טיפ היום #44 – אפשרו מילוי אוטומטי של טפסים למבקרים שהגיעו מפייסבוק לעמוד נחיתה שלכם

קבלו שיטה שתגדיל משמעותית את כמות הנרשמים בעמודי הנחיתה שלכם למבקרים שהגיעו מגרסת הנייד של פייסבוק.

באמצעות שיטה זו, כל קישור לעמוד נחיתה שלכם שנמצא בפייסבוק אם זה בממומן או לא, יבוצע בטפסים שבו מילוי פרטים אוטומטי בקליק 1, מה שיוריד את הטירחה של הלקוח בכתיבת הפרטים בעצמו וכך לאפשר לכמות גדולה יותר של אנשים להירשם בקלות ובמהירות.

אלו הם היתרונות של פונקציונליות המילוי האוטומטי בטפסים עבור מבקרים שהגיעו ממודעה או קישור בפייסבוק לדף הנחיתה שלכם:

1. חווית משתמש משופרת:

מילוי אוטומטי מפחית את המאמץ הנדרש למילוי טפסים, מה שהופך אותו למהיר וקל יותר עבור המשתמשים.
זה מועיל במיוחד למשתמשים ניידים שהקלדה על מסכים קטנים מאתגרת אותם.

2. שיעורי המרות מוגברים:

פישוט תהליך מילוי הטפסים באמצעות מילוי אוטומטי יכול להוביל לשיעורי המרות גבוהים יותר.
אם משתמש לוחץ על מודעה או קישור בפייסבוק ומועבר לדף נחיתה עם טופס, סביר יותר שהוא ימלא את הטופס אם זה דורש מאמץ מינימלי.

3. דיוק נתונים טוב יותר:

מילוי אוטומטי יכול לשפר את הדיוק של המידע שנשלח מכיוון שהוא משתמש במידע שנשמר בעבר.
המשמעות היא פחות שגיאות ונתונים אמינים יותר עבורכם.

אז איך עושים את זה? האמת היא שזה מאוד פשוט!

כדי שהמילוי האוטומטי יעבוד בטפסים שלכם, יש להגדיר לכל שדה את ה ID הנכון שלו.

לדוגמא:
שם מלא – full_name
שם פרטי – first_name
שם משפחה – last_name
אימייל – email
טלפון – tel

שימו לב שלא מדובר בתווית של השדה אלה ב ID שלו.

במידה והטפסים שלכם נוצרו באלמנטור, לכל שדה יש יש טאב של מתקדם בו תוכלו למצוא את ה ה ID האישי שלו, שם יש להגדיר מה שצריך.

כל ליד שהצלחתם להשיג בזכות השיטה הזאת הוא פוטנציאל להפוך ללקוח שלכם, חבל לפספס אותו.

הירשמו לקבלת טיפים חדשים למייל שלכם

רישום לטיפ היומי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד