, לא כולם יפתחו את המייל שלכם ולא משנה כמה הוא חשוב ומעניין.
עם FluentCRM, אתם יכולים לרתום את הכוח של סינון מתקדם כדי לשלוח אימייל המשך לאנשי קשר שלא פתחו את המייל הראשון שלכם.
זו לא רק הזדמנות שנייה לגרום להם לפתוח את המייל, זה מהלך אסטרטגי להגדיל משמעותית את שיעורי הפתיחה וההקלקות שלכם!
למה לעשות את זה? פשוט. כל מייל הוא הזדמנות.
ע״י מיקוד לאלה שפספסו את האימייל שלך בפעם הראשונה, אתם מגדילים באופן משמעותי את הסבירות למעורבות.
הקסם טמון במסנן המתקדם של FluentCRM. כלי זה הוא כלי חובה למשווקים במייל, אשר מבטיח שהמסר שלכם מקבל את תשומת הלב הראויה.
אז איך עושים את זה?
1. שכפלו את הקמפיין שתרצו לשלוח שוב לאנשי הקשר שלא פתחו.
2. כנסו לעריכת הקמפיין המשוכפל ולחצו על הכפתור ״המשך״.
3. בחלק של ״נמענים״ סמנו את ״לפי מסנן מתקדם״.
4. לחצו על הוספה> פעילויות ליצירת קשר> דוא”ל מסע פרסום, כעת סמנו ״did not open yet״ ואז בחרו את הקמפיין המקורי (לא המשוכפל).
את הקמפיין המשוכפל לאנשי הקשר שלא פתחו ניתן ליצור במקביל ליצירת הקמפיין המקורי ולתזמן אותו שישלח יום-יומיים אחרי (או כל זמן אחר שניראה לכם).
מה שיפה שהרשימה של אותם אנשי קשר שלא פתחו את הקמפיין המקורי מתעדכנת כל הזמן עד לרגע השליחה של הקמפיין המשוכפל.