מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם SendGrid

תוכן עניינים

אם אתה משתמש בשירות האימייל SendGrid השתמש בתיעוד זה כדי להגדיר Bounce טיפול עם FluentCRM.

העתק תחילה את כתובת האתר של Webhook ב-FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות שליחת SMTP/אימייל ובחר SendGrid מהתפריט הנפתח והעתק את כתובת האתר של webhook.

לאחר מכן התחבר לחשבון SendGrid שלך ואז נווט אל הגדרות -> MailSettings ולחץ על Event Webhook

לאחר מכן השתמש בנתונים הבאים כדי להגדיר את ה-webhook

    >
  • שיטת הרשאה -> אין
  • כתובת אתר לפוסט HTTP: הדבק את כתובת האתר של Webhook שהועתקה מ-FluentCRM
  • אירועים לפרסום בכתובת האתר שלך: בחר רק הורדה ו-החזרה
  • סטטוס Webhook של אירוע: מופעל

לאחר מכן בתחתית הדף לחץ על “שמור”.

אם תגדיר את שני ה-webhook האלה בצורה נכונה, כך שבכל פעם שדוא”ל יסומן כתלונה או זוהה כחזרה, FluentCRM ישנה את סטטוס איש הקשר בהתאם.

הצגת אנשי קשר שהוחזרו # #

אם אתה רוצה להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל FluentCRM אנשי קשר. לאחר מכן לחץ על סנן לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון מוחזר .

הצג אנשי קשר שהוחזרו ב-fluentcrm

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *