מרכז ההדרכות של סקולילנד

פתרון שגיאת “ההזמנה אינה קיימת” ב-Upsell/Downsell

האם אתה רואה כרגע שגיאה “ההזמנה לא קיימת” בדף המכירה והירידה שלך? בדיוק ככה צילום המסך למטה –

ניתן לראות הודעת שגיאה זו רק בדף Upsell & Downsell של CartFlows.

הודעה זו אומרת שייתכן שלא עברת את תהליך התשלום הרגיל של CartFlows וביקרת ישירות בדף Upsell או Downsell וניסית לרכוש את המוצר Upsell או Downsell.

להלן המקרים שבהם הודעת שגיאה זו תוצג –

מקרה 1: כאשר דפי המכירה וההורדה נפתחים ישירות מכתובת האתר.

ואתה מנסה לרכוש את המוצר על ידי לחיצה על כפתור קבל מכירות וזו הסיבה שהוא מציג את הודעת השגיאה הזו.

הערה: הודעה זו תוצג רק כאשר אתה מחובר.

מקרה 2: כאשר אתה מוסיף את דף המכירות וההורדות לפני דף התשלום ומקבל את מוצר המכירות או הירידה במכירות, שגיאה זו תוצג.

יש להוסיף את דף המכירה העליונה והירידה במכירות לאחר עמוד התשלום.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *