תוכן עניינים
- >
- כל הפעולות העיקריות
FluentCRM מספק מספר פעולות ראשוניות כדי להפעיל משימות באופן אוטומטי. לאחר הפעלת האוטומציה, תוכל להוסיף את ה פעולה/ים הרצויים כדי לטפל במשימות מתקדמות, חוזרות או שגרתיות באופן אוטומטי. מלבד הפעולות העיקריות, FluentCRM מציעה גם מגוון של בלוקי פעולה המאפשרים לך להפוך תהליכים לאוטומטיים גם כשאתה רחוק מהאתר שלך.
מאמר זה יספק מידע מפורט על כל ראשי פעולות של FluentCRM אוטומציה.
כל הפעולות העיקריות
כדי ללמוד כיצד תוכל להשתמש בכל הפעולות העיקריות ב FluentCRM שלך, בצע את השלבים עם צילומי מסך למטה –
תחילה, עבור אל הקטע אוטומציה מתוך סרגל ה- FluentCRM Navbar, ופתח את ה רצוי אוטומציה על ידי לחיצה על הכותרת שלו.
או, צור אוטומציה חדשה על ידי לחיצה על + אוטומציה חדשה.
>כדי ללמוד כיצד ליצור משפך אוטומציה חדש, קרא את תיעוד< /a>.
לדוגמה, פתחתי את תג הוחל משפך האוטומציה כדי להסביר את כל הפעולות העיקריות של FluentCRM.
עכשיו, לחץ על סמל הפלוס או העבר את העכבר מעליו ו לחץ על האפשרות הוסף פעולה / יעד כדי הצג את כל הפעולות העיקריות.
כעת, יופיע דף מוקפץ עם כל אבני הפעולה העיקריות של FluentCRM לבחירה.
הסבר מפורט על הפעולות שהוזכרו לעיל ניתן להלן –
1. המתן X ימים/שעות פעולה
פעולה זו מאפשרת לך להגדיר טווח זמן לפני ביצוע הפעולה הבאה. זה מאוד עוזר להוספת פער זמן בין הפעולות שבהן הוא ממוקם. לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת המתנה X ימים/שעות:
- >
- תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות אותו בהתאם לצרכים שלך.
- תיאור פנימי: תיאור של הפעולה יתווסף אוטומטית גם ככתובית. אתה יכול גם לשנות את זה בהתאם לצרכים שלך.
- סוג המתנה: לפעולה זו יש 4 סוגי זמן לביצוע עיכובים. אלה הם:
- >
- המתנה לפי תקופה
- המתן עד לתאריך
- המתן עד יום חול
- המתן לפי שדה מותאם אישית
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם מחק הפעולה על ידי לחיצה ה אשפה סמל במידת הצורך.
א. המתן לפי תקופה
השתמש באפשרות זו כדי להגדיר את זמן ההמתנה בין פעולות על סמך ימים, שעות או דקות.
- >
- זמן המתנה: ספק ערך מספרי בהתבסס על מספר השהיות של ימים/שעות/דקות שתרצה בין פעולות.
- יחידת זמן המתנה: בחר את יחידת זמן ההמתנה כ-ימים/שעות/דקות על ידי לחיצה על החץ הנפתח חזק> לפי הצרכים שלך.
ב. המתן עד לתאריך:
השתמש באפשרות זו כדי להגדיר את זמן ההמתנה בין פעולות על סמך תאריך ושעה מוגדרים.
- >
- בחר תאריך: בורר תאריכים כדי לבחור את התאריך מלוח השנה.
- בחר זמן: בורר זמן כדי לבחור את השעה באותו תאריך.
- לחצן עכשיו: זה יאפשר לך להזין באופן אוטומטי את התאריך והשעה הנוכחיים.
לאחר שתציין את התאריך והשעה, לחץ על הלחצן אישור.
ג. המתן עד יום חול
השתמש באפשרות זו אם ברצונך להגדיר את זמן ההמתנה בין פעולות ליום מסוים בשעה מסוימת.
- >
- המתן עד ליום/הימים הבאים בשבוע: סמן את התיבה כדי לבחור את הימים הרצויים.
- שעה ביום: בורר זמן לבחירת השעה עבור הימים שנבחרו.
ד. המתן לפי שדה מותאם אישית
עם אפשרות זו, תוכל להגדיר זמני המתנה בין פעולות על סמך שדה איש קשר מותאם אישית של אנשי קשר. לדוגמה, אם תבחר תאריך הלידה הבא של איש קשר, האוטומציה תושהה עד לתאריך הספציפי הזה.
>למידע נוסף על תיקי אנשי קשר מותאמים אישית, קרא את זה תיעוד.
2. החל חברה
פעולה זו מאפשרת לך לבחור לאיזו חברה איש הקשר יתווסף לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות הגדר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת Apply Company:
- >
- תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות את זה כדי להתאים לצרכים שלך.
- תיאור פנימי: תיאור של הפעולה יתווסף אוטומטית גם ככתובית. אתה יכול גם לשנות את זה כדי להתאים לצרכים שלך.
- בחר חברה: בחר חברה מהרשימה הנפתחת באמצעות חץ התפריט הנפתח. אם אין לך חברה קיימת ב-FluentCRM שלך, קרא את תיעוד כדי ליצור אחד.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם מחק הפעולה על ידי לחיצה ה אשפה סמל במידת הצורך.
3. החל רשימה
פעולה זו מאפשרת לך לבחור לאיזו רשימה/ים איש הקשר יתווסף לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת רשימת החלים:
- >
- בחר רשימות: בחר את רשימה (יחידה או מרובה) מהרשימה הנפתחת באמצעות החץ הנפתח. אם אין לך רשימת אנשי קשר קיימת ב-FluentCRM שלך, תוכל ליצור אחת מכאן ישירות על ידי לחיצה על הסמל פלוס .
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
4. החל תג
פעולה זו מאפשרת לך לבחור אילו תגים יתווספו לאיש הקשר לאחר הפעלת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת החלת תג:
- >
- בחר תגים: בחר את תג (יחיד או מרובה) מהרשימה הנפתחת באמצעות חץ התפריט הנפתח. אם אין לך רשימת אנשי קשר קיימת ב-FluentCRM שלך, תוכל ליצור אחת מכאן ישירות על ידי לחיצה על הסמל פלוס .
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
5. הסר מחברה
פעולה זו מאפשרת לך לבחור מאיזו חברה איש הקשר יוסר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות הגדר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של הפעולה ‘הסר מהחברה’:
- >
- בחר חברה: בחר חברה מהרשימה הנפתחת באמצעות חץ התפריט הנפתח. אם אין לך חברה קיימת ב-FluentCRM שלך, קרא את תיעוד כדי ליצור אחד.
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
6. הסר מהרשימה
פעולה זו מאפשרת לך לבחור מאילו רשימה/ים איש הקשר יוסר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של הפעולה הסרה מהרשימה:
- >
- בחר רשימות: בחר את רשימה (יחידה או מרובה) מהרשימה הנפתחת באמצעות החץ הנפתח. אם אין לך רשימת אנשי קשר קיימת ב-FluentCRM שלך, תוכל ליצור אחת מכאן ישירות על ידי לחיצה על הסמל פלוס .
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
7. הסר מהתג
פעולה זו מאפשרת לך לבחור אילו תגים יוסרו מאיש הקשר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של הפעולה ‘הסר מתגים’:
- >
- בחר תגים: בחר את תג (יחיד או מרובה) מהרשימה הנפתחת באמצעות חץ התפריט הנפתח. אם אין לך רשימת אנשי קשר קיימת ב-FluentCRM שלך, תוכל ליצור אחת מכאן ישירות על ידי לחיצה על הסמל פלוס .
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
8. הוסף הערות & פעילויות
פעולה זו מאפשרת לך להוסיף הערות או פעילויות לפרופיל איש הקשר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות כדי להגדיר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של הוסף הערות & פעילות פעילות:
- >
- בחר סוג פעילות: בחר את סוג הפעילות מהרשימה הנפתחת באמצעות חץ התפריט הנפתח שאתה רוצה להפעיל בתוך משפך האוטומציה הזה. לדוגמה, בחרתי בפעילות הערה. אתה יכול לבחור שיחה, דוא”ל, פגישה וכו’ לפי הצרכים שלך.
- כותרת הפעילות: הזן כותרת עבור הפעילות כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. כאן, תוכל להשתמש בקודים חכמים על ידי לחיצה על סמל שלוש הנקודות.
- תיאור: כאן תוכל להוסיף תיאור להערה שלך. תוכל גם להשתמש בקודים חכמים כאן על ידי לחיצה על סמל שלוש הנקודות.
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
9. עדכון נכס יצירת קשר
פעולה זו מאפשרת לך לעדכן שדות מותאמים אישית או כמה מאפיינים עיקריים של איש קשר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות כדי להגדיר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת עדכון נכס איש קשר:
- >
- בחר מאפייני איש קשר שברצונך לעדכן: באמצעות אפשרות זו, תוכל לבחור את איש הקשר הנכס ואת ה-ערך הראוי של אותו נכס מהרשימה הנפתחת על ידי לחיצה על חץ התפריט הנפתח. תוכל להוסיף כמה נכסים שתרצה על ידי לחיצה על הלחצן +הוסף עוד ולמחוק כל נכס קיים על ידי לחיצה על סמל האשפה.
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
10. Webhook יוצא
פעולה זו מאפשרת לך לשלוח נתונים לשרת חיצוני באמצעות שיטת GET או POST לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם לבדוק את ה-webhook שלך על ידי לחיצה על שלח בדיקת Webhook חזק> לחצן.
ההגדרות של פעולת ה-Webhook היוצאת המוזכרת לעיל מוסברות להלן:
- >
- תווית פנימית & תיאור: כדי ללמוד את השימוש באפשרויות הגדרות אלה, קרא את הסעיף הזה.
- שיטת שליחת נתונים: בחר את שיטת שליחת הנתונים שלך פרסם או קבל על ידי סימון התיבה הרצויה.
- כתובת אתר מרוחקת: כאן, ספק כתובת אתר תקינה לאן ברצונך לשלוח את הנתונים.
- פורמט בקשה: בחר את פורמט הבקשה שלך JSON או טופס על ידי סימון התיבה הרצויה.
- גוף הבקשה: גוף הבקשה של ה-webhook הוא הנתונים שיש לשלוח למקור המרוחק. אתה יכול לבחור נתוני מנויים מלאים (גולמיים) או נתונים מותאמים אישית כגוף הבקשה. אם תבחר בנתונים מותאמים אישית, תקבל את האפשרות בקש נתוני גוף למפות את הנתונים עבור סוג נתוני שליחה מותאם אישית באמצעות השדות שלמטה.
- >
- מפתח נתונים: המפתח הממופה למקור המרוחק יקבל את ערך הנתונים שנשלחו.
- ערך נתונים: הערך מ-FluentCRM שאתה עומד לשלוח למקור המרוחק כנגד מפתח הנתונים. תוכל להשתמש בקודים חכמים על ידי לחיצה על הסמל שלוש נקודות.
כמו כן, אתה יכול להוסיף כמה שרוצים בקש נתוני גוף על ידי לחיצה על הלחצן +הוסף עוד ולמחוק כל נתוני גוף קיימים על ידי לחיצה על
סמל האשפה.
- >
- כותרת בקשה: השתמש באפשרות עם כותרות אם ברצונך למפות נתונים עבור כותרות בקשות. זה מועיל במיוחד כאשר אתה צריך להוסיף כותרות נוספות, כגון אימות, אשר עשוי להידרש על ידי הספק המקבל.
לדוגמה, ניתן ליישם אימות באמצעות OAuth בסיסי.
דוגמה לכותרות נוספות אלו מוצגת בצילום המסך למטה:
אם אינך רוצה להוסיף כותרות, פשוט סמן את התיבה ללא כותרות .
- >
- שלח נתונים כתהליך רקע: סמן אפשרות זו אם יש לך הרבה משימות פועלות, ייתכן שתרצה להפעיל את האפשרות שליחת נתוני Webhook כתהליך רקע. עם זאת, מומלץ לבטל את הסימון של אפשרות זו כדי שנתוני ה-webhook יישלחו מיד.
11. פיצול (בדיקת A/B)
פעולה זו מאפשרת לך לפצל באופן שווה את אנשי הקשר או לבחור כיצד להפיץ אותם לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות כדי להגדיר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת הפיצול (בדיקת A/B):
- >
- פיצול נתיב A ליצירת קשר (%): הגדר את אחוז של נתיב A כדי להפיץ אנשי קשר לתנאי בדיקה ומידוד כדי למצוא את הגישה היעילה ביותר.
- פיצול אנשי קשר בנתיב B (%): הגדר את אחוז של נתיב B כדי להפיץ אנשי קשר לתנאי בדיקה ומידוד כדי למצוא את המרב גישה יעילה.
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
12. בטל אוטומציה
פעולה זו מאפשרת לך לבחור אילו אוטומציות יבוטלו מאנשי הקשר לאחר תחילת האוטומציה.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות הגדר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של פעולת ביטול האוטומציה:
- >
- בחר אוטומציה שברצונך לבטל: בחר את האוטומציה/ים האחרים שברצונך לבטל כדי להגיע לנקודה זו עבור איש הקשר.
>כדי ללמוד את השימוש בשתי אפשרויות ההגדרה הראשונות המוזכרות בצילום המסך למטה, קרא את זה סעיף.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
13. סיים את המשפך הזה כאן
לאחר בחירת פעולה זו, אוטומציה זו תסומן כמושלמה בשלב זה עבור אנשי קשר.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות הגדר את הפעולה שלך.
הנה ההגדרות של הפעולה “סיים את המשפך כאן”:
- >
- תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות את זה כדי להתאים לצרכים שלך.
- תיאור פנימי: תיאור של הפעולה יתווסף אוטומטית גם ככתובית. אתה יכול גם לשנות את זה כדי להתאים לצרכים שלך.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
אם יש לך שאלות, חששות או הצעות נוספות, אל תהסס לפנות אל @support team. תודה.