תוכן עניינים
אם אתה משתמש בשירות הדוא”ל Postmark השתמש בתיעוד זה כדי להגדיר טיפול בהקפצה עם FluentCRM.
תחילה, העתק את כתובת האתר של Webhook ב-FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות שליחת SMTP/אימייל בחר Postmark מהתפריט הנפתח והעתק את כתובת האתר של Webhook.
אז התחבר ל חשבון Postmark שלך , בחר את שרת ולאחר מכן בחר את ברירת המחדל של זרם עסקאות שם. כעת תראה שיש אפשרות Webhook בחר זאת ולחץ על הלחצן הוסף Webhook .
לאחר מכן הדבק את כתובת האתר של ה-webhook ובחר הקפצה ו תלונת דואר זבל. נא לא לסמן “אניכולל תוכן הודעה “.
לאחר מכן בתחתית הדף לחץ על “שמור Webhook“.
אם תגדיר את שני webhooks אלה בצורה נכונה, כך שבכל פעם שהודעת דוא”ל מסומנת כתלונה או מזוהה כמוחזרת, FluentCRM תשנה את סטטוס איש הקשר בהתאם.
הצגת אנשי קשר שהוחזרו #
אם אתה רוצה להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל FluentCRM אנשי קשר. לאחר מכן לחץ על סנן לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון מוחזר .