תוכן עניינים
שרת הדואר הוא קוד פתוח שמוכן להפעיל את השרת שלך. ניהול הודעות דוא”ל חוזרות הוא קריטי לשיפור זמינות המיילים. תיעוד זה מתאר כיצד הדואר מטפל בהודעות חוזרות באמצעות FluentCRM.
הגדר טיפול בהחזרה
כדי להגדיר את שרת הדואר, עקוב אחר מדריך זה שלב אחר שלב לטיפול בהחזרים באמצעות FluentCRM.
תחילה, עבור אל לוח המחוונים של FluentCRM, נווט אל הכרטיסייה הגדרות ולחץ על הגדרות שירות SMTP/אימייל בסרגל הצד השמאלי.
עכשיו בחר את ספק שירותי הדואר האלקטרוני שלך שרת הדואר מהתפריט הנפתח. לאחר מכן העתק את ה-Post Server Bounce Handler כתובת האתר של Webhook לשימוש מאוחר יותר.
הגדרות Postal Server Webhook
עכשיו היכנס לחשבון שלך או צור שרת דואר חדש. לאחר מכן נווט אל הקטע Webhooks הגדרות. כאן תראה:
שם: הזן שם לזיהוי Webhooks אלה.
כתובת אתר: הדבק את כתובת האתר של Webhook שהעתקת מאתרי FluentCRM שלך.
מופעל: כאן תבחר כן- שלח בקשות ל-webhook זה.
אירועים: בקטע אירועים זה תבחר לא-אני אבחר אילו בקשות לשלוח. לאחר מכן, גלול מטה ובחר ההודעה נכשלה ו ההודעה הוקפצה על ידי סימון התיבות.
כעת לחץ על שמור Webhook כדי לשמור את הגדרות ה-webhook שלך.
הצגת אנשי קשר שהוחזרו
אם ברצונך להציג אנשי קשר שהוחזרו, עבור אל אנשי קשר של FluentCRM. לאחר מכן לחץ על סינון לפי סטטוסים והפעל את תיבת הסימון החזרה .
אם יש לך שאלות נוספות לגבי מדריך זה, אנא אל תהסס צור איתנו קשר.