האם אתה מקבל את הודעת השגיאה “הדף לא נמצא” בדף התשלום של CartFlows במהלך עיבוד התשלום?
להלן נראה את הסיבה וכיצד ניתן לפתור אותה –
רוב שערי התשלום משתמשים בעמוד התשלום של WooCommerce ברירת המחדל כדי להציג את טופס התשלום של שער התשלום ולהשתמש בהזמנה-תשלום כנקודת קצה לתהליך התשלום.
כאשר המשתמש ממשיך לתשלום מדף התשלום של CartFlows ומפנה מחדש לדף התשלום של WooCommerce כדי להוסיף את פרטי התשלום. אם דף Checkout של WooCommerce המוגדר כברירת מחדל לא נוצר באתר ולא נבחר בהגדרות של WooCommerce, הודעת השגיאה “הדף לא נמצא” תוצג.
כדי לתקן זאת, אתה רק צריך ליצור את דף התשלום של WooCommerce ולבחור אותו ב- WooCommerce -> הגדרות -> כרטיסייה מתקדמת -> בקטע הגדרת עמוד.
מאמר יעזור לך ליצור דפי ברירת מחדל של WooCommerce.
