במערכת הקורסים LearnDash (הקיימת באתרי סקולילנד) ניתן להגדיר קטע מותנה לפי תגים שהוקצו למשתמשים מתוך מערכת ה-CRM שבאתר (FluentCRM).
פיצ׳ר זה יאפשר לכם להציג בכל שיעור תכנים אך ורק למי שנמצא תחת תגית ספציפית ב-CRM.
כך תוכלו להשתמש בקטע המותנה כדי לספק חווית למידה טובה וסוחפת יותר:
תוכן אקסלוסיבי:
ניתן ליצור בתוך שיעורי הקורס מדורים מותנים עם תוכן בלעדי שזמין רק לקבוצות מסוימות של משתמשים.
לדוגמה, ייתכן שיהיה לכם תג “חברי מועדון” עבור משתמשים שהצטרפו לתוכנית החברות שלכם.
ניתן להשתמש בתג זה כדי להציג שיעורים מיוחדים, חומרי בונוס או תוכן קורס מובחר אך ורק לחברים אלה.
אסטרטגיה זו יכולה לעזור לטפח תחושה של קהילה ובלעדיות, ולגרום למשתמשים שלכם להרגיש מוערכים.
גישת תוכן בלעדית זו אינה מוגבלת רק לתוכניות חברות. זה יכול להיות מיושם גם על משתמשים שבחרו מסלולים או חבילות פרימיום.
לדוגמה, למשתמשים עם תג “מנוי פרימיום” עשויה להיות גישה לשיעורים מתקדמים או מודולים מיוחדים שאינם זמינים למנויים רגילים.
שימוש זה בקטעים מותנים יכול להוסיף שכבת ערך למנויי הפרימיום שלכם ולתמרץ משתמשים נוספים לשדרג.
התאמה אישית:
ניתן ליצור מדור מותנה בשיעור המופיע רק למשתמשים עם תג ספציפי, כגון “מתחילים”.
חלק זה עשוי לכלול משאבים נוספים או הסברים שתלמידים מתחילים עשויים למצוא בהם שימוש.
התקדמות הקורס:
ניתן גם להשתמש בקטעים מותנים לניהול התקדמות הקורס.
לדוגמה, קטע של קורס יכול להיות מוסתר עד שמשתמש משיג תג מסוים כגון “מודול 1 הושלם”.
בדרך זו, תוכלו להבטיח שהתלמידים שלכם מתקדמים בחומר לפי הסדר המיועד.
משוב ואינטראקציה:
ניתן ליצור קטעים מותנים שיהפכו לגלויים למשתמשים לאחר שהם קיימו אינטראקציה עם הקורס שלכם בצורה מסוימת.
לדוגמה, ניתן להציג קטע תוכן בונוס למשתמשים שתוייגו עם “מבחן הושלם”.
רישום למפגשי זום / וובינר:
תוכלו לשתול בשטחי הפרסום והקידום האסטרטגים במערכת הקורסים שלכם (טיפ #21) טופס רישום למפגשי זום / וובינר שיופיע רק עבור מי שלא נירשם, הרי מה הטעם בלהציג טופס רישום למי שכבר נרשם? עבורם אפשר להחליף את טופס הרישום בהודעת תזכורת לגבי מועד המפגש.
לסיכום:
תכונות אלו מאפשרות להעשיר מאוד את חווית הלמידה עבור המשתמשים שלכם, ומציעות להם תוכן מותאם ובלעדי העונה על הצרכים ותחומי עניין הספציפיים שלהם.
בדרך זו, קטעים מותנים יכולים לעזור לכם לא רק לשפר את המעורבות והלמידה של המשתמשים שלכם אלא גם לפתח אסטרטגיות מונטיזציה יעילות יותר עבור הקורסים שלכם.