מרכז ההדרכות של סקולילנד

הצעות דינמיות (מנוע כללים)

בגרסת 1.8.0 העדכנית ביותר של CartFlows ו-CartFlows Pro, הצגנו תכונה חדשה המכונה הצעות דינמיות aka מנוע כללים.< /p>

הערה: אנו מוציאים משימוש את השלב הבא אפשרות ניתוב מחדש מ Bump Order בעדכון הגדול הבא. כפי שהצגנו הצעות דינמיות, כעת תוכל להגדיר את ההפניה המותנית בתנאים חזקים יותר.

באמצעות תכונה זו, תוכל להגדיר את תנאי ההפניה מחדש המותאמים אישית בדף התשלום כדי להציג את העלייה/המכירה המופחתת על בסיס תנאים.

עבור הפניות מותנות אלה, הוספנו תנאים שימושיים רבים שבאמצעותם תוכל להשיג בקלות את הדרישות שלך להצגת מכירות העלייה/ההורדות עם תנאים.

במבצעים דינמיים זה, הצגנו קיבוץ של התנאים, שיספק לכם את הגישה הקלה תוך הגדרת מספר תנאים ודרך לקבץ אחד את השני.

אז, אולי אתה תוהה מהן הקבוצות? 

ההסבר הפשוט הוא שהקבוצות הן רשימת השילובים של תנאי אחד או יותר. 
בכל אחת מהקבוצות, תנאי אחד נמצא בקשר AND  עם תנאי אחר וכל קבוצה נמצאת בקשר OR  של קבוצה אחרת כפי שמוצג בתמונה למטה.

תוכל לסדר מחדש את הקבוצות בהתאם לצרכים שלך או אם תרצה לתעדף את התנאים בדף התשלום. כדי לסדר מחדש את הקבוצות, פשוט גרור-שחרר את הקבוצות בדיוק כפי שאתה עושה בעורך השדות המותאם אישית של CartFlows.

בוא נראה כיצד להשתמש בתכונה זו ובהגדרה שלה. #

לאחר שתעדכן את CartFlows או תתקין את גרסת 1.8.0 בטא , תקבל שני תפריטים חדשים.

    > תפריט
  • הצעות דינמיות בדף הגדרות התשלום של CartFlows
  • תפריט
  • Canvas ב-Flow שבו כל השלבים מפורטים.
בוא נראה את תפריט ההצעות הדינמיות #

הנה כיצד להגדיר את הכללים.

שלב 1: נווט אל CartFlows -> זרימות

שלב 2: פתח את הזרימה שבה ברצונך להוסיף/לערוך/לעדכן את התנאים.

שלב 3: לחץ על לחצן העריכה של דף התשלום שלך.

שלב 4: נווט אל תפריט ההצעות הדינמיות.

שלב 5: לחץ על תיבת הסימון כדי להפעיל את ההגדרה של הצעות דינמיות ולחץ על סמל קטן כדי לראות את התנאים.

שלב 6: בחר תנאי, קשר והשווה לאפשרות כדי להגדיר תנאי אחד.

שלב 7: לחץ על לחצן הוסף תנאי כדי להוסיף עוד שורות תנאים.

שלב 8: לחץ על הוסף הצעה דינמית כדי להוסיף עוד קבוצות תנאים.

שלב 9: לחץ על לחצן שמור שינויים כדי לשמור את התנאים.

אם ברצונך לתעדף את התנאים, גרור ושחרר את הקבוצות למעלה/מטה כדי לסדר אותן מחדש. לא ניתן להעביר או לגרור ולשחרר שורת תנאי אחת מכל אחת מהקבוצות ולהוסיף אותה לקבוצה אחרת.

עליך להסיר/למחוק את שורת התנאי הזו ופשוט להוסיף אותה שוב בקבוצה השנייה.

לאחר שתופנה לדפי מכירה מוגדלת/מורידה הרצויים, עדיין תוכל להשתמש בהפניה מחדש מותנית אפשרויות במכירה מוגברת/הורדה להפניה נוספת כדי להשלים את הזרימה.

אם כל קבוצות התנאים שהוחלו נכשלו או פשוט לא תואמות למקרה המשתמש, תוכל להגדיר הפניה מחדש כברירת מחדל שיכולה לשמש את כל סוגי המשתמשים בחנות.

בואו נראה מה זה Canvas ולמה הוא מיועד? #

בעדכון האחרון, התפריט החדש מוצג בזרימה בשם “Canvas”.

קנבס זה ייתן לך ייצוג חזותי של הכללים שהוספת בדף התשלום.

נכון לעכשיו, הקנבס הזה מיועד רק לייצוג חזותי של שלבי הזרימה לאחר החלת הכללים, אך בעתיד, הוא עשוי לשמש לניהול הזרימה, וזה שלב עם ניתוב מחדש מאותו דף בודד. 

יש מעט לחצנים על הבד והם כדלקמן:

    >
  • התקרבות
  • התקרבות
  • התאמה למסך
  • מסך מלא

יחד עם הקנבס, אם תלחץ על לחצן הבקרה ותגלול למעלה או למטה עם לחצן גלגל העכבר, זה גם יפעיל את ה-Zoom-in & תכונות התרחקות אך הן מיועדות לזום מהיר של 0% עד 100% לקלות גישה.

בזמן הצגת הבד במצב מסך מלא, אתה יכול ללחוץ על אותו כפתור כדי לסגור את מצב המסך המלא או פשוט ללחוץ על לחצן השליטה (ctrl) מהמקלדת כדי לסגור את מצב המסך המלא.

לחצן ההתאמה למסך יישר את ייצוג הזרימה שלך במרכז הקנבס לתצוגה מלאה.

כמה שאלות נפוצות (שאלות נפוצות) #

ש- האם ניתן להשתמש בזה עבור ביצוע הרכישה וההזמנה של מוצרי Bump?
תשובות – כן. זה יוחל אוטומטית על התכונות של קדם-צ’ק-אאוט ו-Bump הזמנה. עליך להגדיר את התנאים הספציפיים למוצר ב-CartFlows Dynamic Offers המכונה Rule Engine.

ש- האם ניתן להחיל את אותם תנאים בדפי מכירת מכירות/ירידה בדיוק כמו דף התשלום?
תשובות – לא. תנאים אלה מוצגים עבור דף התשלום של CartFlows. עבור הפניות מותנות במכירה מוגברת/הורדה, כבר יש לנו תכונה כזו. הנה מאמר על אותו הדבר.

ש- מה אם אני מגדיר את התנאים בדף התשלום וכן מגדיר את ההפניה המותנית של Order Bump, איזו תכונה תעבוד?
תשובות – ב במקרה זה, התנאים שנוספו בדף התשלום יחולו וישתמשו בהם. בעדכונים עתידיים, נוציא משימוש את התכונה ‘הפניה מותנית ב- Order Bump Conditional Redirect’ מכיוון שהצגנו את תכונת ההפניה המותנית בדף התשלום.

ש- האם אוכל להשתמש בבדיקת A/B מפוצלת עם תכונה זו מבוססת תנאים?
תשובות – כן. אתה יכול להשתמש בבדיקת A/B פיצול.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *