תוכן עניינים
FluentCRM מספק מספר תנאים עבור פלטפורמות מסחר אלקטרוני like WooCommerce, Woo Current Order, הורדות דיגיטליות קלות ו AffiliateWP, המאפשר לך ליצור בדיקות מותנות ולנקוט פעולות  ;בהתבסס על התנאים שנקבעו.
מאמר זה יספק מידע מפורט על כל מסחר אלקטרוני פעולות מותנות של FluentCRM Automation. < /p>
>זכור, כדי להשתמש ב תנאי המסחר האלקטרוני הללו עליך להתקין ולהפעיל את כל ה- תוספים למסחר אלקטרוני ב האתר שלך. בנוסף, למד את תהליך האינטגרציה המפורט של WooCommerce ו הורדות דיגיטליות קלות עם FluentCRM.
כל תנאי המסחר האלקטרוני
כדי ללמוד כיצד תוכל להשתמש בכל תנאי המסחר האלקטרוני ב-FluentCRM שלך, בצע את השלבים עם צילומי מסך למטה –
תחילה, עבור אל הקטע אוטומציה מתוך סרגל ה- FluentCRM Navbar, ופתח את ה רצוי אוטומציה על ידי לחיצה על הכותרת שלו. לחלופין, צור אחד חדש על ידי לחיצה על + אוטומציה חדשה.
>כדי ללמוד את התהליך של יצירת משפך אוטומציה חדש, קרא את תיעוד זה .
לדוגמה, פתחתי את רשימת היישום משפך האוטומציה כדי להסביר את כל תנאי המסחר האלקטרוני.
עכשיו, לחץ על סמל הפלוס או העבר את העכבר מעליו ו לחץ על האפשרות פעולה מותנית כדי להציג את הכל את תנאי המסחר האלקטרוני.
לאחר מכן, דף בדוק תנאי יופיע בסרגל הצד השמאלי להוספת תנאים.
ההסבר על ההגדרות הבאות ניתן להלן:
- >
- תווית מרווחים: כאן, שם עבור הפעולה יתווסף אוטומטית כדי שתוכל למצוא אותה בקלות מאוחר יותר. אתה יכול לשנות אותו בהתאם לצרכים שלך.
- תיאור פנימי: תיאור של הפעולה יתווסף אוטומטית גם ככתובית. אתה יכול גם לשנות את זה בהתאם לצרכים שלך.
- + לחצן הוסף: כדי להוסיף תנאים חדשים, לחץ תמיד על הלחצן + הוסף זה. וכדי למחוק כל תנאי קיים, לחץ תמיד על סמל האשפה.
- לחצן + OR: כדי להוסיף תנאים כנגד כל תנאי/תנאים קיימים, תמיד לחץ על הלחצן + OR . לאחר מכן, תהליך הוספת התנאים כאן הוא גם זהה.
לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי לשמור את כל השינויים שלך.
תוכל גם מחק הפעולה על ידי לחיצה ה אשפה סמל במידת הצורך.
לאחר שתלחץ על הלחצן + הוסף , תקבל את כל ה מאפייני מסחר אלקטרוני כדי להגדיר את הפרמטר בהתבסס על הנכס שנבחר. אלה הם:
- >
- WoCommerce
- חזרו על ההזמנה הנוכחית
- EDD (הורדות דיגיטליות קלות)
- AffiliateWP
>כדי ללמוד את התהליך המלא של יצירת פעולה מותנית, קרא את תיעוד
הסבר מפורט על המאפיינים שהוזכרו לעיל ניתן להלן –
1. WooCommerce
כאן תקבלו מגוון רחב של אפשרויות בהתבסס על המאפיין WooCommerce להגדרת ה פרמטר למצבך. אלה הם:
- >
- מוצרים שנרכשו
- ווריאציות של מוצרים שנרכשו
- ספירת הזמנות כוללת
- ערך הזמנה כולל
- מדינה
- האם אורח?
- תאריך הזמנה ראשונה
- תאריך הזמנה אחרונה
- קטגוריות שנרכשו
- תגים שנרכשו
- קופונים משומשים
- זמני רכישת מוצר ספציפיים
- האם לקוח?
2. חזר על הסדר הנוכחי
>זכור, כדי לקבל את המאפיין “חזר על הזמנה נוכחית“, עליך להשתמש ב- טריגר WooCommerce. למידע נוסף על WooCommerce Trigger, קרא את תיעוד< /a>.
כאן תקבל מגוון רחב של אפשרויות בהתבסס על המאפיין חזרה על הזמנה נוכחית כדי להגדיר את ה פרמטר הרצוי למצבך. אלה הם:
- >
- ערך הזמנה כולל
- מוצרים בהזמנה
- נרכש מקטגוריות
- מדינה
- שיטת משלוח
- שער תשלום
- סטטוס הזמנה
3. EDD (הורדות דיגיטליות קלות)
כאן תקבלו מגוון רחב של אפשרויות בהתבסס על המאפיין EDD להגדרת ה פרמטר למצבך. אלה הם:
- >
- מוצרים שנרכשו
- ספירת הזמנות כוללת
- ערך הזמנה כולל
- תאריך הזמנה אחרונה
- תאריך הזמנה ראשונה
- קטגוריות שנרכשו
- תגים שנרכשו
- קופונים משומשים
- האם לקוח?
4. AffiliateWP
כאן תקבל מגוון רחב של אפשרויות בהתבסס על המאפיין AffiliateWP כדי להגדיר את פרמטר למצבך. אלה הם:
- >
- האם שותף
- מזהה שותף
- סה”כ הפניות
- סטטוס
- רווחים
- רווחים שלא שולמו
- תאריך רישום
- תאריך התשלום האחרון
אם יש לך שאלות, חששות או הצעות נוספות, אל תהסס לפנות אל @support team. תודה.