תוכן עניינים
לאחר הפעלת מסע פרסום בדוא”ל, תוכל לראות את כל הנתונים הסטטיסטיים של מסע הפרסום ממסך פרטי מסע הפרסום. אתה יכול לבדוק את האינטראקציה של כל נמען, אם הוא פתח את האימייל או לא אם הוא לחץ על הקישור שהוספת לגוף האימייל שלך.
לאחר שליחת כל הודעות האימייל, תראה את סיכום מסע הפרסום עם הנתונים הסטטיסטיים וכמה פעולות אחרות.
מרכז השליטה
כשאתה עובר למרכז השליטה של מסעות פרסום בדוא”ל, תמצא את כל הקמפיינים ברשימה.
עמודות נתונים
ישנם כמה מאפייני נתונים אחרים הזמינים להצגה עבור כל מסעות הפרסום הרשומים במרכז השליטה.
- >
- כותרת: הכותרת של מסע פרסום הדוא”ל.
- סטטוס: סטטוס מסע הפרסום כדי לזהות אם מסע הפרסום נשלח או במצב טיוטה.
- נוצר ב: כאשר מסע הפרסום נוצר.
- שידור: כאשר מסע הפרסום נשלח או אמור להיות מתוזמן.
- נמענים: המספר הכולל של נמענים.
- שיעור פתיחה: אחוז הדוא”ל שנפתח.
- שיעור קליקים: אחוז הקליקים על הקישור.
- הכנסה: אלה נתונים מבוססי מסחר אלקטרוני. הנתונים מגיעים מרכישות של Woocommerce על ידי הקישורים שבהם נעשה שימוש בקמפיין.
סטטיסטיקה מהירה
הרחבת כל מסע פרסום שנשלח, תוכל לראות את דוחות, שכפול או מחק את מסע הפרסום גַם כֵּן. והסיכום של סה”כ הודעות דוא”ל שנשלחו, דוא”ל שנפתח באחוזים, קישור דוא”ל שנלחץ באחוזים ו ניתן לראות גם ביטולי רישום מכאן.
סקירה קצרה
זוהי הסקירה הבסיסית של מסע הפרסום שנשלח. זה מציג כמה נתונים סטטיסטיים על קליקים על קישורים ופתיחת דוא”ל.
ביצועי מסע פרסום
קטע זה מתעד את הסיכום הבסיסי מאוד של מסע פרסום והם:
- >
- הודעות דוא”ל שנשלחו: המספר הכולל של הודעות האימייל שנשלחו.
- שיעור קליקים: מספר הקליקים על קישורים ויחס מחושבים באחוזים לעומת סך כל הודעות האימייל שנשלחו.
- שיעור פתיחה: מספר פתיחת האימייל והיחס מחושב באחוזים לעומת סך כל הודעות האימייל שנשלחו.
- שיעור קליקים לפתיחה: יחס מחושב של סך כל קליקים על קישור מול פתיחת דואר אלקטרוני. זה ידוע גם כשיעור קליקים או קליקים.
סטטיסטיקות דוא”ל
תרשים עוגה גרפי המציג את סך כל הודעות האימייל שנשלחו, קליקים על קישור והודעות דוא”ל פתוחות.
פעילות קישור
קטע זה רושם את הקליקים הייחודיים לכל כתובת אתר.
סקירה מעמיקה
מחלק זה, תוכל לקבל פרטים על מסע הפרסום וגם להחיל כמה פעולות על מנויים.
פרטי מסע פרסום
הפרטים הזמינים הם:
- >
- כותרת: כותרת מסע הפרסום.
- מתוכנן ב: התאריך והשעה שבהם מסע הפרסום נשלח או מתוכנן להישלח.
- נושא: שורת נושא הדוא”ל (ראשי).
- סה”כ נמענים: המספר הכולל של נמענים.
- גוף דוא”ל או תוכן: חלון קטן תצוגה מקדימה של גוף האימייל או התוכן של מסע הפרסום בדוא”ל.
הודעות דוא”ל
מחלק זה, תוכל לראות את כל הנמענים. אתה יכול גם לחפש מיילים. סנן הודעות דוא”ל לפי הכל, קליק על קישור או פתיחת דוא”ל. וגם כפתור רענון לעדכון הנתונים באופן מיידי. השדות הזמינים הם:
- >
- שם: שם הנמען.
- אימייל: כתובת האימייל של הנמען.
- פעולות: מספר הקליקים על הקישור.
- תאריך: התאריך והשעה של משלוח האימייל.
- סטטוס: סטטוס המסירה של מסע פרסום הדוא”ל.
- תצוגה מקדימה: תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של תוכן האימייל על ידי לחיצה על סמל התצוגה. אם תרצה תוכל לשלוח שוב את האימייל לנמען על ידי לחיצה על לחצן שלח מחדש.
תוצאות בדיקת A/B
סעיף זה מאפשר לך לראות את התוצאה של סך כל הודעות הדוא”ל שנשלחו, אחוז שיעור הפתיחה ואחוז קליקים על קישורים עבור כל נושא דוא”ל. אם אינך משתמש בכל אפשרות בדיקת A/B כמתואר ב נושא ראשי & נושאי A/B לאחר מכן תראה רק את הנושא הראשי ואת התוצאות.
פעולות
באמצעות פעולות מסע הפרסום, תוכל להוסיף/להסיר את התג של אנשי הקשר שלך על סמך אינטראקציה בדוא”ל.
הוספה או הסרה של תגים בפעילות מסע פרסום
אתה יכול הוסף תגים או הסרת תגים על ידי בחירה ב- תגים וסינונם לפי האפשרויות הבאות:
- >
- בחר מנויים שפותחים את הודעות האימייל: תוכל לסנן את המנוי שפתח את האימייל של מסע הפרסום.
- בחר מנויים שלא פתחו את האימייל: תוכל לסנן את המנוי שלא פתח את האימייל של מסע הפרסום.
- בחר מנויים שלוחצים על קישורים נבחרים: אם לגוף האימייל שלך יש קישורים, תוכל לסנן את המנוי על סמך כל קישור שהם לחצו.
בחירות אנשי קשר
קטע זה מייצג את התנאים שהוחלו לסינון הנמענים בהגדרת הנמענים של מסע פרסום הדוא”ל.