בואו נראה סקירה קצרה של האופן שבו ה-CartFlows עובד עם ובלי התכונה Global Checkout –
ישנם מקרים רבים שבהם אתה עלול להתבלבל לגבי אופן הפעולה של CartFlows והאם זה יעזור לי להשיג זרימה רצויה עבור המשפכים כדי להגדיל את המכירה של המוצרים שלי?
כל השאלות הללו ייענו כאן במאמר זה עצמו. ייתכן שתמצא גם מספר סרטונים ומאמרים באינטרנט על פעולת ה-CartFlows, אבל זה יוסיף יותר בהירות בעבודה.
ישנן שתי דרכים בהן CartFlows עובד, אני מתכוון לומר שיש אפשרות אחת שמחלקה ומשנה את זרימת העבודה של CartFlows לשני כיוונים והיא Global Checkout.
כפי שכולכם אולי יודעים, האפשרות Global Checkout מאפשרת לכם לחבר אחד מהזרמים שלכם לחנות שלכם על ידי החלפת דף Checkout של WooCommerce המוגדר כברירת מחדל בדף CartFlows Checkout.
למידע נוסף על האפשרות Global Checkout , תוכל לעיין ב מאמר זה .
עכשיו, בואו נראה כיצד CartFlows עובד עם & ללא ה-Global Checkout ומהי ברירת המחדל של פעולת ה-CartFlows.
קודם כל, CartFlows משתמש בחלק מהפונקציונליות של WooCommerce שמשמעותה כל ההגדרות לגבי החנות הכוללות שער תשלום, מיילים, חיוב וamp; הגדרות משלוח, יצירת חשבון, מס & קופונים וכו’ מטופלים על ידי WooCommerce עצמו.
אז, נניח, אם אתה רוצה לשנות את הגדרת המס/קופון או אולי תרצה להגדיר את פרטי המשלוח זהים לפרטי החיוב, אז הגדרה זו זמינה ב-WoCommerce.
בואו נראה, מהי זרימת העבודה המוגדרת כברירת מחדל של CartFlows.
ללא קופה גלובלית #
זוהי העבודה הרגילה וברירת המחדל של CartFlows, שבה אתה יכול לגשת לדף התשלום שלך דרך דף הנחיתה, כלומר תהליך התשלום שלך יהיה כדף נחיתה -> דף תשלום -> דף מכירת יתר -> דף מכירת מכירות -> תודה דף.
תוכל להשתמש בזרימה זו בקידום המוצרים שלך בפלטפורמת המדיה החברתית או במודעות האתר.
לדוגמה, יצרת זרימה הכוללת שלושה שלבים כמו Landing, Checkout & תודה.
כדי להסב את תשומת הלב של המשתמש למוצר זה, תוכל להפעיל מסע פרסום בגוגל או בכל פלטפורמת מדיה חברתית ושם עליך לספק את כתובת האתר/קישור של דף הנחיתה או דף התשלום.
לכן, כאשר המשתמש לוחץ על מודעות, הוא ינחת בדף הנחיתה שלך ובסופו של דבר יקנה את המוצר. באופן דומה אתה יכול לעשות זאת באתר האינטרנט שלך. אתה יכול להוסיף תפריט מותאם אישית באתר ולספק את כתובת האתר/קישור של דף הנחיתה או דף התשלום כדי לנווט את המשתמש לדף התשלום שלך לרכישה.
התמונה למטה תסביר את ברירת המחדל והעבודה הרגילה של CartFlows.

עם Global Checkout #
זוהי זרימת העבודה השנייה של CartFlows המשתמשת באפשרות Global Checkout. תוך כדי שימוש באפשרות זו תוכל להפנות את קהל המשתמשים שלך מכל חלק באתר האינטרנט שלך או ליצור את פלטפורמת המדיה החברתית לדף החנות/חנות של האתר שלך ולאחר מכן לדף התשלום של CartFlows וכאן ישמש זרימת CartFlows לרכישת המוצר.< /p>
מקרה זה שימושי יותר למקרה שיש לך מספר רב של מוצרים. קשה ליצור זרימה לכל אחד מהמוצרים. זה המקום שבו אתה מקבל גמישות לרכוש את כל המוצרים שלך מדפי CartFlows.
התמונה למטה תספק את הרעיון הברור כיצד פועל ה-CartFlows עם אפשרות ה-Global Checkout.

מאמרים קשורים –