הערה : אנו מוציאים משימוש תכונה זו מ- Order Bump בעדכון הגדול הבא. כפי שהצגנו הצעות דינמיות . כעת תוכל להגדיר את ההפניה מחדש המותנית עם תנאים חזקים יותר.
חזרנו עם תכונה חדשה ומדהימה, עוד תכונה שהכי חיכיה לה ומרגשת עם ה-CartFlows Pro 1.6.0 . אנו שמחים להוסיף את התכונה CartFlows Order Bump Conditional Redirect .
תכונה זו תעזור לך להפנות את המשתמש לדף אחר, למשל Upsell או Downsell אם נרכש מוצר bump order.
בוא נראה איך זה יעבוד.
כאשר המשתמש לוחץ או מוסיף את המוצר Order Bump בעמוד התשלום ומבצע את הרכישה, CartFlows בודק אם המוצר bump order נרכש או לא.
אם הוא נרכש, הוא ייקח את הדף שנבחר בהגדרת האפשרות המותנית ויפנה את המשתמש לדף זה שעשוי להיות Upsell / Downsell.
כדי להפעיל תכונה זו יש שלבים ממש פשוטים והם כדלקמן –
שלב 1: עבור אל CartFlows -> Flows -> Your Flow

שלב 2: לחץ על כפתור ערוך בדף התשלום

שלב 3: גלול מטה בעמוד עד ל-metabox של הגדרת התשלום ולחץ על הכרטיסייה Order Bump
תחת “הגדרות מותנות של חבטת הזמנה” בחר את העמוד שאליו ברצונך להפנות את המשתמש לאחר רכישת חבילת ההזמנה ברשימה הנפתחת של האפשרות “ברכישת חבילת הזמנה – השלב הבא”.

שלב 4: שמור את השינויים וזה נעשה.
כמה שאלות נפוצות (שאלות נפוצות) #
ש – מה קורה אם נוספו מספר מוצרים בדף התשלום?
תשובות – גם אם יתווספו מספר מוצרים בעמוד התשלום זה יעבוד רק אם נרכש מוצר Bump Order.
ש – איך זה יעבוד במקרה של אפשרות ה-Global Checkout?
תשובות – זה יעבוד באותו אופן שבו הוא פועל ללא דף התשלום הגלובלי. i:e זה יעבוד רק אם הזמנת Bump נבחרה/נרכשה.