זה נפוץ שיש לו את אותו מוצר ליבה, אבל וריאציות קלות שלו. אז במקום ליצור מוצר ייחודי חדש ב-WoCommerce, אתה יכול במקום זאת ליצור מוצר אחד, ליצור תכונה ואז ליצור וריאציות שלו.
נשמע מבלבל? תן לי לתת לך דוגמה.
נניח שיש לך עיצוב חולצה של פנדה. עבור חולצה יש לך צבעים וגדלים שונים זמינים, אך עיצוב החולצה זהה.
בדוגמה זו, גודל וצבע הם תכונות.
הנה איך להגדיר זאת בפועל, זה מדריך מלא על WooCommerce, אבל כשתלחץ על הפעל זה יעבור לפלח של וריאציות.
לאחר שיצרת מוצר וריאציה ב-WoCommerce, עליך לבחור אותו בהגדרת הקצה האחורי של CartFlows Checkout ולהפעיל את הגדרת אפשרויות המוצר מתוך כרטיסיית המוצרים של Checkout .

לאחר בחירת המוצר והפעלת אפשרויות המוצר, וריאציות המוצר יוצגו בקופה.

הערה: אתה יכול לשנות את הפריסה/עיצוב של אפשרויות המוצר מהגדרת בונה הדפים אם אתה משתמש בווידג’ט של בונה הדפים בטופס CartFlows Checkout.
ישנן שתי אפשרויות זמינות בהן ניתן להציג את אפשרויות המוצר והן כדלקמן:
פריסת כרטיס

פריסה קלאסית
