הודעת השגיאה ההזמנה לא נמצאה תוצג בדף ‘תודה’ במקרה אחד.
מקרה:
אם הזרימה לא ב מצב בדיקה (כלומר הוא פעיל) ואתה פותח את דף התודה ישירות מבלי להציב את הזמינו אז הודעה זו תוצג.
סיבה:
כאשר, דף התודה אינו מקבל שום מזהה הזמנה וגם לא את מזהה הפגישה, הוא לא מצליח למשוך את פרטי ההזמנה.
דרך טובה יותר להציג את דף התודה רק כדי לאמת את העיצוב. אתה יכול לבדוק את אותו הדבר על ידי הצבת הזרימה ב מצב בדיקה ( כיצד להגדיר מצב בדיקה ב-CartFlows? ) ואז תוכל לצפות בדף תודה ללא שגיאות.
הערה: זכור תמיד להסיר את הזרימה שלך מ מצב בדיקה לפני הפעלת הזרימה.