חסימה בהזמנה היא תכונה המאפשרת לך להציג מוצר נוסף בטופס התשלום שלך. בממוצע 10-30% מהקונים שלך מוסיפים גב הזמנה לרכישה שלהם. לכן, זוהי דרך מצוינת להגדיל את ערך העסקה הממוצע שלך.
מלוח המחוונים של WordPress, ערוך זרימה מתוך זרימות עגלות > זרימות.

היכנס להגדרות של דף התשלום על ידי לחיצה על ערוך.

גלול מטה בקטע פריסת Checkout ולחץ על האפשרות Order Bump. סמן את תיבת הסימון Enable Order Bump ואפשרויות התצורה של בלימת ההזמנה יוצגו.

Skin ל-Bump Order – אתה יכול לבחור את ה-Bump Order Skin שלך בין סגנון 1 לסגנון 2.


בחר מוצר – הזן 3 תווים או יותר כדי להציג את המוצר עבור גבשושית ההזמנה שלך.
תנוחת הזמנה דחופה – זה המקום שבו תרצה לבצע את תנופת ההזמנה שלך בדף התשלום. זה יכול להיות לפני התשלום, לאחר פרטי לקוח, לאחר הזמנה או לאחר תשלום.




תמונת מוצר – אתה יכול לבחור תמונה של המוצר כדי למשוך את הלקוחות שלך.
תווית תיבת סימון – התאם אישית את התווית של תיבת הסימון או השאר אותה כפי שהיא.
הדגש טקסט – זוהי הכותרת של גבשושית ההזמנה שלך. זה יכול להיות מסר עם תחושת דחיפות לגרום ללקוחות שלך לנקוט בפעולה.
תיאור מוצר – זה המקום שבו תוכל להוסיף את הפרטים של מוצר ההזמנה שלך.
סוג הנחה – אתה יכול לבחור להציע חבילת ההזמנה שלך במחיר מקורי או בהנחה לפי אחוז, מחיר ספציפי או קופון. הזן את ערך ההנחה או את הקופון והוא יחושב אוטומטית ברגע שתשמור את השלב.

סגנון ה-Bump Order – אתה יכול להתאים אישית את המראה והתחושה של ה-Bump Order שלך על ידי התאמה של האפשרויות הזמינות ב-Bump Order Style. אלה כוללים:
- >
- סגנון גבול
- צבע גבול
- צבע רקע
- צבע תווית
- צבע רקע של תווית
- צבע טקסט תיאור
- הדגש צבע טקסט