עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

מצב אנשי קשר של FluentCRM

יש 5 סוגים של סטטוס יצירת קשר ב-FluentCRM. הסטטוס ישתנה אוטומטית על סמך תגובת הקהל, כמו כן תוכל לשנות אותם באופן ידני.

נרשם: מישהו שהצטרף ממקורות הלידים שלך וגם אישר את הדוא”ל להצטרפות כפולה ששלחת. ניתן להגדיר זאת ידנית גם בייבוא ​​אנשי קשר חדשים או בנפרד.

בהמתנה: מישהו שקיים אינטראקציה עם מקור הלידים שלך, אך לא הצטרף לקבל את האימייל או ההערה שלך, אישר עדיין את המנוי. זהו סטטוס ברירת המחדל של קהל שנכנס ל-FluentCRM. כל הקהלים הממתינים יקבלו הודעת אימייל להצטרפות כפולה כדי לאשר את המנוי שלהם, אלא אם הוגדר אחרת. זה נדרש על פי מדיניות ה-GDPR והוא שימושי מאוד כדי למנוע שולחי דואר זבל ומסייע בהיגיינת רשימה.

בוטל מנוי: מישהו שהצטרף לקבל את מסע הפרסום שלך בשיווק בדוא”ל, אך כרגע ביטל את הסכמתך לא לקבל את הודעות הדוא”ל שלך לתקשורת.

מוחזר: אימייל מסומן כמוחזר אם הודעת דוא”ל לא התקבלה בשרת הדואר של הנמען והגיעה לנמען. הודעת אימייל חוזרת פירושה שהדואר שלך לא נמסר. זה קורה באירועים שונים כמו מכסת תיבת הדואר של הנמען מלאה, שגיאת DNS זמנית, שרת הדואר אינו נגיש, האימייל היה קיים בעבר אך כעת נמחק או אינו קיים יותר, האימייל למעשה אינו קיים וכו’.

התלוננות: אם משתמש מספק משוב לדוא”ל כתלונות, ספאם, דיוג, או אפילו לבעל הרשת של השולח, אלה מסווגים כדוחות תלונות והמזיקים והרגישים ביותר עבור משווק דוא”ל או עסק. כדי להימנע ממצבים כאלה, השתמש ברשימות נקיות, אישורי הצטרפות ושיטות עבודה מומלצות אחרות, במיוחד עם תוכן האימייל.

crm אנשי קשר לסנן לפי סטטוס

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד