תוכן עניינים
- >
- צור מסע פרסום חדש
לאחר שהרשימה והטפסים תקבעו, אתה מוכן להתחיל ליצור מסע פרסום בדוא”ל. אתה יכול להפעיל קמפיינים במייל כדי לשלוח את ההודעות השיווקיות שלך למנויים שבחרו בהודעות השיווקיות שלך. ב-FluentCRM, קמפיין דוא”ל הוא קמפיין שיווקי בדוא”ל בכמות גדולה הנשלחת לאנשי קשר רבים בו-זמנית באופן מיידי או בזמן שנקבע על ידך. זה קל כמו הוספת תבנית, הוספת התוכן, עיצוב התבנית, בחירת קבוצת הקהל שלך ואז שליחתה למנויים שלך.
דברים לעשות לפני שתתחיל מסע פרסום בדוא”ל עם FluentCRM
- >
- תחילה ודא שיש לך מנויים ברשימות אנשי הקשר שלך. אם אין לך מנויים ברשימות אנשי הקשר שלך, a>ייבא אנשי קשר אל FluentCRM או עקוב אחר תצורה בסיסית להצטרפות (טפסים שוטפים) ללכידת לידים מטופס הרשמה.
- הקפד לבצע הגדרות גלובליות של FluentCRM לפני שתתחיל לשלוח את מסע הפרסום הראשון שלך באימייל.
צור מסע פרסום חדש #
מ הודעות דוא”ל ➜ כל מסעות הפרסום, תוכל ליצור מסע פרסום בדוא”ל על ידי לחיצה על הלחצן + צור מסע פרסום חדש .
לאחר לחיצה על הכפתור יופיע חלון מודאלי המבקש את שם מסע הפרסום בדוא”ל. אנא ספק שם מסע פרסום בדוא”ל ולחץ על הלחצן צור מסע פרסום .
כתוב אימייל #
לאחר מכן תופנה לדף כתיבת דוא”ל של מסע הפרסום. אנא בדוק את כתוב דוא”ל ב-FluentCRM כדי לדעת מפורט מדריך על כתיבת הודעות דוא”ל ב-FluentCRM.
חיבור דוא”ל במסע פרסום דוא”ל יבא תבנית דוא”ל קיימת #
תוכל גם להשתמש ב תבנית דוא”ל מוכנה מראש או מעוצבת מראש כדי להשתמש במסע פרסום הדוא”ל על ידי לחיצה על הלחצן השתמש בתבנית דוא”ל. כדי לדעת פרטים נוספים על תבניות דוא”ל, בקר ב- תבניות דוא”ל ב-FluentCRM.
לאחר שתסיים לכתוב באופן ידני את תוכן הדוא”ל החדש או ייבוא תבנית דוא”ל קיימת לחץ על הלחצן ➜ המשך [נושא & הגדרות] כפתור כדי לעבור לשלב הבא.
נושא & הגדרות #
בחלק זה, תעבוד על הרכיבים השונים של נושא הדוא”ל שלך & הגדרות אחרות. שלב זה מגדיר את הגדרות מסע הפרסום בדוא”ל שהן לרוב חלקים טכניים וחשובים מאוד בשיווק בדוא”ל.
נושא ראשי & נושאי A/B #
בשדה נושא, הזן שורת נושא עבור הדוא”ל שלך. לנושא יש תפקיד חשוב מאוד בשאלה האם הדוא”ל ייפתח על ידי משתמש או פשוט יתעלם מהמייל.
תוכל להוסיף מספר נושאים לבדיקת A/B. זה יעזור לך לקבוע איזה נושא עובד הכי טוב עבור האימיילים שלך על ידי בדיקת תוצאת בדיקת A/B. יחס העדיפות מגדיר כמה הודעות דוא”ל עם הנושא הזה מתוך סך המשתמשים יישלחו.
אתה יכול גם להשתמש בערכים דינמיים בנושא הדוא”ל ובחר אותם על ידי לחיצה על 3 הנקודות. מאפייני הנתונים הזמינים נדונים ב SmartCode בעורך הדוא”ל.
כותרת מוקדמת של דוא”ל #
זהו טקסט הסיכום הקצר העוקב אחר שורת הנושא בעת הצגת דוא”ל מתיבת הדואר הנכנס.
דואר מותאם אישית מאת #
לחץ על תיבת הסימון כדי להגדיר את המותאם אישית מהשם והדוא”ל. אם לא תגדיר זאת כאן, הגדרת האימייל הגלובלית שלך תשמש לשליחת האימיילים.
אם הגדרת מספר חיבורי דוא”ל כמסירה או שולחים בתוסף FluentSMTP. אתה יכול להשתמש בכל אחד מהם כשלוח עבור מסע פרסום זה בדוא”ל. לדוגמה, תוכל להשתמש ב- [email protected] כשולח ברירת המחדל. אבל אם ברצונך להשתמש ב- [email protected] כשולח עבור מסע פרסום זה, תצטרך להגדיר אותו תחילה ב-FluentSMTP ולאחר מכן תוכל להשתמש בו בהגדרת דואר מותאם אישית מאת כאן.
פרמטרי UTM #
לחץ על תיבת הסימון כדי להוסיף את פרמטרי UTM הנדרשים עבור כתובות אתרים: מקור מסע פרסום, בינוני ושם מסע פרסום  ;עבור הפרמטר UTM. אתה יכול גם להוסיף מונח ותוכן מסע פרסום עבור הפרמטר של כתובת האתר.
שליחת דוא”ל בדיקה ממסעות פרסום בדוא”ל #
כשתסיים עם כל השדות של נושא & הגדרות, אתה יכול לשלוח דוא”ל בדיקה לתיבת הדואר שלך.
כדי לשלוח דוא”ל בדיקה מ מסעות פרסום בדוא”ל, אנא לחץ על הלחצן המשך [נושא & הגדרות] הלחצן מהפינה השמאלית העליונה של הקטע כתוב הגדרות מסע פרסום בדוא”ל ולאחר מכן לחץ על הלחצן שלח דוא”ל לניסיון והזן את כתובת הדוא”ל שבה ברצונך לקבל את דוא”ל הבדיקה ולחץ על הלחצן שלח כמתואר בצילום המסך שלהלן.
לאחר שליחת הדוא”ל בהצלחה תראה הודעת הצלחה האומרת שדוא”ל הבדיקה נשלח בהצלחה. בפינה השמאלית העליונה.
לחץ על הלחצן המשך ועבור לשלב הבא כדי להוסיף את הנמען למסע פרסום דוא”ל זה.
סקירה מלאה של נושא & הגדרות #
לאחר שתגדיר את כל האמור לעיל בהתאם לדרישות שלך, תראה את האפשרויות להלן. אתה יכול להשאיר כל אחת מהאפשרויות אם אינך רוצה להשתמש או להגדיר אותן. אבל נדרש נושא דוא”ל .
נמענים #
עכשיו כשתסיים עם תוכן הדוא”ל, נושא הדוא”ל ופרטי השולח, הגיע הזמן לבחור את הנמענים שיקבלו את הדוא”ל של מסע הפרסום או הניוזלטר.
תוכל להוסיף נמענים:
- >
- לפי רשימה & תג,
- על ידי פלח דינמי ו< /li>
- על ידי מסנן מתקדם.
לפי רשימה & תג #
בחר את רשימה & תג. אתה יכול לבחור רשימה אחת ותג אחד מהתפריט הנפתח. כדי להשתמש במספר רשימות ותגים, לחץ על הסמל + (פלוס) או סמל – (מינוס) כדי להסיר כל אחד מהם. תוכל גם לבצע אי הכללה של אנשי קשר מהמסע פרסום על סמך רשימה ותג מסוימים.
לפי פלח דינמי #
אתה יכול גם להפעיל את הקמפיין לפי פלחים דינמיים, לדוגמה, משתמשי Woocomemrce או משתמשי LearnDash, LifterLMS, או כל פלח דינמי אחר שיצרת ב-FluentCRM. אנא בקר ב- כללי & פלחים דינמיים תיעוד כדי לדעת פרטים נוספים.
לפי מסנן מתקדם #
תוכל לבחור אנשי קשר מותאמים אישית באמצעות מסנן מתקדם וסנן את אנשי הקשר בהתאם. זהו סעיף מותנה רחב המבוסס על מאפייני נתונים שונים עבור אנשי קשר ופעילויות בתוך FluentCRM.
עיבוד נמענים #
בהתאם לבחירתך או למספר אנשי הקשר, נמעני מסע הפרסום בדוא”ל יעובדו כעת. ייתכן שלא תראה מסך זה רק עבור מספר אנשי קשר. אבל אם הנמענים גבוהים מדי במספר, ייתכן שתראה חלון עיבוד כמו צילום המסך שלהלן. זה תלוי גם במשאבי שרת האתר כמו CPU ו-MEMORY שהוקצו לאתר.
לאחר שתסיים לבחור ב- נמענים, לחץ על המשך לקטע סקירה & שלח שלב.
בדוק & שלח #
שלב זה יספק לך סקירה קצרה כדי לסקור את הפרטים לפני שליחת מסע הפרסום בדוא”ל. קמפיין האימייל הוגדר בהצלחה. כעת תוכל לסקור את כל ההגדרות שלך בשלב זה. אתה עדיין יכול לעבור אל ערוך נמענים, ערוך נושאים, ערוך את גוף האימייל ושלח דוא”ל לבדיקה.
אם יש צורך לשנות משהו, תוכל לחזור ולערוך. אם הכל הוגדר כהלכה, תוכל להתחיל את הקמפיין מיד.
שלח מסע פרסום מיד #
עכשיו, כשתסיים עם כל ההגדרות הקודמות, תוכל לשלוח את מסע הפרסום באופן מיידי או לתזמן אותו שנדון בסעיף מאוחר יותר.
תזמן קמפיין #
תוכל לתזמן את מסע הפרסום גם על ידי בחירת התאריך והשעה. תוכל לתזמן את זה אחרי שעה, מחר, אחרי יומיים ו אחרי 1 שבוע כאפשרות מובנית בצד שמאל של היומן. לחצן שלח את הדוא”ל מיד כפתור השליחה המיידית כאפשרות הקודמת. אנא הקפד להשוות את הזמן בהתאם לצרכים שלך עם הגדרות זמן וורדפרס. תוכל גם לראות את זמן השרת הנוכחי מוגדר בהגדרות WordPress.
הצגת מסע פרסום #
לאחר שתתחיל לשלוח מיד, תראה מסך דומה לצילום המסך שלהלן. זה יראה לך את המספר של:
- >
- הודעות אימייל ממתינות: מספר הודעות האימייל שנותרו לעיבוד ושליחה.
- מעבד הודעות דוא”ל: מספר הודעות הדוא”ל המעבדות או בזיכרון שיש לשלוח.
- הודעות דוא”ל שנשלחו: כבר נשלחו או נשלחו הודעות דוא”ל לנמענים.
- סה”כ הודעות דוא”ל: סה”כ הנמענים של מסע הפרסום.
השהה מסע פרסום # #
אם ברצונך להשהות את הצגת מסע הפרסום הפועל, אנא לחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן לחץ על הלחצן השהה .
לאחר שליחת כל הודעות האימייל, תראה את סיכום מסע הפרסום עם הנתונים הסטטיסטיים וכמה פעולות אחרות. בקר ב- סיכום מסע פרסום & פעולות כדי לדעת פרטים מעמיקים הזמינים בסיכום.
זה הכל עבור יצירה ושליחה של מסע פרסום בדוא”ל. בקר ב- סיכום מסע פרסום & פעולות תיעוד לניהול מסעות הפרסום או החלת פעולות שונות על משתמשי מסע הפרסום ששלחת.