עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אוטומציה של WooCommerce עם FluentCRM

תוכן עניינים

WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני בקוד פתוח עבור WordPress. עם שילוב WooCommerce של FluentCRMתשיג יותר מינוף על קשרי הלקוחות שלך & גלה תובנות חדשות שלא היו בשימוש קודם. 

https://youtube.com/watch?v=uNys-7rY6wA%3Ffeature%3Doembed

FluentCRM משתלב אוטומטית עם WooCommerce ומאפשר לך להפוך משימות שונות לאוטומטיות כולל יצירת אנשי קשר, פילוח ואוטומציה שיווקית. פשוט עקוב אחר המדריך הפשוט הזה כדי ללמוד כיצד להפוך את המשימות הללו לאוטומטיות עם FluentCRM!

*מדריךמדריך למתחילים לאוטומציה של WooCommerce דואר אלקטרוני< /a>

תיבת הסימון של WooCommerce Opt-In

בכל פעם שמשתמש מבצע הזמנה מ- WooCommerce, ניתן לייבא אותו אוטומטית כמנוי ב- FluentCRM. אבל כדי לשמור על ציות לכללים ולתקנות שיווק בדוא”ל, ייתכן שתרצה לקבל הסכמה מהמשתמשים שלך. לשם כך, תוכל להוסיף את שדה הרשמה ל-WooCommerce Checkout לטופס התשלום של WooCommerce.

דף התשלום של woocommerce

כדי להוסיף את שדה הרשמה לקופה של WooCommerce, עבור אל הגדרות>הגדרות כלליות ובחרו הפעל את בדיקת המנוי לדף התשלום של WooCommerce חזק>.

הגדרות כלליות fluentcrm 1

הנה הפרטים עבור ההגדרות האחרות:

פילוח אנשי קשר

FluentCRM גם מאפשר לך להוסיף או להסיר תגים לאנשי קשר על סמך רכישות מוצר ו בקשות החזר כספי.

כדי להחיל תגים על אנשי קשר, פתח את מוצר WooCommerce עורך ולחץ על FluentCRM מקטע נתוני המוצר. לאחר מכן, בחר אילו תגים ברצונך להוסיף או להסיר כאשר מישהו רוכש את המוצר שלך. אתה יכול גם לעשות את אותו הדבר כאשר פעולות החזרים מתרחשות עבור אותו איש קשר.

תגי מוצר ב-woocommerce

WoCommerce Marketing Automation

FluentCRM גם מאפשר לך להפוך מגוון רחב של משימות לאוטומטיות כגון שליחת אימיילים התנהגותיים, רצפי דוא”ל ועוד רבים אחרים.

https://youtube.com/watch?v=Q35Yzm-bMpA%3Ffeature%3Doembed
https://youtube.com/watch?v=pZd2-LuocnQ%3Ffeature%3Doembed

אוטומציה של שיווק בדוא”ל של FluentCRM כוללת ארבעה מרכיבים עיקריים. אלה הם:

    >
  1. טריגרים: טריגרים חיוניים להפעלת אוטומציה של שיווק בדוא”ל. הם יכולים להיות מבוססי התנהגות, או מבוססי זמן. למידע נוסף על הטריגרים של FluentCRM.
  2. חוסמי פעולה: הפעולות שיבוצעו לאורך המשפך, למשל שליחת אימייל, הוספת המשתמש לרשימה וכו’. למד הכל על חוסמי פעולה של FluentCRM
  3. בנצ’מרקים: השוואת התנהגות המשתמשים, למשל אם הם רכשו מוצר, לחצו על קישור וכו’. למד הכל על Benchmark Blocks FluentCRM
  4. תנאים: תנאים יאפשרו לך להגדיר נתיבים מרובים בהתבסס על תנאי if/else. למידע נוסף על תנאים של FluentCRM

בהתחלה, מלוח המחוונים של FluentCRM & עבור אל האפשרות אוטומציות . לאחר מכן לחץ על הלחצן צור אוטומציה חדשה כדי להוסיף משפך אוטומציה.

אוטומציות fluentcrm

תבחין בחלון קופץ שמופיע, שבו עליך להוסיף תווית פנימית מתאימה. ולאחר מכן בחר WooCommerce מתוך < strong>קטגוריה אפשרות.

טריגרים של אוטומציות woocommerce fluentcrm

מכאן, תוכל לבחור באחד מארבעה מפעילים זמינים. נכון לעכשיו,טריגרים של WooCommmerce הם

    >
  1. הזמנה חדשה (עיבוד) – זה יפעיל את משפך האוטומציה לאחר ביצוע הזמנה חדשה ב-WoCommerce עבור המוצרים הממוקדים, קטגוריית המוצרים או כל המוצרים.
  2. ההזמנה הושלמה – זה יפעיל את משפך האוטומציה לאחר שהזמנה סומנה כמושלמה בחנות WooCommerce שלך ​​עבור המוצרים הממוקדים, קטגוריית המוצרים או כל המוצרים.
  3. החזר על ההזמנה: פעולה זו תפעיל משפך אוטומציה ברגע שהזמנה תקבל החזר עבור המוצרים הממוקדים, קטגוריית המוצרים או כל המוצרים.
  4. סטטוס הזמנה השתנה: זה יפעיל משפך אוטומציה כאשר סטטוס הזמנה משתנה.

למטרות הדגמה, אנו משתמשים ב- הזמנה חדשה (עיבוד)  לכן, המשפך הזה יתחיל ברגע שהזמנה חדשה תתווסף כעיבוד. לחץ על הלחצן המשך .

אוטומציות fluentcrm 1

לאחר מכן, תופיע תיבה קופצת עם כמה אפשרויות להגדרת אוטומציה של המשפך. הוסף שם משפך & בחר את סטטוס המנוי, תוכל לבחור מבין מנוי, בהמתנה & בוטל מנוי. אם תבחר באפשרות בהמתנה , אנשי הקשר יצטרפו כאנשי קשר ממתינים ו-FluentCRM ישלח אוטומטית הודעת אימייל להצטרפות.

בקטע תנאים , בחר עבור אילו מוצרים אוטומציה זו תפעל באמצעות האפשרות מוצרי יעד . אתה יכול גם לשמור אותו ריק כדי לרוץ לכל רכישת מוצר. עם קטגוריות מוצר יעד, תוכל לבחור מאיזו קטגוריית מוצרים תפעל האוטומציה.

בחר את סוג רכישה עבור איזה סוג רכישה אתה רוצה להפעיל את המשפך הזה. ישנן שלוש אפשרויות; כל סוג של רכישה, רק לרכישה ראשונה & מרכישה שנייה. לחץ על הלחצן שמור הגדרות כשאתה מרוצה מתצורת ההדק.

triggers condition

חסם פעולה

חוסמי פעולות הם משימות שברצונך להפעיל מהצד שלך. לחץ על סמל הפלוס בדף משפך האוטומציה. לאחר מכן תבחין שיופיע חלון קופץ עם קבוצה של קוביות פעולה לבחירה.

woocommerce פעולה לטריגרים

מכאן, אתה יכול לבחור כל סוג של בלוק פעולה. FluentCRM מציעה 15 בלוקי פעולה ושני בלוקי פעולה ספציפיים עבור אוטומציה של שיווק WooCommerce. עיין ב בלוקים לפעולות משפך בתיעוד שלנו כדי לגלות כיצד להשתמש בחסימות פעולה.

בלוקי הפעולה הספציפיים עבור WooCommerce כוללים:

שנה סטטוס הזמנה (WooCommmerce בלבד): פעולה זו מאפשרת לך לשנות את סטטוס ההזמנה ב-WoCommerce עבור אנשי הקשר בתוך משפך האוטומציה.

הוסף הערת הזמנה (WooCommmerce בלבד): פעולה זו מאפשרת לך להוסיף הערה פרטית או  הערות ללקוח ב-WoCommerce עבור אנשי הקשר בתוך משפך האוטומציה.

יעדים/חסימת טריגר (בנצ’מרק)

יעדים/חסימות טריגר הם פריטי יעד או טריגר שהמשתמש שלך עשוי לעשות. הם מאפשרים לך למדוד את השלבים האלה ולהפוך את המשפך לאוטומטי על סמך השלמת היעד.

לחץ על סמל הפלוס (+) כדי לפתוח את החלון הקופץ לבחירת יעדים. עבור WooCommerce, אתה יכול לבחור הזמנה שהתקבלה ב-WoCommerce goalחסימה טריגר זו תפעל ברגע שהזמנה חדשה תבוצע כעיבוד.

 פעולת יעד ב-woocommerce funnel

בגוש זה, אתה יכול להוסיף תווית פנימית, לבחור מוצרי יעד, למקד לקטגוריות מוצרים & סוג בנצ’מרק. 

אנא בדוק את תיעוד אם ברצונך להשתמש ביעדים או בממדים אחרים.< /p>

מצבים

אם ברצונך להפוך פעילויות שונות לאוטומטיות על סמך תנאי If/Else, תוכל לבחור תנאי. עבור WooCommerce, FluentCRM מאפשר לך להפוך פעילויות שונות לאוטומטיות על סמך תנאים.

תנאים עבור woocommerce 1

אם אתה רוצה להשתמש בהתניות אחרות, עיין ב תיעוד זה. p>

חסימת מוצר (עבור תבניות דוא”ל)

FluentCRM גם מאפשר לך להוסיף מוצרים לתבניות הדוא”ל שלך בקלות. אם אתה משתמש ב-WooCommerce, תבחין ב חסימה של מוצר. חסימה זו מאפשרת לך לאחזר אוטומטית מוצרי WooCommerce בתוך תבנית הדוא”ל שלך עם כפתור רכישה.

כדי להוסיף בלוק מוצר למכירת המוצרים שלך ב-WooCommerce, בחר את גוש מוצר. לאחר מכן, תתבקש לבחור את המוצר שלך. בחר את המוצר שברצונך להוסיף ולחץ על סיום.

לאחר שהוספת את המוצר, תוכל להציג או להסתיר את תיאור המוצר, המחיר והצבעים של התוכן שלך, רקע התוכן וכו’.

אז זה הכל עבור אוטומציה של WooCommerce Marketing. אם אתה רוצה להתחיל מיד, אל תשכח לבדוק את הדרכה של WooCommerce שלנו למטה:

*מדריךמדריך למתחילים לאוטומציה של WooCommerce דואר אלקטרוני< /a>

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד