מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם Elastic Email

אם אתה משתמש בשירות אימייל ElasticEmail השתמש בתיעוד זה כדי להגדיר Bounce טיפול עם FluentCRM.

העתק תחילה את כתובת האתר של Webhook ב-FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות שליחת SMTP/אימייל ובחר Elastic מהתפריט הנפתח והעתק את כתובת האתר של webhook.

image

לאחר מכן התחבר לחשבון ElasticEmail שלך ואז נווט אל הגדרות > נהל את ה-Webhook ולחץ על לחצן צור Webhook.

מחלקה תמונה 1

ספק את כתובת האתר של ה-webhook שהועתקה מ-FluentCRM ולאחר מכן בחר רק באירועים “לא נרשם”, “תלונות” ו”הקפצה/שגיאה”.

לאחר שתסיים, לחץ על שמור.

עם השילוב הזה כשכתובת דוא”ל הוקפצה או איש קשר ביטל את המנוי ל-ElasticEmail, FluentCRM ישנה אוטומטית את הסטטוס בסטטוס יצירת הקשר של אתר WordPress שלך.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *