מרכז ההדרכות של סקולילנד

טיפול בהודעות חוזרות עם SMTP2GO

תוכן עניינים

SMTP2GO עוזר להבטיח משלוח דוא”ל אמין על ידי טיפול יעיל בהחזרות או דוא”ל שהוחזר. בצע את השלבים הבאים כדי להגדיר טיפול בהחזרה באמצעות FluentCRM.

הגדר SMTP2GO ב-FluentCRM #

כדי להגדיר, עבור אל לוח המחוונים של FluentCRM, נווט אל הכרטיסייה הגדרות  ולחץ על הגדרות שירות SMTP/אימייל בסרגל הצד השמאלי .

בחר את ספק שירותי הדוא”ל שלך, SMTP2GO שרת, מהתפריט הנפתח. לאחר מכן, העתק את SMTP2GO Server Bounce Handler כתובת האתר של Webhook לשימוש עתידי.

copy webhook url(1)

הגדר את Webhook ב-SMTP2GO #

כעת היכנס לחשבון שלך או צור שרת SMTP2GO. לאחר מכן נווט אל הקטע הגדרות>הגדרות Webhooks  ולחץ על הוסף Webhook.

smtp2go webhooks

כאן מופיע חלון קופץ הוסף Webhook חדש. כאן תראה:

כתובת אתר: הדבק את כתובת האתר של Webhook שהועתקת מאתרי FluentCRM שלך.

אירועים: סמן את התיבה החזרה לטיפול בהחזרה.

כותרות: הזן כותרת שברצונך שתישלח באופן מפורש לנתוני אירועים.

עכשיו, שמור את הגדרות ה-webhook שלך והשתמש בלחצן בדיקה כדי לוודא שההגדרה עובדת.

 הדבק webhook url 03

הצגת איש קשר שהוחזר #

כדי להציג אנשי קשר שהוחזרו ב-FluentCRM, עבור אל אנשי קשר, בחר סנן לפי סטטוס ובחר מוחזר.

bounce contact

הגדרה זו עוזרת לך לעקוב אחר הודעות דוא”ל שהוחזרו ולנהל את מסעות הפרסום שלך בדוא”ל ביעילות. אם יש לך שאלות כלשהן, אנא צור קשר עם נו.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *