מרכז ההדרכות של סקולילנד

פעולות שונות

מלבד ראשיWordPressאימיילWooCommerceLMSיעדים או בנצ’מרקים, ומותנה a> פעולות, FluentCRM  מציע גם כמה פעולות אחרות שיעזרו לך להפוך דברים לאוטומטיים באתר וורדפרס, כגון תמיכה רהוטה פעולה.

מאמר זה יספק מידע מפורט על כל תמיכה שוטפת פעולה ב אוטומציה של FluentCRM

>

זכור, כדי להשתמש ב- פעולת תמיכה שוטפת עליך להתקין ולהפעיל את פלאגין תמיכה רהוטה באתר שלך. קרא את התיעוד, כדי ללמוד את תהליך ההתקנה של תמיכה שוטפת גרסה חינמית ו גרסה פרו.

פעולת תמיכה שוטפת  #

כדי ללמוד כיצד תוכל להשתמש בכל פעולות התמיכה השוטפות ב FluentCRM שלך, עקוב אחר השלבים עם צילומי מסך למטה –

תחילה, עבור אל הקטע אוטומציה  מתוך סרגל ה- FluentCRM Navbar, ופתח את ה רצוי  אוטומציה על ידי לחיצה על הכותרת שלו. לחלופין, צור אחד חדש על ידי לחיצה על  + אוטומציה חדשה. 

>

כדי ללמוד כיצד ליצור משפך אוטומציה חדש, קרא את תיעוד< /a>.

לדוגמה, פתחתי את תג הוחל משפך האוטומציה כדי להסביר את כל ה פעולות ב CRM.< /p>

פתח את האוטומציה הרצויה או צור אחת חדשה

כעת, לחץ על סמל הפלוס, או פשוט רחף מעליו ולחץ על האפשרות הוסף פעולה / יעד כדי לקבל את כל פעולות LMS.

לחץ על סמל הפלוס כדי להוסיף פעולות

כעת, יופיע דף מוקפץ עם קובצי הפעולה השוטפים של תמיכה.

fluent support action

הסבר מפורט על פעולת התמיכה השוטפת שהוזכרה לעיל ניתן להלן – 

צור כרטיס תמיכה #

פעולה זו מאפשרת לך להוסיף כרטיס תמיכה ליצירת קשר.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך. p>

הנה, ההגדרות של פעולת יצירת כרטיס תמיכה

    >
  • תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות אותו בהתאם לצרכים שלך.
  • תיאור פנימי: כתוב תיאור שישמש ככתובית בבלוק דיאגרמה ב- עורך האוטומציה.
  • כותרת הכרטיס: הוסף את הכותרת עבור הכרטיס כדי שתוכל למצוא אותו בקלות בקטע כרטיסי תמיכה שוטפים . תוכל גם להשתמש בSmartCodes על ידי לחיצה על סמל שלוש נקודות.
  • תיאור הכרטיס: כמו כן, הוסף תיאור או גוף הכרטיס (כלומר, תוכן שברצונך להוסיף לכרטיס). כאן, גם אתה יכול להשתמש ב-SmartCodes על ידי לחיצה על החץ הנפתח הוסף קודים חכמים.
  • תיבת הדואר הנכנס העסקית המוגדרת כברירת מחדל: באמצעות אפשרות זו, תוכל להגדיר את תיבת הדואר הנכנס העסקית המוגדרת כברירת מחדל שבה ייווצר הכרטיס. למידע נוסף על תיבת הדואר הנכנס של העסק , קרא את  זה תיעוד של תמיכה שוטפת.
  • סוכן שהוקצה כברירת מחדל: זה מאפשר להקצות סוכן תמיכה עבור הכרטיסים שייווצרו ב- Fluent Support. למידע נוסף על שדה סוכן תמיכה/צוות , קרא את תיעוד של תמיכה שוטפת.
  • עדיפות (אדמין): עם אפשרות זו, תוכל להגדיר את רמת העדיפות עבור הכרטיסים שלך והיא תהיה גלויה רק ​​למנהל התמיכה. למידע נוסף על שדה עדיפות (מנהל) , קרא את תיעוד של תמיכה שוטפת.

לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם מחק הפעולה על ידי לחיצה ה אשפה סמל במידת הצורך.

צור כרטיס תמיכה

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *