תוכן עניינים
SMTP2GO עוזר להבטיח משלוח דוא”ל אמין על ידי טיפול יעיל בהחזרות או דוא”ל שהוחזר. בצע את השלבים הבאים כדי להגדיר טיפול בהחזרה באמצעות FluentCRM.
הגדר SMTP2GO ב-FluentCRM
כדי להגדיר, עבור אל לוח המחוונים של FluentCRM, נווט אל הכרטיסייה הגדרות ולחץ על הגדרות שירות SMTP/אימייל בסרגל הצד השמאלי .
בחר את ספק שירותי הדוא”ל שלך, SMTP2GO שרת, מהתפריט הנפתח. לאחר מכן, העתק את SMTP2GO Server Bounce Handler כתובת האתר של Webhook לשימוש עתידי.
הגדר את Webhook ב-SMTP2GO
כעת היכנס לחשבון שלך או צור שרת SMTP2GO. לאחר מכן נווט אל הקטע הגדרות>הגדרות Webhooks ולחץ על הוסף Webhook.
כאן מופיע חלון קופץ הוסף Webhook חדש. כאן תראה:
כתובת אתר: הדבק את כתובת האתר של Webhook שהועתקת מאתרי FluentCRM שלך.
אירועים: סמן את התיבה החזרה לטיפול בהחזרה.
כותרות: הזן כותרת שברצונך שתישלח באופן מפורש לנתוני אירועים.
עכשיו, שמור את הגדרות ה-webhook שלך והשתמש בלחצן בדיקה כדי לוודא שההגדרה עובדת.
הצגת איש קשר שהוחזר
כדי להציג אנשי קשר שהוחזרו ב-FluentCRM, עבור אל אנשי קשר, בחר סנן לפי סטטוס ובחר מוחזר.
הגדרה זו עוזרת לך לעקוב אחר הודעות דוא”ל שהוחזרו ולנהל את מסעות הפרסום שלך בדוא”ל ביעילות. אם יש לך שאלות כלשהן, אנא צור קשר עם נו.