טיפ היום #21 – נצלו היטב את שטחי הפרסום והקידום האסטרטגים במערכת הקורסים שלכם

במערכת הקורסים המתקדמת LearnDash הקיימת באתרי סקולילנד ישנם 4 אזורי פרסום אסטרטגים ומותאמים אישית לכל לקוח בהם תוכלו להטמיע תוכן, פרסום או קידום מכירות ישירות בקורס ספציפי ובשיעורים ספציפיים.

התוכן יכול להופיע לפני ואחרי סרגל הצד של השיעורים, לפני כותרת השיעור ואחרי תוכן השיעור.

זה יכול לכלול הצעות לעקוב ברשתות חברתיות, הצטרפות לקבוצת/ערוץ WhatsApp, רכישת מוצר/שירות/מועדון/קורסים קשורים, עדכונים לאירועים אחרונים או עתידיים, אפשרות לקבל תמיכה, ספירה לאחור לאירוע או הנחה ובעצם כל מה שתרצו שהתלמידים שלכם יראו בצורה גלובלית בכל הקורסים/שיעורים או רק בקורסים/שיעורים ספציפיים.

הנה כמה דוגמאות:

חבילות קורסים-

אם יש לכם כמה קורסים, תוכלו ליצור חבילות קורסים ולקדם אותם בכל קורס.
לדוגמה, אם סטודנט לומד קורס למתחילים, תוכל לקדם חבילת קורסים בינוניים או מתקדמים.

לעודד שדרוגים-

אתם יכולים לעודד תלמידים בקורסים חינמיים או בתשלום סימלי לשדרג לקורסים בתשלום.
אתם יכולים להדגיש את ההטבות הנוספות, המשאבים והזדמנויות הלמידה הזמינות בקורס בתשלום.

אירועים קרובים-

ניתן לעדכן את התלמידים לגבי אירועים קרובים כגון פגישות זום, וובינרים, כנסים או סדנאות.
זה יכול להגביר את המעורבות ולהגדיל את כמות האנשים שיגיעו לאותם אירועים.

רישום מועדון חברים-

ניתן לקדם מועדון חברים המעניק גישה לקורסים נוספים ולתכנים בלעדיים.
זו יכולה להיות דרך יעילה להגדיל הכנסות ולבנות קהילה סביב הקורסים שלכם.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד