תוכנית שותפים מנצחת עם סקולילנד

תוכניות שיווק שותפים (Affiliate marketing program) הפכו לאחת האסטרטגיות הפופולריות והיעילות ביותר עבור עסקים להגדלת הנוכחות המקוונת שלהם, לייצר לידים ולהגביר את הכנסותיהם.

בפוסט זה נדון ביתרונות של שיווק שותפים באופן כללי ובדגש למערכת הכלולה באתרים שאנחנו בונים ללקוחות שלנו ואיך היא יכולה לעזור לך למקסם את פוטנציאל הרווחיות של העסק שלך.
בסוף הפוסט צרפנו את תוכניות השותפים שאנחנו הכי ממליצים להצטרף אליהם (כולל שלנו).


תוכנית שותפים היא הסדר מסחרי שבו עסק משלם לשותפים שלו כדי ליצור תנועה או לידים עבור המוצרים או השירותים שלו.
זה נעשה בדרך כלל באמצעות תשלומים מבוססי עמלות.

הנה סקירה מפורטת יותר של איך זה עובד:

  1. עסק יוצר תוכנית שותפים:
    עסק שיש לו מוצר או שירות למכירה יוצר תוכנית שותפים. זה כולל קביעת גובה העמלות, כללים וכיצד יטופל המעקב.
  2. הרשמה לתוכנית השותפים:
    שותפים, שהם לרוב בלוגרים, משפיענים או משווקים מקוונים אחרים, נרשמים לתוכנית. החברה תספק להם קודי מעקב או קישורים ייחודיים.
  3. קידום:
    שותפים מקדמים את המוצרים או השירותים של העסק בפלטפורמות שלהם (אתרים, מדיה חברתית, ניוזלטרים בדוא”ל וכו’) באמצעות קישורי המעקב שסופקו. ניתן לעשות זאת באמצעות ביקורות, פרסומות או צורות אחרות של תוכן.
  4. מעקב:
    כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על קישור שותף ומשלים פעולה ייעודית (כמו ביצוע רכישה או מילוי טופס), זה מתועד על ידי תוכנת המעקב.
  5. עמלה:
    אם הושלמה עסקה (או פעולה ייעודית אחרת), השותף מקבל עמלה. לרוב מדובר באחוזים מהמכירה, אבל זה יכול להיות גם סכום קבוע.

שיווק שותפים יכול להיות מודל מועיל הן עבור העסק והן עבור השותף. העסק זוכה לחשיפה מוגברת ומשלם רק על עסקאות מוצלחות, בעוד שהשותף מקבל הזדמנות להרוויח הכנסות מהתוכן או הפלטפורמה שלו.

אם אתה משווק המעוניין להצטרף לתוכנית שותפים, הנה מדריך שלב אחר שלב לתחילת העבודה:

  1. זהה את הנישה שלך:
    מה תחום ההתמחות שלך? מהם תחומי העניין של הקהל שלך? זיהוי נישה יעזור לך לבחור את תוכניות השותפים הרלוונטיות ביותר לתוכן ולקהל שלך.
  2. מחקר תוכניות שותפים:
    חפש תוכניות הקשורות לנישה שלך. שימו לב היטב לשיעורי העמלות, תנאי התשלום, הפופולריות והאיכות של המוצרים או השירותים.
  3. הגש בקשת הצטרפות לתוכניות שותפים:
    לאחר שמצאת כמה תוכניות שמתאימות לנישה שלך ונראות מבטיחות, הגש בקשת הצטרפות אליהן. תוכניות מסוימות יקבלו את כולם, בעוד שאחרות עשויות לדרוש ממך לעמוד בקריטריונים מסוימים, כגון כמות מסוימת של תעבורה.
  4. השתמש בחומרים שסופקו:
    אם תתקבל, תקבל קישורי שותפים ייחודיים ואולי חומרי קידום מכירות אחרים. השתמש באלו בתוכן שלך כדי לקדם את המוצרים או השירותים.
  5. צור תוכן איכותי:
    זהו המפתח ליצירת תנועה וביצוע המרות. צור תוכן מרתק ובעל ערך שמשלב באופן טבעי את קישורי השותפים שלך. זה יכול להיות פוסטים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית, סרטונים, פודקאסטים או סוגים אחרים של תוכן, בהתאם לפלטפורמה שלך.
  6. קדם את התוכן שלך:
    השתמש ב-SEO, מדיה חברתית, שיווק בדוא”ל ואסטרטגיות אחרות כדי לקדם את התוכן שלך ולהגיע לקהל גדול יותר.
  7. עקוב אחר הביצועים שלך:
    השתמש בכלי המעקב המסופקים על ידי תוכנית השותפים כדי לראות את ביצועי הקידום שלך. זה יעזור לך להבין מה עובד ומה לא כדי שתוכל לבצע שיפורים.
  8. בצע אופטימיזציה:
    השתמש בנתוני הביצועים שלך כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן והאסטרטגיות שלך. זה יכול לכלול בדיקת סוגים שונים של תוכן, ניסוי היכן אתה מציב את קישורי השותפים שלך, ניסיון של אסטרטגיות קידום מכירות שונות וכו’.

יש זכור ששיווק שותפים הוא לא אסטרטגיית התעשרות מהירה. לוקח זמן לבנות קהל וליצור תוכן שמניע המרות. חשוב להיות סבלניים ומתמידים, ולהתמקד תמיד במתן ערך לקהל שלך.

היתרונות של שיווק שותפים

1. אסטרטגיית שיווק חסכונית
אחד היתרונות העיקריים של שיווק שותפים הוא שזוהי דרך חסכונית לקדם את המוצרים או השירותים שלך.
אתה משלם לשותפים רק כשהם מצליחים לייצר מכירה או לידים.
זה מבטיח שתקציב השיווק שלך מנוצל ביעילות, ומניב החזר גבוה יותר על ההשקעה (ROI).

2. תמריצים מבוססי ביצועים
שיווק שותפים פועל על פי מודל מבוסס ביצועים, שבו שותפים מתוגמלים על מאמציהם ביצירת מכירות או לידים.
זה מעודד שותפים לקדם באופן פעיל את המוצרים שלך, מה שמוביל להגדלת החשיפה והמכירות של המותג.

3. טווח שוק מורחב
על ידי שיתוף פעולה עם שותפים, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך לשוק ולהיכנס לפלחי לקוחות חדשים.
לשותפים יש לרוב קהלי נישה וגישה שיווקית ייחודית, המאפשרת לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי לא הגעת אליהם אחרת.

4. מוניטין מותג משופר
כאשר שותפים מהימנים ובעלי מוניטין תומכים במוצרים או בשירותים שלך, הם תורמים לבניית האמינות של המותג שלך. זה יכול לגרום להגברת האמון והנאמנות של הלקוחות, ובסופו של דבר להוביל לאחוזי המרה ולמכירות גבוהים יותר.

מה הם האתגרים בניהול תוכנית שותפים ואיך סקולילנד תוכל לעזור לך

בעיית מעקב אחרי הפניות:
מערכות שיווק שותפים מסוימות עשויות שלא לעקוב במדויק אחר קליקים, הפניות ורווחים, לחלקם אפילו אין ממשק שותפים למעקב, כל אלה יכולים להוביל למחלוקות וחוסר שביעות רצון בקרב שותפים.

באתרים שאנחנו מקימים ללקוחות שלנו בסקולילנד קיים ממשק שותפים מתקדם אשר מבטיח מעקב מדויק ודיווח בזמן אמת כדי לשמור על שקיפות ואמון.

התאמה אישית מוגבלת:
פלטפורמות שיווק שותפים מסורתיות עשויות שלא להציע את הגמישות ליצור מבני עמלות ותגמולים מותאמים אישית אשר חשובים לצורך התאמת היעדים העסקיים שלך ויניעו שותפים לביצועים גבוהים יותר.

עם סקולילנד, ניתן ליצור מבני עמלות גמישים כדי לתגמל את השותפים שלך על סמך הביצועים שלהם.
זה יכול לכלול עמלות חד פעמיות, מדורגות (ככל שמוכרים יותר מקבלים יותר עמלות), בונוסים על ביצועים, עמלות חוזרות (תשלום מתחדש כמו מנוי חודשי) ועמלות מותאמות אישית, כל אלה חיוניים כדי להניע ולייצר מוטיבציה אצל שותפים.

ניתן להגדיר איזה מוצרים תיהיו מוכנים לשלם עבורם עמלות ואיזה לא, תוכלו להגדיר עמלות שונות לפני מוצר, להעניק בונוס הרשמה ואפילו להמיר את העמלות לקרדיט לרכישה באתר שלכם.

9 טיפים חזקים בשיווק שותפים-

תעריפי עמלות תחרותיים ומתגמלים:
כדי לעודד שותפים לקדם את השירותים שלך ולא של המתחרים שלך, ודא שהעמלות שלך תחרותיים ומתגמלים יותר ביחס למתחרים שלך.
שקול להציע שיעורי עמלות מדורגים כדי לתגמל שותפים שמביאים בעקביות רמות גבוהות של תנועה או מכירות.
לדוגמא כל משווק שדרכו הגיעו עד 2 הפניות מקבל 10% עמלה, מ 3-5 20% עמלה ומ 6 ומעלה 30% עמלה.
ניתן גם להציע עמלה מתחדשת על מוצרים בתשלום חודשי ו/או עמלה לכל החיים, משמע על כל עסקה עתידית של הלקוח.

בונוסים לביצועים:
מעבר לשיעורי העמלות הרגילים, מומלץ להציע בונוסים לביצועים.
שקול להציע בונוסים לביצועים הטובים ביותר על בסיס חודשי או רבעוני.
זה לא רק יניע את השותפים הקיימים שלך אלא גם ימשוך חדשים.

