מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם Mailgun

תוכן עניינים

אם אתה משתמש בשירות הדוא”ל של Mailgun, השתמש בתיעוד זה כדי להגדיר טיפול ב-Bounce עם FluentCRM.

העתק תחילה את כתובת האתר של Webhook ב-FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות SMTP/Email Sending ובחר Mailgun מהתפריט הנפתח

התחבר לחשבון Mailgun שלך ולאחר מכן נווט אל שליחת > Webhook ולאחר מכן לחץ על הלחצן “הוסף webhook”

בחר את סוג האירוע בתור תלונות דואר זבל ולאחר מכן הדבק את כתובת האתר שהעתקת מ-FluentCRM עבור Mailgun

לאחר מכן צור webhook נוסף ב-Mailgun עבור כשל קבוע

אם אתה מגדיר את שני ה-webhook האלה בצורה נכונה, כך שבכל פעם שדוא”ל מסומן כתלונה או זוהה ככשל קבוע, FluentCRM ישנה את סטטוס איש הקשר בהתאם.

הצגת אנשי קשר שהוחזרו # #

אם אתה רוצה להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל FluentCRM אנשי קשר. לאחר מכן לחץ על סנן לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון מוחזר .

הצג אנשי קשר שהוחזרו ב-fluentcrm

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *