עם FluentCRM, אתה יכול להפוך את התהליך של ניהול עגלות נטושות של מוצרי WooCommerce. מאמר זה ידריך אותך בהגדרות של תכונת העגלה הנטושה. כדי להשתמש בתכונה זו, ודא ש-WooCommerce מותקן באתר שלך.
כדי לגשת להגדרות העגלה הנטושה, בצע את השלבים הבאים:
עבור אל FluentCRM ולחץ על הגדרות בסרגל הניווט. בסרגל הצד השמאלי, בחר הגדרות עגלה נטושה.
כדי להפעיל את התכונה ‘עגלה נטושה’, סמן את התיבה שכותרתה הפעל מעקב אחר עגלה נטושה עבור WooCommerce.

הגדרות עגלה נטושה #
בהגדרות העגלה הנטושה תקבלו כמה אפשרויות עבור האוטומציה הנטושה.
מועד הפסקה של עגלה נטושה: זמן הפסקה של עגלה נטושה מתייחס לתקופה הספציפית שלאחריה עגלת קניות נחשבת נטושה אם הלקוח לא השלים את הרכישה.
סמן כאבוד לאחר: בעגלה נטושה הגדרה זו מתייחסת למשך שלאחריו עגלה נטושה נחשבת לאיבוד אם הלקוח לא השלים את הרכישה בתוך מסגרת זמן זו.< /p>
תקופת צינון: תקופת הצינון עבור מעקב אחר עגלה נטושה מגדירה כמה ימים לקוחות שביצעו רכישה לא ייכללו במעקב אחר עגלה נטושה. זה מונע מהם לקבל הודעות דוא”ל כאלה במשך מספר הימים שצוין לאחר הרכישה.
סטטוס לאנשי קשר חדשים: בהגדרות הנטושות של הפלאגין FluentCRM, סטטוס לאנשי קשר חדשים מתייחס למצב ברירת המחדל המוקצה לאנשי קשר חדשים שנוספו למערכת ה-CRM שלך כאשר הם נוטשים עגלה. סטטוס זה עוזר לסווג ולנהל את אנשי הקשר הללו לצורך מעקב ופעילויות שיווק.

האפשרות סמן את העגלה כמשוחזרת כאשר סטטוס הזמנת WooCommerce משתנה ל תשלום בהמתנה, בהמתנה, עיבוד, הושלמה, ו טיוטה מפרטת את התנאים שבהם עגלה נטושה תיחשב כמשוחזרת.
משמעות הדבר היא שכאשר הסטטוס של הזמנה ב-WoCommerce משתנה לכל אחד מהסטטוסים הרשומים (בהמתנה לתשלום, בהמתנה, עיבוד, הושלם או טיוטה), FluentCRM יסמן את העגלה שננטשה קודם לכן כמשוחזרת. זה עוזר במעקב אחר התאוששות מוצלחות ומפסיק פעולות שחזור נוספות עבור אותה עגלה.

האופציה הסכמת GDPR מבטיחה ציות ל-GDPR על ידי הודעה ללקוחות שנתוני האימייל והעגלה שלהם יישמרו וישמשו לשליחת תזכורות לעגלה נטושה. זה עוזר לשמור על שקיפות ולקבל הסכמה לשימוש בנתונים. כמו כן, אתה יכול להגדיר הודעת הסכמה של GDPR עבור המשתמשים מכאן.

עקוב אחר עגלה כאשר המוצר מתווסף לעגלה עבור משתמשים מחוברים הכוונה לניטור ורישום של פעילות העגלה של משתמשים המחוברים לחשבונות שלהם. תכונה זו מבטיחה שהמערכת עוקבת אחר המוצרים שנוספו לעגלה על ידי משתמשים אלה, ומאפשרת ניהול ומעקב מדויקים של עגלות נטושות.
השבת מעקב עבור תפקידי משתמש מאפשר לך לא לכלול תפקידי משתמשים מסוימים ממעקב אחר פעילויות עגלה שננטשו. משמעות הדבר היא שמשתמשים בעלי תפקידים מוגדרים (למשל, מנהלי מערכת, עורכים) לא יעברו מעקב או מעקב אחר פעולות העגלה שלהם למטרות עגלה נטושה.

תיוג אנשי קשר – עגלה נטושה מתייחס לתהליך של הקצאה אוטומטית של תג ספציפי & רשימה לאנשי קשר שנטשו את העגלות שלהם. תיוג זה עוזר בארגון ופילוח אנשי קשר עבור פעולות המשך ומסעות שיווק ממוקדים.

לחץ על הלחצן שמור הגדרות כדי להחיל את כל השינויים שביצעת.
>תכונת העגלה הנטושה פועלת עם הסל הקלאסי של WooCommerce.