לוח בקרה של שותפים:
השתמש בלוח בקרה כדי לתת לשותפים שלך גישה למעקב אחר הביצועים שלהם.
שקיפות זו יכולה להניע אותם לשפר את מאמציהם.
באתרים שאנחנו מקימים ללקוחות שלנו קיים לקוח בקרה מקצועי ומפורט לכל הפעולות של המשווק, מהפניות שהגיעו דרכו, מאיזה אתרים הגיעו, כמה רכשו ומה רכשו.

כלים שיווקיים:
ספק לשותפים שלך חומרי שיווק איכותיים (באנרים, כיתוב לפוסטים, מיילים פרסומיים וכו’).
כל אלה ניתן להנגיש ללקוח בקלות בלוח הבקרה האישי שלו.

הדרכה ותמיכה:
ספק הדרכה לשותפים שלך לגבי המוצר/שירות שלך והיתרונות שלו.
ככל שהשותפים שלך יותר יכירו את המוצר שלך ואותך, יהיה להם הרבה יותר קל לעשות שיווק עבורך.

תקשורת קבועה:
צור קשר באופן קבוע עם השותפים שלך לגבי עדכונים, מוצרים חדשים, שינויים במדיניות וכדומה.
השאר אותם מעודכנים ותגרום להם להרגיש שהם חלק מהצוות שלך.

גיוס שותפים:
גייס באופן פעיל שותפים איכותיים. ניתן לעשות זאת על ידי קידום תוכנית השותפים שלך באתר האינטרנט שלך, פנייה למשפיענים בתעשייה שלך, או שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי למשוך שותפים פוטנציאליים.

תקופת הפניה:
ניתן להגדיר תקופת הפניה עבור עוגיות המאוחסנות במכשירים של משתמשים שלוחצים על קישור של שותף (בשיטה זאת המערכת יודעת ממי הגיע הרכישה גם אם היא התבצעה ימים ושבועות אחרי הכניסה הראשונית של הלקוח לאתר). ייתכן שתרצה להגדיר תקופת הפניה ארוכה יותר (נניח, 60 או 90 יום) כדי להגדיל את הסיכוי ששותף יקבל עמלה מליד שהוא יצר.
ניתן גם לתגמל הפניית ליד ולא רק לרכישות

הגדר עמלות מבוססות לידים:
אתה יכול להגדיר את תוכנית השותפים שלך כך ששותפים יתוגמלו בכל פעם שהם מייצרים לידים עבור העסק שלך – למשל, כאשר מישהו ממלא טופס, נרשם לרשימת התפוצה שלך או יוצר חשבון באתר שלך.
החלט כמה אתה מוכן לשלם עבור כל ליד כשיר. זה יכול להיות תעריף אחיד לליד, או שזה יכול להיות אחוז משווי הליד לעסק שלך.
לדוגמה, אם אתה עסק מבוסס שירות וכל ליד שווה לך פוטנציאל של 2000 שקל, תוכל להציע עמלה של 5-10% לכל ליד (100-200 שקל).

זכור שהמפתח לתוכנית שותפים מוצלחת הוא לבנות קשרים חזקים עם השותפים שלך.
להעריך את עבודתם, לספק תמיכה כאשר הם זקוקים לה, ולשמור על תקשורת פתוחה.
ככל שהם מרגישים מוערכים יותר, כך גדל הסיכוי שהם יקדמו את השירותים שלך ביעילות.

לסיכום-

שיווק שותפים הוא אסטרטגיה רבת עוצמה שיכולה להגביר משמעותית את הצמיחה וההכנסות של העסק המקוון שלך. מינוף התכונות והיתרונות של אתר סקולילנד משלך יכול לעזור לך ליצור ולנהל תוכנית שותפים יעילה ומוצלחת, להניע מכירות ולהרחיב את טווח ההגעה שלך לשוק.

אל תפספס את ההזדמנות לנצל את הפוטנציאל של שיווק שותפים – הצטרף לסקולילנד עוד היום!


רוצים לשווק בעצמכם ולהרוויח כסף?
הנה כמה המלצות לשירותים עם תוכנית שותפים משתלמת במיוחד-

סקולילנדhttps://schoolyland.co.il/affiliate-program/
החשדניסטיםhttps://chashdanistim.com/lifetime-affilate-program/
אחסון אתרים ושרתים בענן – Devimhttps://devim.cloud/
Google – Certified Publishing Partnerhttps://www.google.co.il/intl/iw/ads/publisher/partners/

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אולי יעניין אותך?

הסיפור של סקולילנד

סקולילנד התחילה כחברה לבניית אתרי וורדפרס רגילים (תחת שם אחר) עד שבתחילת שנת 2020 קיבלנו פנייה מלקוח שהתעניין באפשרות שניצור עבורו אתר עם מערכת קורסים

קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד
אורי מסקולילנד

אורי מסקולילנד

בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

שעות הפעילות שלנו הם 12:00-20:00 ימי ראשון עד חמישי (לא כולל חגים)

אורי מסקולילנד
היי 👋
איך אני יכול לעזור?
WhatsApp איך נוכל לעזור?