עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

טיפול בהקפצה עם SMTP2GO

תוכן עניינים

SMTP2GO עוזר להבטיח משלוח דוא”ל אמין על ידי טיפול יעיל בהחזרות או דוא”ל שהוחזר. בצע את השלבים הבאים כדי להגדיר טיפול בהחזרה באמצעות FluentCRM.

הגדר SMTP2GO ב-FluentCRM

כדי להגדיר, עבור אל לוח המחוונים של FluentCRM, נווט אל הכרטיסייה הגדרות  ולחץ על הגדרות שירות SMTP/אימייל בסרגל הצד השמאלי .

בחר את ספק שירותי הדוא”ל שלך, SMTP2GO שרת, מהתפריט הנפתח. לאחר מכן, העתק את SMTP2GO Server Bounce Handler כתובת האתר של Webhook לשימוש עתידי.

copy webhook url(1)

הגדר את Webhook ב-SMTP2GO

כעת היכנס לחשבון שלך או צור שרת SMTP2GO. לאחר מכן נווט אל הקטע הגדרות>הגדרות Webhooks  ולחץ על הוסף Webhook.

smtp2go webhooks

כאן מופיע חלון קופץ הוסף Webhook חדש. כאן תראה:

כתובת אתר: הדבק את כתובת האתר של Webhook שהועתקת מאתרי FluentCRM שלך.

אירועים: סמן את התיבה החזרה לטיפול בהחזרה.

כותרות: הזן כותרת שברצונך שתישלח באופן מפורש לנתוני אירועים.

עכשיו, שמור את הגדרות ה-webhook שלך והשתמש בלחצן בדיקה כדי לוודא שההגדרה עובדת.

 הדבק webhook url 03

הצגת איש קשר שהוחזר

כדי להציג אנשי קשר שהוחזרו ב-FluentCRM, עבור אל אנשי קשר, בחר סנן לפי סטטוס ובחר מוחזר.

bounce contact

הגדרה זו עוזרת לך לעקוב אחר הודעות דוא”ל שהוחזרו ולנהל את מסעות הפרסום שלך בדוא”ל ביעילות. אם יש לך שאלות כלשהן, אנא צור קשר עם נו.

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד