מרכז ההדרכות של סקולילנד

יצירת Upsell/Downsell מותנים

מהי הפניה מותנית? #

ההפניה המותנית היא לשלוח את המשתמש מדף קופה לדף מכירות או ירידה או לבסוף לדף תודה.

אם לומר בפשטות, כאשר המשתמש בוחר ב-Upsell Page לאשר אותו, ניתן להפנות אותו ל-Downsel או לדף תודה.

הנה זרימה של איך אתה יכול ליצור מכירות מותנות והורדות.

כיצד תתבצע מכירה מותנית וamp; עזרה במכירות בירידה? #

המכירה העליונה והירידה במכירה הן חלק בלתי נפרד מבונה משפכים. ואנחנו מאמינים שיש להשתמש בו בצורה נכונה כדי למקסם את הזרימות ובסופו של דבר להפוך את המשפך ליעיל ככל האפשר.

בשביל זה אנחנו רק צריכים ליצור לא את הזרמים שיש בהם Upsell ו-Downsel אלא להפוך אותם מותנים.

כיצד להשיג זאת ב-CartFlows Pro? #

שלב 1: עבור אל הזרימות הנדרשות ב-CartFlows ולאחר מכן הוסף מכירות של Upsell ו-Downsel.

שלב 2: כעת, ראשית עליך לבחור את המוצר שברצונך למכור במכירה נוספת מהקטע ‘בחר מוצר’.

שלב 3: ולאחר מכן, תצטרך להגדיר את התנאי שבו המשתמש כאשר המשתמש בוחר כן ולא. כן יכול לקחת אותו ל-Downsel ולבסוף ל-Thank הדף שלך.

שלב 4: באופן דומה, עבור Downsell. זה יכול להיות חוזר על סמך המוצרים שאתה יכול למכור במכירה גבוהה או להוריד.

שלב 5: ועכשיו הזרימה שלך הושלמה עם המכירות העליונות וההורדות.

אם אינך מקבל שום אפשרות בתפריט הנפתח להגדיר את ההפניה המותנית, זה בגלל שאין שלבי הצעה אפשריים לאחר שלב ההצעה הנוכחי שבו אתה מגדיר את ההפניה המותנית.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *