תוכן עניינים
- >
- דוחות מתקדמים של FluentCRM
- דוחות מתקדמים של WooCommerce
- דוחות מתקדמים של EDD
- דוחות מתקדמים של LifterLMS
- דוחות מתקדמים של Learndash
דוחות מתקדמים של FluentCRM חשובים מאוד למשתמשים המחפשים אסטרטגיות שיווק מעמיקות להניע נתונים. לוח המחוונים של FluentCRM Reports מציג דוחות ביצועים מדויקים עבור כל אנשי הקשר, האימיילים, מסעות הפרסום, התגים ותבניות האימייל שלך.
כמו כן, הוא כולל את רוב הנתונים הספציפיים של תוספים של צד שלישי כמו WooCommerce, EDD, LifterLMS, LearnDash ועוד רבים אחרים. זה עוזר לעקוב אחר מידע חיוני כדי לקבל בחירות אינטליגנטיות.
דוחות מתקדמים של FluentCRM
כדי לגשת אל דוחות מתקדמים של FluentCRM. עבור אל לוחות מחוונים של וורדפרס נווט ב- FluentCRM ולחץ על דוחות בסרגל הניווט.
קטע זה מספק סקירה כללית של איש קשר פעיל, מסע פרסום, סך כל דוא”ל שנשלח, תגים, וכל תבניות דוא”ל.
<איור class = "wp-block-image"> < /figure>מתחת לסעיף זה תמצא את צמיחה באנשי קשר, סטטיסטיקות שליחת דוא”ל, נתונים סטטיסטיים של קליקים על קישורים ו מבטל סטטיסטיקות מספק נתוני השוואה מהחודש הקודם.
צמיחת אנשי קשר
כאן, תראה סטטיסטיקות צמיחת אנשי קשר בהשוואה לנתונים קודמים באמצעות גרפים חזותיים. כמו כן, מסנן תאריכים זמין להשוואת תאריכים על פני תקופות זמן ספציפיות.
סטטיסטיקות שליחת דוא”ל
שליחת דואר אלקטרוני נתונים סטטיסטיים מוצגים באמצעות גרפים ברורים, השוואת נתונים נוכחיים לתקופות קודמות, ומציגה את סך כל דוח האימיילים שנשלחו. מסנן תאריכים זמין גם לקבלת תובנות מעמיקות יותר.
סטטיסטיקות של קליקים על קישור
קטע זה מוצג גם על ידי גרפים חזותיים, המציגים נתונים סטטיסטיים של שליחת הודעות דוא”ל הכוללות קליקים על קישורים. יש לו גם מסנן תאריכים אפשרות להשוות לתקופות זמן מסוימות.
<איור class = "wp-block-image">בטל הרשמה סטטיסטיקה
בטל הרשמה נתונים סטטיסטיים מציגים את סך הלקוחות שלא נרשמו בהשוואה לנתונים קודמים לקודמים לפי גרפים חזותיים. כמו כן, מסנן נתונים זמין להשוואת נתונים.
השוואת טווחי תאריכים
תרשים זה מציג הודעות דוא”ל חודשיות שנשלחות עם השוואות ושינויים באחוזים.
דוחות מתקדמים של WooCommerce
מדוח FluentCRM, נווט ב-Woocommerce ואז תראה את הדוחות המתקדמים של WooCommerce.
FluentCRM מספק דוחות מפורטים עבור נתוני WooCommerce שלך. אתה יכול לראות את הדוחות הבאים:
- >
- סה”כ הכנסה: היא מציגה את כל הכסף שאתה מרוויח מהחנות שלך שמוכרת מוצרים.
- סה”כ הזמנה: היא מציגה את מספרי ההזמנות הסופיים של החנות שלך.
- סה”כ לקוחות: זה מייצג את מספר האנשים שקונים את המוצרים שלך.
- הכנסה ממוצעת ללקוח: מחשבת את המכירות הממוצעות ללקוח.
- ערך הזמנה ממוצע (AOV): הסכום הממוצע שלקוח מוציא על כל רכישה בחנות שלך.
- לקוח ממוצע (AOC): הוצאה הממוצעת להזמנה ללקוח.
- דוחות המוצרים הנמכרים ביותר: המוצרים הנמכרים ביותר בחנות שלך. ניתן לצפות בו גם עם טווח תאריכים מותאם אישית.
>כדי להציג את נתוני WooCommerce שלך, עליך לשלב אותם עם תוספים של WooCommerce ל-FluentCRM. למידע נוסף.
נפח ברוטו
נפח ברוטו מייצג את נפח המכירות הכולל לפני ניכויים כלשהם. זה יכול להיות מוצג עבור מוצרים ספציפיים או כל מוצרי WooCommerce הנמכרים. יש גם מסנן תאריכים להצגת דוחות מדויקים יותר.
להלן, תמצא נתונים סטטיסטיים מפורטים עבור דוחות WooCommerce שלך.
גידול לקוחות
כאן, תוכל לראות את צמיחת לקוחות, אשר מציגה את נפח הלקוחות הכולל של העסק שלך. נתח את הערכת הלקוח שלך עם מסנן תאריכים המודד תקופות זמן ספציפיות.