מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם Amazon SES

תוכן עניינים

באמצעות Amazon SES, אתה יכול לעקוב אחר האימייל הלא חוקי ולסמן אותם כמוחזרים. אמזון תעקוב אחר מצב המסירה של האימייל ואם הוא לא הצליח להגיע לשרת הדואר של הנמען, הוא יסומן כ-Bounced בסטטוס הקהל שלך כדי שתוכל לא לכלול אותם בקמפיין העתידי.

*מדריךכיצד להגדיר Amazon SES עם FluentCRM< /a>

צור נושא באמזון SNS #

1. עבור אל מסוף SNS של Amazon.

2. בחר צור נושא.

3. בחר את סוג רגיל הזן שם לנושא, לחץ על הלחצן צור נושא ..

4. מתוך פרטי הנושא של הנושא שיצרת, נווט אל מינויים ולאחר מכן בחר צור מנוי.

5. הנושא ייבחר מראש, ב פרוטוקול בחר http או https (בהתבסס על סטטוס ה-SSL של השרת שלך).

ב-Endpoint, אתה צריך לתת את נקודת הקצה של FluentCRM שלך, לתפוס את כתובת האתר מ- לוח המחוונים של FluentCRM -> הגדרות -> הגדרות שירות SMTP/אימייל .

לאחר הכנסת כתובת האתר בשדה נקודת קצה , סמן אפשר משלוח הודעות גולמיות ולחץ על צור מנוי&nbsp ;לַחְצָן. אתה אמור לראות מסך הצלחה כמו למטה:

הגדר את Amazon SES כדי לשלוח מידע יציאה ל-FluentCRM #

1. עבור אל מסוף SES של Amazon הבית, בניווט בחלונית, בחר זהויות מאומתות ולחץ על צור זהות.

aws מאומת identiities

2. צור שתי זהויות, אחת עבור דומיין ושנייה עבור כתובת דוא”ל. עליך לאמת את הדומיין וכתובת האימייל כדי להגדיר את ההודעה.

aws create identity

3. מרשימת הזהויות המאומתות בחר את הדומיין או האימייל שאימתת זה עתה, בחלונית הניווט, בחר התראות ולחץ על הלחצן ערוך בקטע התראות משוב.

aws notification

4. תחת תצורת נושא SNS, עבור החזרות, בחר את נושא ה-SNS שיצרת. עשה את אותו הדבר עבור תלונות.

aws configure bounce

כעת לחץ על הלחצן שמור שינויים. זהו!

עליך לחזור על שני השלבים לעיל של הוספת נושא SNS הן עבור הדומיין המאומת והן עבור כתובת הדוא”ל בנפרד.

הצגת אנשי קשר שהוחזרו # #

אם אתה רוצה להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל FluentCRM אנשי קשר. לאחר מכן לחץ על סנן לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון מוחזר .

הצג אנשי קשר שהוחזרו ב-fluentcrm

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *