טיפ היום #10 – אפשרו מספר שיטות תשלום שונות ללקוח

במידה ואתם מוכרים מוצר / שירות / קורס ומאפשרים סליקה רק בדרך אחת, אתם חד משמעית מאבדים לקוחות.

לכל לקוח יש את העדפה שלו ואת יכולת התשלום שלו ככה שאם אתם לא מאפשרים פריסה לתשלומים ומבחר שיטות תשלום שנוחות או אמינות יותר עבור הלקוח, אתם מפספסים פה עסקאות ולא מעט הכנסות פוטנציאליות.

הנה כמה מהיתרונות שחשוב שחשוב שתכירו-

1. נוחות מוגברת ללקוח:

ללקוחות שונים יש העדפות שונות לגבי אמצעי תשלום. הצעת אפשרויות מרובות נותנת מענה למגוון רחב יותר של העדפות, מה שהופך את תהליך התשלום לנוח וידידותי יותר למשתמש.

2. טווח הגעה משופר של לקוחות:

על ידי התאמה לשיטות תשלום שונות, תוכלו למשוך בסיס לקוחות רחב יותר, כולל אלה שאולי אינם משתמשים באפשרויות התשלום המיינסטרים.

3. שיעורי המרות משופרים:

אספקת אפשרויות תשלום מרובות יכולה להפחית את שיעורי נטישת העגלה, מכיוון שלקוחות נוטים פחות לעזוב אם אמצעי התשלום המועדף עליהם זמין עבורם.

4. פיזור סיכונים:

שימוש במספר אמצעי תשלום יכול לפזר את הסיכון באיבוד עסקאות. אם אמצעי תשלום מסוים חווה השבתה או בעיות, אמצעי תשלום אחרים יכולים להמשיך לעבד תשלומים מבלי להפריע למכירות.

5. שיעורי הצלחה טובים יותר של עסקאות:

לאמצעי תשלום שונים עשויים להיות אחוזי הצלחה משתנים בהתאם לסוג העסקה. אמצעי תשלום מרובים יכולים לעזור בניתוב עסקאות כדי לבצע אופטימיזציה להצלחה.

בשורה התחתונה, תהיו גמישים עם אפשרויות התשלום אותם אתם מציעים ללקוחות שלכם מה שיעזור בסופו של דבר לעסקאות נוספות ושביעות לקוח טובה יותר.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד