עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

קמפיין חוזר

תוכן עניינים

כפי שראינו במדריכים הקודמים, FluentCRM מציעה תכונות שונות ליצירת מסעות פרסום בדוא”ל עם סוגים שונים של תבניות דוא”ל, בלוקי תוכן, עיצובים וכו’ שיישלחו למנויים.

תכונה נהדרת נוספת של FluentCRM היא שאתה יכול לשלוח מסע פרסום חוזר בדוא”ל במרווחי זמן שונים כמו יומי, שבועי או חודשי כדי לשדר או לשלוח את הפוסט, המוצרים או הפוסטים האחרונים שלך מסוגי פוסטים זמינים עם תכונה נהדרת נוספת זמינה בשם “בלוק פוסט אחרון”.

בחלקים הבאים, נלמד כיצד לשלוח מסעות פרסום חוזרים בדוא”ל ובאילו תכונות אנו יכולים להשתמש כדי לשלוח מסעות פרסום אוטומטיים חוזרים שיכילו את הפוסטים האחרונים שלנו ועוד.

https://youtube.com/watch?v=V1ddf9k0yTk%3Ffeature%3Doembed

צור מסע פרסום חוזר

כמו מסעות פרסום דוא”ל, רצפי דוא”ל ותבניות דוא”ל; מסעות פרסום חוזרים ניתן למצוא תחת תפריט דוא”ל מלמעלה.

crm קמפיין חוזר

לאחר לחיצה על מסעות פרסום חוזרים, נוכל לראות שלא מופיעים מסעות פרסום חוזרים מכיוון שעדיין אין לנו כאלה. מכאן, אנא לחץ על הלחצן צור מסע פרסום חוזר כדי ליצור אחד.

קמפיין חוזר create new

מרווח תזמון

לאחר שתלחץ על צור מסע פרסום חוזר חדש, סעיף התחל מבקש להגדיר כמה אפשרויות כמפורט להלן:

    >
  1. כותרת של מסע הפרסום החוזר: הגדר כותרת קשורה כדי להבין את מטרת הקמפיין החוזר.
  2. באיזו תדירות ברצונך לשלוח את האימייל הזה: מרווח התזמון שבו ברצונך לשלוח את מסע הפרסום בדוא”ל. ישנן 3 אפשרויות זמינות ונדון להלן.
  3. תיבת סימון: שלח הודעות אימייל אוטומטית ליום ולשעה שנבחרו (אם תשבית זאת, הודעות האימייל יהיו במצב טיוטה ותוכל להפעיל הודעות אימייל לאחר בדיקה).

שבועי

תוכל לבחור יום מהתפריט הנפתח באיזה יום יש לשלוח את הקמפיין החוזר כולל תפריט נפתח נוסף לבחירת זמן במרווחים של 15 דקות מתוך אפשרות נפתחת כאשר הקמפיין החוזר יתזמן.

התחלת קמפיין חוזרת

יומי

לוח זמנים יומי המאפשר לבחור זמן במרווחים של 15 דקות מתוך אפשרות נפתחת כאשר הקמפיין החוזר יתוזמן.

קמפיין חוזר התחל מדי יום

חודשי

תוכל לבחור את מספר היום מהתפריט הנפתח במספר היום שבו יש לשלוח את הקמפיין החוזר כולל תפריט נפתח נוסף לבחירת שעה ב-15 דקות מרווחים מאפשרות נפתחת כאשר הקמפיין החוזר יתוזמן.

קמפיין חוזר חודשי

תנאים

לאחר הגדרת הגדרות התזמון, בסעיף הבא יש לבחור את סוג האירוע או הטריגר. אתה בוחר ב- פוסטים בבלוג או דפים  ומזין את מספר הימים כאשר מסע הפרסום החוזר יפעל ו בדוק אם פוסטים או דפים פורסמו כדי להפעיל את מסע הפרסום החוזר.

תוכל בנוסף להגדיר תנאי OR כדי לבדוק את שני הדפים והבלוגים יחד.

תנאי מסע פרסום חוזרים

נמענים

בחלק הבא, יש לבחור את מנויי הקמפיין החוזרים. זה דומה לקמפיינים רגילים. אתה יכול להוסיף נמענים:

    >
  1. לפי רשימה & תג,
  2. על ידי פלח דינמי ו< /li>
  3. על ידי מסנן מתקדם.

לפי רשימה & תג

בחר את רשימה & תג. אתה יכול לבחור רשימה אחת ותג אחד מהתפריט הנפתח. כדי להשתמש במספר רשימות ותגים, לחץ על הסמל + (פלוס) או סמל – (מינוס)  כדי להסיר כל אחד מהם. תוכל גם לבצע אי הכללה של אנשי קשר מהמסע פרסום על סמך רשימה ותג מסוימים.

לפי פלח דינמי

אתה יכול גם להפעיל את הקמפיין לפי פלחים דינמיים, לדוגמה, משתמשי Woocomemrce או משתמשי LearnDash, LifterLMS, או כל פלח דינמי אחר שיצרת ב-FluentCRM. אנא בקר ב- כללי & פלחים דינמיים תיעוד כדי לדעת פרטים נוספים.

לפי מסנן מתקדם

תוכל לבחור אנשי קשר מותאמים אישית באמצעות מסנן מתקדם וסנן את אנשי הקשר בהתאם. זהו סעיף מותנה רחב המבוסס על מאפייני נתונים שונים עבור אנשי קשר ופעילויות בתוך FluentCRM.

נמעני קמפיינים חוזרים

הגדרות תוכן דוא”ל

לאחר בחירת הנמענים, יש ליצור את תוכן הדוא”ל שיישלח. מכיוון שזהו מסע פרסום חוזר המבוסס על פוסטים ודפים שפורסמו, בלוק הפוסטים האחרונים הוא בלוק תוכן רצוי ורלוונטי שאנו יכולים להשתמש בו כדי להביא את הפוסטים או הדפים שלנו שפורסמו. כדי לדעת יותר מעמיק על חסימת הפוסטים האחרונים, עיין בתיעוד:  חסימת הודעות אחרונות

קמפיין חוזר הפוסטים האחרונים

סיכום הגדרות מסע פרסום חוזר

לאחר הגדרת כל ההגדרות ותוכן האימייל מורכב, אנא סמן את הקמפיין החוזר כפעיל. אתה יכול לסקור את כל ההגדרות, הנמענים והתנאים מהכרטיסייה ‘הגדרות’ בפינה השמאלית העליונה.

הגדרות מסע פרסום חוזרות

ייבוא/ייצוא מסעות פרסום חוזרים

התכונה של מסע פרסום חוזר ייבוא/ייצוא מאפשרת לך להעביר בקלות מסעות פרסום חוזרים בין אתרים. נווט אל החלונית מסעות פרסום חוזרים  בקטע הודעות דוא”ל.

 קמפיין דוא

כעת לחץ על לחצן האפשרות ייבוא כדי להעלות מסע פרסום חוזר בפורמט JSON.

import 02

כאן תוכל לשחרר קובץ JSON או להעלות  אותו מאחסון המכשיר שלך.

 העלה מסע פרסום חוזר 03

כדי לייצא, לחץ על שלוש הנקודות לצד מסע הפרסום, בחר ייצא מסע פרסום והורד את מסע הפרסום החוזר לפורמט JSON.

ייצוא חוזר קמפיין

זה יחסוך לך המון זמן בניהול מסעות פרסום במספר אתרים.

עכשיו אתה יכול לשלוח מסע פרסום אוטומטי חוזר אל רשימות, תגים, פלחים דינמיים, או אפילו אנשי קשר מסוננים מתקדמים  יומי, שבועי או חודשי עם כל תוכן שתרצה במיוחד עם הפוסטים, הדפים והפוסטים האחרונים שלך סוגים כולל  מוצרי WooCommerce גם.

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד