מרכז ההדרכות של סקולילנד

איך להפעיל פיקסל של Google Ads

CartFlows מציגה את Google Ads Pixel תכונת המעקב ב CartFlows v2.0.12.

דרישות מוקדמות – #

יש כמה דרישות מוקדמות כמו –

    >
  • עליך ליצור חשבון Google Ads Manager. עדיין לא הגדרת? – בצע את השלבים כאן.
  • לאחר מכן, עליך לקבל את מזהה ההמרה של Google Ads ואת תווית ההמרה של Google Ads.
  • העתק את מזהה ההמרה של Google Ads ואת תווית ההמרה של Google Ads, תצטרך להדביק אותם בהגדרות CartFlows

< strong>שלבים להוספת מזהה המרה של Google Ads ותווית המרה של Google Ads בהגדרות CartFlows – #

שלב 1: מלוח המחוונים של WordPress, עבור אל CartFlows > הגדרות > אינטגרציות

שלב 2: גלול מטה אל הגדרות הפיקסלים של Google Ads והפעל את האפשרות – הפעל מעקב פיקסלים של Google Ads

שלב 3: כעת תראה את השדות להוספת מזהה ההמרה של Google Ads ותווית ההמרה של Google Ads. אתה יכול להדביק את מזהה ה-TikTok Pixel שלך שם.

שלב 4: לאחר מכן, תוכל להפעיל את האירועים ש-CartFlows מספקת, הם –

    >
  • התחל בקופה
  • הוסף לעגלה
  • הצג תוכן
  • הוסף פרטי תשלום
  • רכישה
  • הצטרפות ליד

כיצד לבדוק או לאמת את הפעולה של תמיכת Google Ads Pixel? #

כדי לבדוק אם תגי ההמרה שלך מיושמים כהלכה, השתמש ב דפדפן Google Tag Assistant  תוסף. עוזרי תגים יכולים לאמת באופן אוטומטי את היישום של סקריפטים למעקב כגון תגי המרות של מודעות או קודי מעקב של Analytics בכל דף נתון.

שאלות עם תשובות נפוצות #

מהו Google Ads Pixel?

=> ה-Google Ads Pixel הוא קטע קוד שאתה מציב באתר שלך כדי לעקוב אחר פעולות מבקרים. זה עוזר לעקוב אחר המרות, כגון רכישות או שליחת טפסים, ממסעות הפרסום שלך ב-Google Ads. נתונים אלה עוזרים לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך למיקוד וביצועים טובים יותר.

כיצד Google Ads Pixel עוזר לשפר את ביצועי המודעות?

=> הפיקסל עוקב אחר פעולות המשתמש, כגון קליקים, צפיות בדף והמרות. על ידי ניתוח נתונים אלה, תוכל להבין טוב יותר כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם המודעות והאתר שלך. זה מאפשר לך לחדד את המיקוד, להתאים אסטרטגיות של מתן הצעות ולהציג מודעות לאנשים עם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

היכן אוכל למצוא את קוד Google Ads Pixel שלי?

=> אתה יכול למצוא את קוד Google Ads Pixel שלך על ידי ניווט לחשבון Google Ads שלך. עבור אל “כלים & הגדרות” > “המרות” > “המרות באתר.” כאן, אתה יכול ליצור או להציג את הפיקסל הקיים שלך, ולהעתיק את הקוד כדי להתקין אותו באתר שלך.

האם אני צריך ידע בקידוד כדי להתקין את Google Ads Pixel?

=> לא, וזה לא תמיד הכרחי. עבור אתרים מותאמים אישית, ייתכן שיהיה עליך להוסיף את הקוד באופן ידני לכותרת האתר שלך.

איזה סוג של נתונים אוסף Google Ads Pixel?

=> ה-Google Ads Pixel אוסף נתונים על פעולות משתמש כגון צפיות בדפים, קליקים, שליחת טפסים ורכישות. זה עוזר לעקוב אחר המשתמשים לחצו על המודעות שלך והשלימו פעולות חשובות באתר שלך, ומאפשר לך למדוד את ביצועי מסע הפרסום שלך.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *