מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם Pepipost

תוכן עניינים

אם אתה משתמש בשירות האימייל PepiPost השתמש בתיעוד זה כדי להגדיר Bounce טיפול עם FluentCRM.

העתק תחילה את כתובת האתר של Webhook ב-FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות SMTP/שליחת דואר אלקטרוני ובחר Pepipost מהתפריט הנפתח

התחבר לחשבון PepiPost שלך ולאחר מכן נווט אל הגדרות > Webhook -> API מותאם אישית ולאחר מכן הדבק את כתובת האתר של ה-webhook לכניסות הבאות ולחץ על לחצן “הוסף Webhook”

    >
  • ביטול הרשמה
  • טיפות
  • קפיצות
  • דוחות ספאם
  • פסולים

אם אתה מגדיר את שני ה-webhook האלה בצורה נכונה, כך שבכל פעם שדוא”ל מסומן כתלונה או זוהה ככשל קבוע, FluentCRM ישנה את סטטוס איש הקשר בהתאם.

הצגת אנשי קשר שהוחזרו # #

אם אתה רוצה להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל FluentCRM אנשי קשר. לאחר מכן לחץ על סנן לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון מוחזר .

הצג אנשי קשר שהוחזרו ב-fluentcrm

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *