טיפ היום #36 – הוסיפו הצעות Order Bumps לעמוד התשלום שלכם

אחת האסטרטגיות החזקות ביותר שיכולה לשפר משמעותית את הרווחיות שבאתר שלכם היא הוספת Order Bumps לעמוד התשלום.

מה זה Order Bumps?

מדובר בכלי שיווקי אסטרטגי המשמש במסחר אלקטרוני כדי להגדיל את הערך הממוצע של רכישה על ידי הצעת מוצר או שירות נוסף הקשור ללקוח בשלב התשלום.
כשהלקוח מסיים את הרכישה הראשונית שלו, מוצגת לו האפשרות להוסיף פריט או פריטים נוספים להזמנה שלו בלחיצה אחת בלבד.

שיטה זו לא רק משפרת את חווית הקנייה של הלקוח בכך שהיא מציעה לו תוספות רלוונטיות שמוסיפות ערך לרכישה, אלא גם מגדילה את ההכנסות של המוכר על ידי עידוד הלקוחות להוציא יותר ממה שהתכוונו במקור.

הצעות Order Bumps הן בדרך כלל עבור פריטים בעלות נמוכה מהמוצר העיקרי הנרכש, מה שהופך אותם לבחירה אטרקטיבית ונוחה עבור לקוחות המעוניינים להפיק ערך רב יותר מהעסקה שלהם.

להלן היתרונות העיקריים של Order Bumps:

1. עלייה בערך ההזמנה הממוצעת (AOV):

הוכח כי Order Bumps מגדילות את ערך ההזמנה הממוצעת ב-10% עד 30%, על ידי הצעת מוצרים או שירותים נוספים ורלוונטיים בשלב התשלום.
כן, בממוצע 10-30% מהלקוחות שלכם יוסיפו הצעת Order Bump לרכישה שלהם, לא חבל לוותר על ההכנסה הנוספת הזאת?

2. שיעורי המרות משופרים:

ע״י הוספת פריטים רלוונטיים להזמנה בצורה קלה ומהירה בשלב התשלום, אתרים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה, ולהפיק את המרב מהתנועה שכבר מעוניינת לבצע רכישה.

3. חווית לקוח משופרת:

הצעות Order Bumps מציעות ללקוחות מוצרים או שירותים המשלימים את הרכישה הראשונית שלהם, מה שמשפר את שביעות הרצון הכללית ואת הערך הנתפס מהעסקה.

4. שימוש יעיל במשפך המכירות:

מכיוון שהלקוח כבר נמצא בתהליך הקנייה, Order Bumps מנצלות את המומנטום מבלי להידרש למאמצי שיווק נוספים כדי לסגור את המכירה.

קבלו כמה רעיונות למוצרים ושירותים עבור הצעות Order Bumps למוכרי קורסים דיגיטליים:

1. מיני-קורסים משלימים:

מציעים קורס קצר רלוונטי שמשלים את הרכישה העיקרית.
לדוגמה, אם הקורס העיקרי הוא על פיתוח אתרים, מיני-קורס על יסודות עיצוב אתרים יכול להיות אטרקטיבי ורלוונטי.

2. ספרים אלקטרוניים (איבוק, eBook) או מדריכים בלעדיים:

ספרים או מדריכים דיגיטליים שמתעמקים בנושא הקשור לקורס הראשי יכולים לספק ערך מוסף ללומדים.

3. ערכות כלים או תבניות:

עבור קורסים מעשיים, הצעת ערכות כלים, תבניות או חבילות משאבים כהצעות Order Bumps יכולה להיות מאוד מושכת.
זה יכול לכלול תבניות קידוד לקורס תכנות או תבניות עיצוב לקורס עיצוב גרפי.

4. חברות או גישה לקהילה:

הציעו חברות לזמן מוגבל לקהילה או לפורום שבו התלמידים יכולים ליצור אינטראקציה, לשאול שאלות ולחלוק תובנות הקשורות לנושא הקורס.

5. פגישות ייעוץ:

הציעו מפגשי ייעוץ אישיים או קבוצתיים עם המדריך, מה שמשדרג ומוסיף טאץ’ אישי לחוויית הלמידה הדיגיטלית.

6. מועדון חברים:

תוכלו להציע להצטרף למועדון החברים שלכם בעלות מיוחדת לחודש הראשון.
חלק מהלקוחות ישמחו לנצל את ההטבה החד פעמית, ליהנות ממה שאתם מציעים כחלק מהמועדון למשך חודש ואף להישאר לחודשים נוספים במחיר מלא אחרי שחוו וראו את הערך שקיבלו מהשיוך שלהם למועדון.

אסטרטגיות אלו ממנפות את הפסיכולוגיה של רגע הרכישה ע״י מתן תוספים רלוונטיים ובעלי ערך המשפרים את הרכישה הראשונית, מה שהופך אותן ליעילות ביותר בהגדלת ההכנסות לאתרים.

ישנם מספר תוספי וורדפרס המאפשרים הוספת הצעות Order Bumps לעמוד התשלום שלכם, אנחנו ממליצים בחום להשתמש בתוסף CartFlows המגיע עם אתר סקולילנד.

ב CartFlows ניתן להגדיר הצעות Order Bumps דינמיות שמשתנות בהתאם למוצר שהלקוח מעוניין לרכוש ככה שתוכלו להציג לכל לקוח את ההצעות שרלוונטיות אליו בלבד.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד