מלבד ראשי, WordPress, אימייל , WooCommerce, LMS , יעדים או בנצ’מרקים, ומותנה a> פעולות, FluentCRM מציע גם כמה פעולות אחרות שיעזרו לך להפוך דברים לאוטומטיים באתר וורדפרס, כגון תמיכה רהוטה פעולה.
מאמר זה יספק מידע מפורט על כל תמיכה שוטפת פעולה ב אוטומציה של FluentCRM.
>זכור, כדי להשתמש ב- פעולת תמיכה שוטפת עליך להתקין ולהפעיל את פלאגין תמיכה רהוטה באתר שלך. קרא את התיעוד, כדי ללמוד את תהליך ההתקנה של תמיכה שוטפת גרסה חינמית ו גרסה פרו.
פעולת תמיכה שוטפת #
כדי ללמוד כיצד תוכל להשתמש בכל פעולות התמיכה השוטפות ב FluentCRM שלך, עקוב אחר השלבים עם צילומי מסך למטה –
תחילה, עבור אל הקטע אוטומציה מתוך סרגל ה- FluentCRM Navbar, ופתח את ה רצוי אוטומציה על ידי לחיצה על הכותרת שלו. לחלופין, צור אחד חדש על ידי לחיצה על + אוטומציה חדשה.
>כדי ללמוד כיצד ליצור משפך אוטומציה חדש, קרא את תיעוד< /a>.
לדוגמה, פתחתי את תג הוחל משפך האוטומציה כדי להסביר את כל ה פעולות ב CRM.< /p>
כעת, לחץ על סמל הפלוס, או פשוט רחף מעליו ולחץ על האפשרות הוסף פעולה / יעד כדי לקבל את כל פעולות LMS.

כעת, יופיע דף מוקפץ עם קובצי הפעולה השוטפים של תמיכה.

הסבר מפורט על פעולת התמיכה השוטפת שהוזכרה לעיל ניתן להלן –
צור כרטיס תמיכה #
פעולה זו מאפשרת לך להוסיף כרטיס תמיכה ליצירת קשר.
לאחר בחירת פעולה זו, תופיע כרטיסייה בצד ימין עם אפשרויות להגדרת הפעולה שלך. p>
הנה, ההגדרות של פעולת יצירת כרטיס תמיכה
- >
- תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות אותו בהתאם לצרכים שלך.
- תיאור פנימי: כתוב תיאור שישמש ככתובית בבלוק דיאגרמה ב- עורך האוטומציה.
- כותרת הכרטיס: הוסף את הכותרת עבור הכרטיס כדי שתוכל למצוא אותו בקלות בקטע כרטיסי תמיכה שוטפים . תוכל גם להשתמש בSmartCodes על ידי לחיצה על סמל שלוש נקודות.
- תיאור הכרטיס: כמו כן, הוסף תיאור או גוף הכרטיס (כלומר, תוכן שברצונך להוסיף לכרטיס). כאן, גם אתה יכול להשתמש ב-SmartCodes על ידי לחיצה על החץ הנפתח הוסף קודים חכמים.
- תיבת הדואר הנכנס העסקית המוגדרת כברירת מחדל: באמצעות אפשרות זו, תוכל להגדיר את תיבת הדואר הנכנס העסקית המוגדרת כברירת מחדל שבה ייווצר הכרטיס. למידע נוסף על תיבת הדואר הנכנס של העסק , קרא את זה תיעוד של תמיכה שוטפת.
- סוכן שהוקצה כברירת מחדל: זה מאפשר להקצות סוכן תמיכה עבור הכרטיסים שייווצרו ב- Fluent Support. למידע נוסף על שדה סוכן תמיכה/צוות , קרא את תיעוד של תמיכה שוטפת.
- עדיפות (אדמין): עם אפשרות זו, תוכל להגדיר את רמת העדיפות עבור הכרטיסים שלך והיא תהיה גלויה רק למנהל התמיכה. למידע נוסף על שדה עדיפות (מנהל) , קרא את תיעוד של תמיכה שוטפת.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם מחק הפעולה על ידי לחיצה ה אשפה סמל במידת הצורך.
