היום אני הולך להמליץ לכם להשתמש באחד הפיצ׳רים הכי שווים שאני מכיר במערכת הדיוור של FluentCRM הקיים באתרי סקולילנד וזה קישורים חכמים שתעשה לכם מהפכה בכל נושא השיווק שלכם במייל.
מרישום מהיר בקליק אחד לוובינרים וסדנאות, דרך תיוג אוטומטי מותאם אישית לכל ליד בהתאם לתחום העיניין שלו ועד הפעלת תהליכי אוטומציה אישיים במשפך השיווקי שלכם.
בואו נצלול לתוך הכלי הגאוני של קישורים חכמים ונחקור דרכים יצירתיות להשתמש בו:
1. התאמת חוויות משתמש:
תארו לעצמכם שליחת אימייל עם קישור חכם, שלאחר לחיצה, לא רק לוקח את המשתמשים שלכם לדף אינטרנט ממוקד אלא גם מפלח אותם אוטומטית על סמך תחומי העניין שלהם.
בעת הלחיצה על הקישור החכם, ללקוח מתווסף אוטומטית תגית רלוונטית מה שמאפשר פילוח מדויק ומותאם אישית לתחום העיניין והשלב שבו הלקוח נמצא במשפך השיווקי מה שיתרום משמעותית בהגדלת המעורבות וההמרות.
2. רישום לוובינר בקליק:
מתכננים וובינר או סדנה? השתמשו בקישורים חכמים במיילים כדי לאפשר ללקוחות שלכם רישום מהיר בקליק.
כאשר הלקוח לוחץ על קישור ההרשמה החכם במייל, מערכת הדיוור תתייג אותו כנרשם לאותו אירוע בצורה אוטומטית מבלי הצורך למלא פרטים ולבצע רישום ידני.
בעת הוספת תגית הרישום ללקוח הוא גם יכנס לתהליך אוטומציה של שליחת תזכורות מותאמות אישית עבור אותו האירוע.
3. השקת מוצר חדש:
משיקים מוצר חדש? צרו התרגשות ע״י שליחת מייל טיזר עם קישור חכם.
מי שמגלה עניין יכול להיות מתויג עבור גישה מוקדמת בלעדית או הצעות מיוחדות, מה שגורם להם להרגיש מוערכים ולהגדיל את הסיכוי לרכישה.
4. מסע לקוח משופר ואישי:
ללידים בשלבים שונים של מסע הלקוח, השתמשו בקישורים חכמים כדי ליצור נתיבים ייחודיים לפלחי לקוחות שונים.
התאימו תוכן והצעות על סמך אינטראקציות או העדפות קודמות שלהם כדי לאפשר מסע לקוח ייחודי, מדויק ויעיל יותר.
ע״י שימוש בקישורים חכמים אתם לא רק שולחים מיילים, אתם מקצרים תהליכי רישום עבור הלקוחות שלכם, יוצרים פילוח אישי ומדויק יותר לכל לקוח בהתאם לתחום העיניין שלו, מפעילים בצורה אוטומטית תהליכי אוטומציה אישיים וחכמים לכל לקוח ויוצרים מסעות ייחודיים עבור כל משתמש, המובילים למעורבות עמוקה יותר ושיפור של כל מערך השיווק והמכירות שלכם.